پرچمدار ZTE با فناوری 5G در یک قدمی انتشار

شرکت ZTE به برخی منابع خبری اعلام کرده است که به زودی مدل 5G خود را عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ZTE Corporation یک کمپانی مخابرات چند ملیتی است که دفتر مرکزی و نمایندگی آن در شن‌زن چین قرار دارد. در سال‌های اخیر این شرکت همانند کمپانی هوآوی با انتقاداتی از سوی دولت آمریکا مواجه شده است. از دلایل اصلی این انتقادات حمایت و انجام معاملات این شرکت با ایران در سال ۲۰۱۷ است. در پی این معاملات این شرکت برای یک سال از سوی آمریکا توقیف شد و مبلغ هشتصد و نود و دو میلیون دلار به عنوان جریمه به این کشور پرداخت کرد، پس از  آن به ناچار مدیرعامل خود را تغییر داد. همچنین دولت آمریکا از سوی خود یک تیم داخلی را با قراردادی ۱۰ ساله داخل این کمپانی قرار داد. این شرکت حالا بیشتر برای ساخت گوشی‌هایش شهرت دارد.

پرچمدار در راه است

کمپانی ZTE در ماه گذشته از محصول پرچمدار خود با نام Axon 10s Pro 5G با پردازنده Snapdragon 865 پرده‌برداری کرد. با این که این شرکت تا کنون تاریخ دقیقی برای عرضه محصول خود مشخص نکرده است، این شرکت به برخی منابع خبری اعلام کرده که مشخصات نهایی و پایانی این گوشی هوشمند در دست پردازش قرار دارد.

گوشی Axon 10s pro 5G در یک قدمی انتشار


بیشتر بخوانید: اضافه شدن قابلیتی جدید به نسخه موبایلی موتور جست‌و‌جو گوگل


مشخصات این گوشی مورد انتظار چیست؟

گوشی Axon 10s Pro 5G یک صفحه نمایش OLED به همراه کیفیت صفحه FullHD+خواهد داشت. سنسور اثر انگشت این گوشی زیر این صفحه نمایش با کیفیت قرار دارد. این محصول قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ باشد و در سه پیکره‌بندی ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت وارد بازار جهانی شود. قابلیت‌های عکاسی این گوشی هوشمند شامل یک دوربین جلو بیست مگاپیکسلی و سه دوربین در پشت است. دوربین‌های قسمت پشت شامل یک دوربین اصلی چهل و هشت مگاپیکسلی، یک دوربین Ultrawide بیست مگاپیکسلی و یک دوربین Telephoto با کیفیت هشت مگاپیکسل است. گوشی ZTE Axon 10s Pro 5G قرار است باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر بر ساعت داشته باشد. این گوشی قرار است با کابل یو اس بی سی عرضه شود که انتظار می‌رود قابلیت Fast Charging را پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار