صبا: فدراسیون اسکی بستر خوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده است

ملی پوش اسکی جوانان کشورمان گفت: فدراسیون اسکی بستر بسیار خوبی را برای حضور تیم ملی جوانان در المپیک فراهم کرده است.

فدراسیون اسکی بستر خوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده استرهام صبا ملی پوش اسکی آلپاین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امسال عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی فراهم کرده است. اسکی یکی از رشته‌های پر خرجی است که ورزشکاران در تهیه لوازم با مشکلاتی رو به رو هستند، اما با این وجود فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران می‌کند.

او گفت: امسال در ایران بارش برفی خوبی داشتیم و پیست‌های اسکی زودتر بازگشایی شدند. هدفم  برای المپیک جوانان اسکی آلپاین قرار گرفتن در بین ۳۰ اسکی باز برتر است.  

ملی پوش اسکی جوانان در پایان عنوان کرد: ۲ هفته پیش در مسابقات ترکیه که زیر نظر فدراسیون جهانی بود شرکت کردیم. مسابقات به خاطر آزاد بودن رده سنی  از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

همچنین مرتضی جعفری ملی پوش اسکی روی چن و آلپاین کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: تجهیزات تیم ملی اسکی کمبودی ندارد و با سایر رقبای خارجی برابری می‌کند. فدراسیون اسکی هم در این راستا تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

ملی پوش اسکی در پایان عنوان کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان که در تابستان ۹۸ به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می‌شد توانستم مدال نقره کسب کنم. صالحی امیری در جلسه اعزام تیم ملی جوانان به المپیک از من تقدیر شد. تیم ملی اسکی هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی می‌کند.


بیشتر بخوانید: تجربه کمی برای حضور در المپیک اسکی دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار