پخش فصل دوم سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۰

به تازگی سازنده سریال The Mandalorian اعلام کرد که فصل دوم این سریال قرار است در پاییز ۲۰۲۰ در سرویس Disney +پخش شود.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از سریال‌های بسیار محبوب دنیای فیلم و سریال که به واسطه داستان و طراحی بسیار خوب توانست بین تماشاچیان محبوب شود، سریال The Mandalorian است. این سریال در زمان عرضه خود با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاچیان مواجه شد و به جرئت می‌توان گفت The Mandalorian یکی از برترین سریال‌های عرضه شده در سبک تخیلی است. این سریال در ادامه مجموعه Star Wars ساخته شده و توانست طرفداران Star Wars را نیز به خود جذب کند. اما به تازگی اخباری مبنی بر عرضه شده فصل دوم این سریال در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران زیادی را خوشحال کرد.

به تازگی جان فاورو سرپرست مجموعه The Mandalorian، اعلام کرد که فصل دوم این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ عرضه شود. هنوز انگیزه ساخت فصل دوم این سریال توسط سازنده آن اعلام نشده و این سریال قرار است در حالی پخش شود که حدود یک سال از پخش سریال Star Wars در Disney + گذشته است و به این ترتیب کاربران می‌توانند هر دو سریال را در کنار یک دیگر و در سرویس Disney + مشاهده کنند.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۰

هر چند این موضوع اصلا چیز شگفت انگیز کننده‌ای نیست چرا که کمپانی دیزنی مدت‌هاست روی سرویس استریم خود کار می‌کند و انتظار می‌رفت که با ساخت سریال و فیلم‌های انحصاری برای این سرویس، آمار کاربران آن را بیش از پیش بالا ببرد. در حال حاضر سرویس Disney + یکی از پزطرفدارترین سرویس‌های استریم در جهان بوده و در سال آینده هم قرار است فصل دوم سریال The Mandalorian برند و تبلیغی برای ان سرویس بزرگ استریم فیلم باشد.


بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه 


با این حال باید در آینده‌ای نزدیک شاهد بالا رفتن آمار ویدیو‌های موجود در سرویس Disney + باشیم، در حال حاضر سرویس Disney + با هزینه‌ای حدود ۷ دلار برای هر ماه در دسترس کاربران قرار دارد و افراد علاقه‌مند به فیلم و سریال می‌توانند با تهیه اشتراک این سرویس به صورت آنلاین به تماشای ویدیو بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار