سرمربی معروف به دنبال بازگرداندن مدافع جوان قرمز‌ها

سرمربی تیم فوتبال لیورپول امیدوار است بتواند مدافع جوان تیمش که با قراردادی قرضی راهی اشتوتگارت شده را به آنفیلد بازگرداند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول به دنبال بازگرداندن ناتانائیل فیلیپس به تیمش است تا بتواند در بازی برابر اورتون در جام حذفی از او در ترکیب تیمش استفاده کند.  

فیلیپس که در لیورپول فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد، ۴ ماه پیش با قراردادی قرضی و یک سال  به اشتوتگارت پیوست، اما اکنون کلوپ امیدوار است بتواند این بازیکن را به آنفیلد بازگرداند و برای مدتی از او در قلب دفاع تیمش استفاده کند.

آسیب دیدگی چند مدافع میانی لیورپول باعث شده تا سرمربی آلمانی این تیم در این پُست با کمبود بازیکن مواجه شود. جوئل ماتیپ و جان لاورن ۲ مدافع میانی قرمز‌ها هستند که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند تیمشان را در چند بازی پیش رو همراهی کنند. فابینیو نیز که قابلیت بازی در پست دفاع وسط را دارد،   به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب لیورپول ندارد.


بیشتر بخوانید: ۵ انتقال بزرگ و احتمالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا


در حال حاضر جو گومز و ویرجیل فن دایک تنها مدافعان میانی لیورپول هستند که شرایط بازی را دارند، اما با مصدومیت احتمالی یکی از این ۲ بازیکن در بازی‌های فشرده پیش رو، این پست تبدیل به پاشنه آشیل قرمز‌ها خواهد شد؛ بنابراین بازگشت فیلیپس به آنفیلد می‌تواند خیال کلوپ از  این پست را تا حدود زیادی راحت کند.  

کلوپ پیش از این از عملکرد فیلیپس در اشتوتگارت تمجید کرده بود و اظهار داشت در صورت بازگشت این بازیکن به لیورپول، او در بازی با اورتون در ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت و از میان گومز و فن دایک یک نفر استراحت خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار