#تهران_ما موضوع توقف خودرو‌ها در خیابان رودبار شرقی منطقه ۳ و نبود پیاده راه مناسب در آن را پیگیری کرد.

خودروبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «نبود پیاده راه و عدم کارشناسی نصب تابلوی دوطرفه در یک معبر؛ خیابان رودبارشرقی یکی از خیابان های منتهی به میرداماد و شریعتی است، حدفاصل کوچه شهیم تا نسترن تابلوی دوطرفه نصب گردیده است بطوریکه پارک خودروها درحاشیه ی این خیابان همانطورکه در فیلم و تصاویر گویاست، مانع تردد دو خودرو همزمان از کنار یکدیگر می گردند.

از دیگر مشکلات این خیابان، نبود پیاده رو برای ایمنی عابرین جهت تردد است. خودروهای درحال عبور با سرعت بالا از کنار آنها عبور کرده و عابرین، امنیت جانی ندارند.تقاضا می شود تا چاره اندیشی نمایند.»

وقفی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خیابان رودبار شرقی دو طرفه است و ظرفیت آن هم تنها به اندازه عبور دو خودرو از کنار هم است و هنگامی که خودرویی در حاشیه این خیابان پارک می‌کند، عملا امکان تردد دو خودرو از این خیابان دوطرفه مختل می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران تصریح کرد: در این شرایط پلیس باید نسبت به خودرو‌هایی که سدمعبر می‌کنند، اعمال قانون کرده و آن‌ها را جریمه کند.


بیشتر بخوانید: افزایش دو برابری تسهیلات تشویقی درجنوب تهران


وقفی با بیان اینکه این خیابان سالهاست که دوطرفه بوده و ما هیچ تغییری درمورد وضعیت تردد در آن نداده‌ایم، اظهار کرد: خیلی از خیابان‌های منطقه به این شکل است که نباید خودرویی در آن پارک کند ولی وقتی پلیس اعمال قانون نمی‌کند، خودروها هم پارک می‌کنند.

او در خصوص نبود پیاده‌راه مناسب در این معبر، گفت: عرض خیابان برای ایجاد پیاده‌راه جوابگو نیست و در طرح تفصیلی هم املاک آن قسمت هم باید عقب‌نشینی کنند که این موضوع هم به طور می‌انجامد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران اظهار کرد: امسال با تجهیزات شهرداری یک مسیر پیاده ایمن برای دانش‌آموزان در آن خیابان ساخته‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار