شهردار شهرستان دره شهر :

نقش شهرداری و ناجا در فرآیند تامین امنیت

شهردار شهرستان دره شهر گفت:شهرداری و ناجا در فرآیند تامین امنیت نقش بسزایی دارند.

نقش شهرداری و ناجا در فرآیند تامین امنیت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سیدبابک کریمی شهردار شهرستان دره شهر در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان سختکوش و بی ادعای نیروی انتظامی گفت: ارتقاء انضباط اجتماعی و توسعه خدمات شهری، بازتاب تعامل مثبت، سازنده و مطلوب شهرداری و نیروی انتظامی است.

او عنوان کرد: امروز حضور پلیس در عرصه‌های مختلف تحولات جامعه، پرشور، چشمگیر و اثر بخش بوده که این مهم مستندی بر رویکرد جامعه محوری ناجا در تأمین نظم و امنیت است.

کریمی با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی و نهاد‌های خدمات رسانی در نظام اسلامی هستند، افزود: ارتقاء انضباط اجتماعی و توسعه خدمات شهری بازتاب تعامل مثبت، سازنده و مطلوب شهرداری و نیروی انتظامی است.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر نیز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شهردار و کارکنان این نهاد، توسعه آموزش‌های همگانی، گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، پرکردن کیفی و مناسب اوقات فراغت جوانان، هدفمند سازی اقدامات پیشگیرانه مؤلفه‌های مهم و اثر بخش در سالم سازی فضای جامعه عنوان کرد و ادامه داد: نشاط اجتماعی و امنیت و آرامش عمومی مستلزم احساس مسئولیت جمعی و همت همگانی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.