بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

شیطان بزرگ در آستانه هزیمتی هولناک و انتقامی سخت قرار گرفته است

در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، بیانیه سازمان بسیج مستضعفین منتشر شد.

شیطان بزرگ در آستانه هزیمتی هولناک و انتقامی سخت قرار گرفته استبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى توسط ایادى شیطان بزرگ، سازمان بسیج مستضعفین بیانیه تسلیتی صادر کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانى فرمانده پیشرو و بى ادعاى نیروى قدس سپاه پاسدان، خبرى بود به ظاهر؛ تلخ و جانکاه ولکن در باطن؛ لطفى خفى و منتى جلى بود که حضرت ارباب بر مستضعفین عالم نهاد! به قول خمینى کبیر:بکُشید ما را! اسلام زنده‌تر خواهد شد! حادثه؛ شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی نبود!

حادثه؛ آن ابر تیره اى است که منتظر بارش بود تا سیل به راه اندازد و در انتظار جرقه اى از براى انفجارى بس بزرگ بود! آمریکا به خوبى مى داند در کشورى که امامش مى گوید: با رفتن یک خدمتگذار، خللى در سدّ آهنین ملت به وجود نخواهد آمد! قطعا با شهادت حاج قاسم به طریق اولىٰ خللى در عزم و اراده پولادین "رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه"ایجاد نخواهد شد! ولکن این سکه، روى دیگرى نیز دارد! آسمان عراق بوى خون حسین (ع) گرفته است!

و آنکه از همه غم زده‌تر و بیمناک‌تر و دستپاچه‌تر و وحشت زده‌تر است؛ شخص ابلیس است!

شیطان بزرگ مى داند که خون به ناحق ریخته اصحاب سیدالشهداء هرچه عظیم‌تر باشد، تاریخ سازتر و ظلمت سوزتر خواهد بود!

از این لحظه حاج قاسم به آرزوى تمام عمرش رسیده و ابلیس اکبر در آستانه هزیمتى هولناک و تبدیل گشتن به عبرتى بزرگ براى تمام جباران تاریخ قرار گرفته است.

پس چه جاى ناراحتى؟! که براى ابلیس، دیرى است که دیگر دیر گشته! و جهان اسلام مملو از سلیمانى شده و اى بسا رقص سرمستانه ى اکنون ترامپ نیز از خوف پاسخ کوبنده و انتقام سختی باشد که در انتظار اوست!
گوشهاى ابلیس در لحظه شهادت فرزند حسین (ع) از همه بهتر مى شنید که منادى اى از عرش ندا در مى داد: نصرٌ مِن الله و فتحٌ قریب! و بَشّر الصابرین!

نصرت الهى نزدیک گشته و بشارت باد بر صابرین که صباح الیوم؛ صباح النصر و الفتح!

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سلیمانى دریافت این مدال افتخار بى نظیر و خونین را به روح ظلمت شکن سپهبد بسیجی سلیمانى و ملت تاریخ ساز ایران تبریک عرض مى کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار