سردار نقدی:

امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مجاهدان اسلام است/ مودت و اخوت رمز پیروزی ماست

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مجاهدان اسلام است و تسلیم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ ۱۵ هزار نفری رزمندگان و ایثارگران شهرستان خمینی شهر با تاکید بر اینکه شما با ایستادگی درس استقامت را به مردم منطقه دادید گفت: امروز پرچم انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه و دریای سرخ به احتزاز درآمده و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او اضافه کرد: به برکت فداکاری‌ها و تحمل شدائد رزمندگان این افتخار نصیب کشور شده که بدون ذره‌ای عقب نشینی از مواضع خود خط انقلاب را ادامه دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان مخلصانی هستند که با فداکاری پا به میدان جهاد گذاشتند و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در کشور بعد از پیروزی انقلاب شهر‌های مختلفی نامشان عوض شد خطاب به رزمندگان خمینی شهری گفت: این حق شما بوده که خمینی بزرگ زینت بخش شهر شما باشد.

او افزود: خمینی شهر یکپارچه شور حسین (ع) است و این عظمت افتخار تقدیم دو هزار و ۳۰۰ شهید برخاسته از عشق حسینی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم دنیا علیه مستکبران شوریده اند گفت: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مجاهدان اسلام است و تسلیم شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه ما مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته ایم افزود: مشکلات ما همراه با عزت بوده و جنگ به ما ایستادگی و مقاومت را یاد داد.

او در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و خنثی شدن آن با بصیرت مردم افزود: دشمنان با توطئه اقتصادی دوباره وارد عمل شدند که این نقشه هم با بصیرت و تخیص درست نقش برآب می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به موفقیت‌های دفاعی کشور افزود: رادار ایرانی در دو هزار کیلومتری دشمن را تعقیب می‌کند و موشک‌های ما در ۱۵ هزار کیلومتری به نقطه هدف اصابت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مودت و اخوت رمز پیروزی ماست و رسیدن به این سطح مقاومت راه طولانی را نشان می‌دهد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه تا رژیم صهیونیستی در منطقه روی آرامش را نخواهد دید، افزود: آن‌ها نمی‌توانند ملت‌ها را مستقل ببینند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار