سردار سلامی:

امنیت و عزت ایران، به برکت خون شهدا است/دشمنان جمهوری اسلامی ذلیل و شکست خورده هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت و عزت ایران را برکتی از خون شهدا دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همیشه ذلیل و شکست خورده هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در جریان سفر خود به خوزستان با حضور در منزل خانواده شهید اکبر مرادی در روستا طلاور از توابع شهرستان باغملک گفت: همگان به این حقیقت آشنا هستند که در کشور جمهوری اسلامی اگر امنیت، آسایش، پیشرفت، عزت و سرافرازی وجود دارد به برکت خون شهدا است.

او با بیان اینکه اگر شهدا نبودند چیزی از ما هم باقی نمی‌ماند، بیان داشت: کشور ما یک کشور طبیعی نیست و اگر یک لحظه غفلت کنیم و برای حتی یک روز در مقابل آن‌ها کوتاه بیاییم و جلوی این دشمنان ایستادگی و مقاومت نداشته باشیم در همان یک روز سرنوشت ما را تغییر می‌دهند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی همواره ذلیل و شکست خورده هستند، اظهار کرد: با وجود از شکست‌های پی در پی خود مقابل ملت ایران درس نمی‌گیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی ما سینه‌های خود را در مقابل دشمن قرار می‌دهند تا سپر بلای جامعه باشند، ادامه داد: از این رو می‌توان این شجاعت و ایثارگری را نجات بخش دانست و باید برای همه ما افتخار باشد که چنین جوانانی در جامعه داریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تعداد چنین جوانانی در کشور کم نیست، افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره بیرق شهادت از جوانی به جوان دیگر منتقل شده و همچنان این مسیر ادامه دارد و این نشان دهنده آن است که جوانان نسل نو، به اندازه جوانان نسل‌های گذشته و شاید حتی بیشتر، فداکاری دارند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

او به صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا اشاره و تصریح کرد: این تحمل باعث می‌شود تا جامعه روح فداکاری را از دست ندهد و ایستادگی و شجاعت به خرج دهد و همین امر باعث می‌شود تا به داشتن چنین همکاران و خانواده‌هایی که شکیبا هستند، افتخار کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: این صبر و شکیبایی عاملی است تا ما هر روز درس‌های جدیدی یاد بگیریم و این قوت قلب است تا در این مسیر نیز ثابت قدم بمانیم.

سرلشکر حسین سلامی با تاکید بر ضرورت ایستادگی جامعه در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خداوند به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران عزت داده و دشمنان همواره ذلیل می‌شوند و شکست می‌خورند؛ هرچند که از این شکست‌ها درس نمی‌گیرند، اما به فضل الهی اینقدر آن‌ها را شکست می‌دهیم تا بفهمند که هیچ وقت نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و در نهایت تسلیم اراده مردم، رهبری و جامعه ما شوند.

او افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بالاخره باید بپذیرند که دست از سر مردم ایران بردارند و این درحالی است که خیلی از حقایق آشکار شده و هیچ نگرانی هم وجود ندارد و این راه به واسطه حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف، ادامه دارد و در مسیر راه شهدا است.

سرلشکر سلامی ملت ایران را قدردان ارزش‌های شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: این مردم میدانند که بدون این شهدا هرگز نمی‌توانند زندگی راحت و امنی داشته باشند.

سروان پاسدار شهید اکبر مرادی در اغتشاشات اخیر شهرستان ماهشهر مجروح شده بود که بر اثر شدت جراحات جمعه اول آذر به شهادت رسید.

با حضور مردم شهیدپرور، پیکر پاک این شهید مدافع امنیت خوزستان سوم آذرماه در روستا طلاور از توابع شهرستان باغملک تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار