دبیر اجرایی همایش کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی خوزستان از انتشار فراخوان ملی «پویش کتابخانه اجتماعی من» خبر داد.

منصور کوهی رستمی دبیر اجرایی همایش کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و مدیرکل کتابخانه های خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران از اوایل سال ۹۸ برگزاری همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی را در دستور کار خود قرار داد و بخش‌های مختلفی را نیز در کنار این همایش ملی ایجاد کرد که از جمله این بخش ها، پویش کتابخانه اجتماعی من است.

کوهی رستمی تصریح کرد: این پویش تأثیر کتابخانه‌های عمومی را به صورت عملی بر کارگرد‌ها و فرصت‌های اجتماعی نشان خواهد داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مستندسازی تجربه‌های کتابداران و اعضای کتابخانه عمومی در این حوزه بسیار راهگشا خواهد بود، اظهار داشت: در این پویش از اساتید، کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی خواسته شده است تا فیلم ¬های کوتاه یک دقیقه¬‌ای برای معرفی خدمات اجتماعی کتابخانه یا انتظارات خود از یک کتابخانه اجتماعی را ارسال کنند.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در سه سطح اساتید، دانشجویان، کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی در این پویش شرکت و فیلم‌های خود تا ۱۵ اسفند ۹۸ را به نشانی الکترونیکی همایش به آدرس hamayesh.ipla@gmail.com یا در شبکه‌های اجتماعی در سایت همایش کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.hamayesh.ipla.ir ارسال نمایند.

منصور کوهی رستمی اذعان داشت: محور‌های پویش بر اساس محور‌های موضوعی همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی است. به ۱۰ نفر از برگزیدگان این پویش در زمان اختتامیه برگزاری همایش ملی کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.