سیستم نرم افزاری ساخت ایران در فرودگاه‌های کشور

یک پژوهشگر برتر دانشگاه امیر کبیر گفت: شرکت ما موفق به ساخت یک سیستم نرم افزاری شده که در فرودگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از امنیت بالایی برخوردار است.

سیستم نرم افزاری ساخت ایران در فرودگاه‌های کشورعارف علیزاده، پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر و مدیر مسئول یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیستم ساخته شده در شرکت ما یک سیستم نرم افزاری برای فرودگاه‌هاست که در حال حاضر در ۲۷ فرودگاه کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

او افزود: تصمیم داریم که در فرایند‌های بعدی این سیستم را به سطح بین المللی برسانیم و اصلی‌ترین نیاز‌های کلان در سیستم کشوری را انجام دهیم.

علیزاده بیان کرد: سیستم‌های خارجی که در این زمینه در کشور وجود دارند باید بر کنار شود، چرا که در این سیستم‌ها اطلاعات مسافران کشور به ثبت می‌رسد و ممکن است از لحاظ امنیتی مشکل آفرین باشد. به همین دلیل ما سعی داریم تمام سیستم داخلی فرودگاه‌های کشور را تحت پوشش قرار دهیم تا از این مشکل جلوگیری کنیم.

این پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر تصریح کرد: بسیار تلاش کردیم تا نتیجه پژوهش‌هایمان به تولید برسد اگرچه برای رسیدن به اهدافمان نیازمند حمایت همه جانبه هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار