مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل:

پروژه‌های راه و مسکن در سفر رئیس جمهور به اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه‌های راه و مسکن در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های راهسازی در استان اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۳ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال پروژه راه و مسکن شامل راهسازی به‌ویژه توسعه بزرگراه‌ها، مسکن مهر، بازآفرینی و راه و روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: در بخش راه، بزرگراه به طول ۷ کیلومتر در سه‌راهی صحرا- رضی، ۲۵ کیلومتر در محور اردبیل- مشگین شهر، ۱۹ کیلومتر در محور اردبیل- سرچم و ۱.۲ کیلومتر در اجرای محور جایگزین رانش کوثر- خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همچنین بهسازی و تعریض دو محور گردشگری خلخال- پونل و خلخال- اسالم با مشخصات راه اصلی به طول ۱۶.۵ کیلومتر عملیاتی شده است.

حیدری به بهره‌برداری از ۹۰۶ واحد مسکن مهر با اعتبار ۶۶۳ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور پروژه‌های بازآفرینی شهری نیز پیش‌بینی شده است.

او با تاکید به جهش قابل توجه اعتبارات حوزه راهسازی در استان افزود: کل راه‌های شریانی استان به‌طول ۷۵۰ کیلومتر است که در سال ۹۵ صرفا ۲۵۰ کیلومتر اعتبار ملی داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با پیگیری‌ها و اعلام نیاز استان در حال حاضر ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های شریانی اردبیل از اعتبار ملی برخوردار شده است.

حیدری به مطالعه ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های شریانی استان نیز اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته در سال‌های آینده شاهد تحول قابل توجه در زیرساخت راه استان هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار