کریمی: آن آقا می خواست بین بازیکنان تفرقه بیاندازد/ امیدوارم سپاهان را شکست دهیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اتفاقات و ترکش‌های این روز های استقلال به مدل قرارداد بستن آن آقایی بر می‌گردد که سعی کرد تیم را نابود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: مستحق شکست نبودیم و روزی که باید بازی را با نتیجه قابل توجهی می‌بردیم متاسفانه روی غفلت شکست خوردیم.

او در ادامه افزود: به نظرم اتفاقاتی که امروز رخ می‌دهد مسبب آن مدیریت وقت باشگاه است. آقایی که کل ادعا و پُز دادنش آوردن استراماچونی بود الان کجاست؟ با آن قراردادی که بسته چطور مربی رها می‌کند و می‌رود!

کریمی ادامه داد: این اتفاقات و ترکش‌های آن به مدل قرارداد بستن آن آقایی بر می‌گردد که سعی کرد استقلال را نابود. در آخر سعی داشت میان بازیکنان تفرقه بیاندازد و همه بازیکنان در جریان این موضوع بودند و الان هم می‌بینم ول کن استقلال نیست و دنبال فالور جمع کردن است. رها کن این استقلال را دیگر چه می‌خواهی از این تیم؟ بدون رزومه به باشگاه آمدی و چه کار‌هایی که نکردی و همه تلاشت رو کردی استقلال را نابود کنی. اگر دوباره این آقا وارد باشگاه استقلال شود، من و دیگر بازیکنان در این تیم نخواهیم ماند، چون کار مثبتی ندیدیم و چه بسا کار‌های منفی هم دیدیم و نمی‌خواهم در مورد آن حرف بزنم.


بیشتر بخوانید: مدافع استقلال دیدار برابر فولاد را از دست داد


کریمی گفت: از وقتی خلیل زاده آمده خیلی در تلاش هستند و با توجه به گرفتاری‌هایی که دارد این مسئولیت را قبول کرد تا مشکل کادر فنی و بازیکنان را حل کنند و امیدوارم بتواند هر چه سریعتر این کار را انجام دهد.

او درباره بازی با سپاهان بیان کرد: سعی می‌کنیم در بازی با سپاهان پیروز از زمین خارج شویم و از هواداران می خواهم در بازی آینده خیلی از ما حمایت کنند.

او درباره اینکه آیا استقلال بدون سرمربی می‌تواند سپاهان را شکست دهد گفت: شک نکنید وجود سرمربی خیلی مهم است و درباره این بازی حرفی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.