لحظه وحشتناک قطع شدن پای مسافر در ایستگاه قطار

اقدام خطرناک مسافر زن در پیاده شدن از یک قطار در حال حرکت موجب شد تا او هر دو پای خود را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام خطرناک زن جوان در یکی از ایستگاه‌های قطار هند حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. در این حادثه این زن هنگامی که قصد داشت از یک قطار در حال حرکت پیاده شود بر اثر گیرکردن بین شکاف میان سکو و قطار دو پای خود را از دست داد. این حادثه در تاریخ ۲۷ دسامبر در ایستگاه قطار " نظام الدین" شهر دهلی رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو هنگامی که قطار با سرعت زیادی در حرکت است این زن جوان در حال پیاده شدن از قطار دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد به دلیل سرعت زیاد قطار یکی از پا‌های این زن وارد شکاف بین قطار و سکوی ایستگاه شده و او تعادل خود را از دست می‌دهد.

ماموران قطار و مسافرانی که در نزدیکی محل وقوع حادثه حضور داشتند بلافاصله به کمک این زن شتافتند. لحظاتی بعد این زن هر دو پای خود را از دست داد. این زن بلافاصله برای مداوا به بیمارستان AIIMS در دهلی نو منتقل شد. هنوز مشخص نیست آیا این زن پیش از توقف کامل قطار قصد پیاده شدن داشت یا هنگامی که قطار در حال ترک ایستگاه بود او از قطار پیاده شد.

گفتنی است؛ عجله مسافران در سوار و پیاده شدن قطار در ایستگاه‌های قطار شلوغ هند حوادث دردناکی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار