امام جمعه شهرستان آبدانان خبر داد؛

بصیرت، قطب نمای حرکت انسان برای عبور از فتنه‌ها

امام جمعه شهرستان آبدانان گفت:بصیرت، قطب نمای حرکت انسان برای عبور از فتنه‌ها است.

بصیرت، قطب نمای حرکت انسان برای عبور از فتنه‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین حسین حاجیلری امام جمعه شهرستان آبدانان در جلسه هدایت سیاسی ماموران انتظامی که در نمازخانه ستاد انتظامی شهرستان آبدانان برگزارشد به تبیین جایگاه و اهمیت بصیرت در مقاومت و ایستادگی برابر نظام سلطه جهانی و استکبار پرداخت و گفت: بصیرت را قطب نمای حرکت انسان برای عبور از فتنه‌ها در جهان امروزی دانست و بر نقش مولفه هایی، چون دشمن شناسی، دشمن ستیزی و شناخت انواع تهدیدات و ابزار‌های نرم دشمن، در بیداری مردم و پیشبرد اهداف والای جامعه اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری  با اشاره به فتنه اخیر دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: هوشیاری مردم و جداشدن صف آن‌ها از اغتشاشگران و لبیک مردم به توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث شکست دشمن شد که این اتفاقات باعث افتخار و بالندگی بود.

او با بیان اینکه بصیرت و درایت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) راه را بر هر فتنه‌ای بسته است، اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ما به خوبی گویای این مطلب است که هرجا مردم تابع رهنمود‌های ولایت فقیه بوده اند، دشمنان در اهداف شیطانی خود متحمل شکست شده اند و باید این مسیر و هدف تداوم یابد.

امام جمعه آبدانان از نفاق به عنوان خطرناک‌ترین و بدترین صفات یادکرد و افزود: بصیرت افزائی در چنین مواقعی بیشتر از دیگر برهه‌ها ضرورت دارد و برای شناخت منافقان به انسان کمک می‌کند.

او ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در شهر‌ها پس از حوادث اخیر این امر را نشانه اقتدار و جامعه محوری پلیس دانست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.