اولین حضور ولیعهد برکنار شده عربستان در انظار عمومی پس از چندین ماه غیبت!

«محمد بن نایف بن عبدالعزیز» با نخستین حضور خود در انظار پس از چندین ماه غیبت طرفدارانش را غافلگیر کرد.

اولین حضور ولیعهد برکنار شده عربستان در انظار عمومی پس از چندین ماه غیبت!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیویی منتشر کردند که نشان می‌دهد، محمد بن نایف، ولیعهد برکنار شده عربستان برای نخستین بار پس از سال‌ها برکناری از قدرت در میان مردم در ریاض ظاهر و با استقبال آن‌ها مواجه می‌شود.

روزنامه اینترنتی رای الیوم، ضمن انتشار این ویدیو نوشت: محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد سابق عربستان، با نخستین ظهور خود پس از چندین ماه غیبت و حضور در مراسم ازدواج برادرزاده‌اش محمد سعود بن نایف طرفدارنش را غافلگیر کرد. او خطاب به شهروندان گفت: من شما را دوست دارم.

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر روز جمعه ویدیویی منتشر کردند که نشان می‌دهد، محمد بن نایف در مراسم ازدواج برادرزاده‌اش در ریاض حاضر شده است. او کنار خودروی خود ایستاده بود و در حالی که برخی از شهروندان دستش را می‌بوسیدند، برخی دیگر به او گفتند: ما دوستت داریم. او هم در پاسخ گفت: من هم شما را دوست دارم. این جمله او در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

در این ویدیو دیده می‌شود که ده‌ها نفر از شهروندان سعودی دور محمد بن نایف جمع شده اند، با او عکس می‌گیرند و به او ابراز محبت می‌کنند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی توئیتر همچنین ویدیویی را دست به دست کردند که نشان می‌دهد، احمد بن عبدالعزیز آل سعود، برادر ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و عموی بن نایف هم در این مراسم ازدواج حضور دارد و رقص شمشیر می‌کند.

گفتنی است، ملک سلمان بلافاصله پس از به قدرت رسیدن، برادرزاده‌اش محمد بن نایف را به عنوان ولیعهد خود تعیین کرد و پیش از آنکه پسرش محمد بن سلمان را به جای او بر منصب ولیعهدی بنشاند انتظار می‌رفت، بن نایف نخستین پادشاه از نوادگان عبدالعزیز آل سعود بنیانگذار عربستان باشد، اما وی در نهایت ناچار شد به نفع پسر عمویش محمد بن سلمان از قدرت (ولیعهدی) کناره گیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار