آغاز مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی صنعت آب و فاضلاب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی صنعت آب و فاضلاب امروز در اصفهان آغاز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هاشم‌ امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:در   مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی صنعت آب و فاضلاب بیش از ۱۶۷شرکت کننده در قالب ۷۰ تیم مجموعه‌های آب و فاضلاب ۳۱ استان کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

هاشم‌امینی افزود: این تیم‌ها در ۵بخش عیب یابی مدار‌های فرمان، تعمیرات خطوط لوله اب، فاضلاب، نصب انشعابات، آزمون‌های شیمیایی آب رقابت می‌کنند.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این رقابت‌ها افزایش سطح مهارت و دانش افزایی در سطوح‌مختلف مجموعه‌های آب و فاضلاب است افزود: حرکت بسمت ظرفیت سازی در حوزه نیروی انسانی و ارتقا کیفیت خدمات از دیگر اهداف مسابقات است.

امینی با اشاره به اینکه این‌صنعت ظرفیت‌های زیاد در حوزه اپراتوری و مهندسی دارد گفت: بخشی از این‌ها در دانشگاه دنبال نمی‌شود بلکه بطور تجربی و فعالیت شبانه روزی حاصل می‌شود.

تلاش می‌شود اطلاعات و دانشی که نتوانستیم در طول خدمت به نیروی انسانی منتقل کنیم در برگزاری این‌مسابقات بعنوان فرهنگ‌سازمانی جبران‌شود.

دبیر کل کمسیون ملی یونسکو ایران نیز در این مراسم گفت: برگزاری این رقابت‌ها در حوزه صنعت آب و فاضلاب با استقبال یونسکو روبرو خودهد شد.

ایوبی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تجربه برگزاری این مسابقات به یونسکو منتقل شود افزود: طی سال‌های گذشته در حوزه آب و فاضلاب کارنامه درخشان داریم.

او با بیان اینکه رفتار یک‌ملت با آب نشان از میزان تمدن آنهاست گفت: مردمی که با آب درست رفتار می‌کنند متمدن هستند.

دبیر کل کمسیون ملی یونسکو ایران گفت:یکی از مهمترین راهبرد‌های کمیسیون ملی یونسکو مسئله اخلاق آب است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار