احتمال عرضه هوآوی P40 پرو با دوربین پنج‌گانه و صفحه نمایش بدون ناچ

پس از فاش شدن جدیدترین رندرهای هوآوی P40 پرو احتمال وجود دوربین پنج‌گانه و صفحه نمایش بدون ناچ در آن بیش از پیش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی امسال با وجود تحریم‌های زیاد آمریکا به همگان نشان داد که برای پیشرفت به کشور دیگری وابسته نیست و خود می‌تواند به سرعت به فناوری‌های لازم برای ساخت محصولاتش برسد. این شرکت به تازگی در حال کار روی یک خانواده جدید است که تاکنون تصاویر زیادی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی‌های هوآوی P40 و P40 پرو در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند. ما هفته گذشته تصاویری از طراحی‌های آن‌ها را از طریق رندر‌های درز شده مشاهده کردیم که نشان دادند این دو گوشی P40 دارای دوربین مستطیل شکل در پشت خود هستند.

جدیدترین اطلاعات به دست آمده از رندرهای هوآوی P40 پرو

البته این تصاویر تعداد دوربین‌های عقب را فاش نمی‌کند، اما به لطف تصویری که اخیراً فاش شده است، می‌دانیم که نسخه Pro با ۵ دوربین در قسمت پشتی خود عرضه خواهد شد. این پنج دوربین شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 که به یک لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی وصل می‌شود، یک لنز تله‌-فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی (۱۰ برابر بزرگنمایی نوری)، یک دوربین ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق TOF می‌شود.

احتمال عرضه هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه و صفحه نمایش بدون ناچ


بیشتر بخوانید: افشای اطلاعات گوشی میان‌رده جدید سونی 


تصویر فاش شده P40 Pro را به رنگ آبی نشان می‌دهد که در آن چهار دوربین در بالای یکدیگر قرار دارند و لنز پریسکوپی در سمت راست قرار دارد. شایعه شده است که اندازه نمایشگر P40 Pro بین ۶.۵ تا ۶.۷ اینچ است. در رندر‌های پیشین مشخص نبود که نمایشگر این دستگاه درون خود از ناچ استفاده کرده یا بدون ناچ طراحی شده است. اما به تازگی تصویری از پنل P40 Pro منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از یک صفحه نمایش بدون ناچ با حاشیه‌های نازک استفاده می‌کند.

احتمال عرضه هوآوی P40 پرو با دوربین پنجگانه و صفحه نمایش بدون ناچ

هنوز مشخص نیست که آیا P40 Pro با دوربین سلفی پاپ آپ یا دوربین زیر صفحه نمایش همراه باشد، اما مطمئنا هرچه بیشتر به رونمایی رسمی نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار