عرضه بازی GTA V در فروشگاه Xbox Game Pass

به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی GTA V در فروشگاه Xbox Game Pass عرضه شده است.

عرضه بازی GTA V در فروشگاه Xbox Game Passبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به جرئت می‌توان گفت تمامی عناوینی که توسط شرکت راک استار وارد بازار شده با استقبال بسیارخوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شده‌اند و به نوعی می‌توان گفت شرکت راک استار به جایگاهی در بین گیمر‌ها رسیده است که وجود نام ابن شرکت روی عناوین، باعث بالا رفتن فروش آن‌ها خواهد شد. در حال حاضر پرطرفدارترین مجموعه شرکت راک استار مجموعه GTA است که آخرین از آن در سال ۲۰۱۳ وارد بازار دنیای عناوین رایانه‌ای شد که به دلیل خوش سابقه بودن این مجموعه، با استقبال خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شد.

این عنوان در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی تاریخ عناوین رایانه‌‍ای است و با وجود گذشت ۷ سال از عرضه آن، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عناوین بازار رایانه‌ای است و نام این عنوان در تمامی فهرست‌های عناوین پرفروش بازار به چشم می‌خورد. فروش این بازی ابتدا از طریق نسخه فیزیکی و همچنین وب سایت راک استار انجام می‌گرفت و به نوعی راک استار این عنوان را در انحصار خود در آورده بود. اما با افزایش آمار فروشگاه‌های دیجیتالی این بازی نیز وارد این فروشگاه‌ها شد و در حال حاضر در عنوان GTA V در تمامی فروشگاه‌های مشهور دیجیتالی در اختیار گیمر‌ها قرار دارد.

عرضه بازی GTA V در فروشگاه Xbox Game Pass

اما به تازگی صفحه توییتر فروشگاه Xbox Game Pass به طور رسمی اعلام کرده که بازی GTA V وارد این فروشگاه شده و کاربران نسخه Ultimate فروشگاه Xbox Game Pass به آن دسترسی دارند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده از فروش بازی GTAV، این عنوان تاکنون حدود ۱۱۰ میلیون نسخه به فروش رسانده است و انتظار می‌رود با ورود این بازی به سرویس Xbox Game Pass فروش آن افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی


آخرین عنوان عرضه شده از سوی این شرکت نیز Red Dead Redemption 2 نام دارد که این عنوان نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شده و جزو عناوین پرفروش جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kamran
۰۷:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خوبه