لاریجانی در قم:

هیچ کدام از جریان‌های سیاسی کشور به تنهایی توان حل مشکلات را ندارند

رئیس مجلس گفت: بنده ۴۰ سال است که جریان‌های سیاسی کشور را می‌شناسم و می‌گویم هیچ کدام به تنهایی توان حل مشکلات را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در مراسمی با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد از صاحبان دو واحد نمونه و چهار واحد برگزیده در استان که بالاترین شاخص‌های استاندارد کیفی و تولیدی را کسب کرده اند معرفی و قدردانی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه استاندارد دارای نقش کلیدی در پیشرفت اقتصادی کشور است، گفت: رعایت شاخص‌های استاندارد سبب اطمینان بخشی در داخل می‌شود و هم زمینه را برای توسعه صادرات فراهم می‌کند.

او استفاده از ظرفیت دیپلماسی و معطوف شدن افکار عمومی به تولید را از مهمترین زمینه‌های توسعه اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان برشمرد و افزود: باید ضمن بسترسازی برای تولید از برخی جدل‌های سیاسی که مانع توسعه صنعتی و رونق اقتصادی می‌شود پرهیز و با وفاق ملی همه انرژی جریان‌های مختلف را در راستای کمک به اقتصاد کشور صرف کرد.

لاریجانی با بیان اینکه امروز همه تلاش دشمن در زمینه تحریم‌ها و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران است عنوان کرد: دشمن خارجی هر روز با یک پیام و تهدید به دنبال تضعیف بنیه اقتصادی کشور است و در این شرایط حفظ وفاق ملی و همگرایی همه گروه‌ها و پرهیز از جدال‌های سیاسی موجب تقویت منافع ملی می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نخبگان سیاسی همه جریان‌های سیاسی بادی با پرهیز از این گونه جدلال‌ها با یکدیگر وحدت داشته باشند افزود: بنده ۴۰ سال است که جریان‌های سیاسی کشور را می‌شناسم و می‌گویم هیچ کدام به تنهایی توان حل مشکلات را ندارند.

لاریجانی تصریح کرد: وقتی دشمن خارجی داریم عقل حکم می‌کند که وفاق و همگرایی داشته باشیم.

او افزود: از راه‌های مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن توسعه اقتصادی و افزایش صادرات است که این امر می‌تواند با رقابتی شدن فعالیت‌های واحد‌های تولیدی و ارائه مشوق‌های صادراتی محقق شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار