ثبت ۱۰ هزار درخواست کالا در سیستم خرید و تدارکات

مدیر امور اداری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در بخش سیستم خرید و تدارکات، طی یکسال و نیم اخیر تعداد ۱۰ هزار درخواست کالا در سیستم به ثبت رسیده است.

دانشگاه رازی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جمال فتح‌اللهی معاون اداری مالی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: از سال ۱۳۹۷ در حوزه اداری مالی تغییراتی در چارت سازمانی با عنوان معاونت اداری و مالی و توسعه منابع انسانی ایجاد شد که متشکل از حوزه اداری و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، عمرانی، مالی، مدیریت سبز و امور حقوقی و قراردادها می‌باشد و این بخش‌ها با توجه به ماهیت پشتیبانی که دارند به این معاونت الحاق شدند.

او در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به ویژه در بحث سامانه‌سپاری‌های دانشگاه پرداخت و گفت: یکی از این سامانه‌ها «سیاق» است که متشکل از هشت زیرسامانه شامل حسابداری، خزانه‌داری اموال و دارایی، خرید و تدارکات، کنترل قراردادها، کنترل بودجه و تامین اعتبار و فرآیند درخواست کالا می‌باشد.

فتح‌اللهی با برشمردن مزایا و خدمات سامانه سیاق در بخش‌های مختلف، افزود: در بخش سیستم خرید و تدارکات، طی یکسال و نیم اخیر تعداد ۱۰ هزار درخواست کالا در سیستم به ثبت رسیده است.

او  توسعه فضای سبز، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، سامانه‌سپاری ترفیعات و استانداردسازی عناوین اقلام کالا را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: سامانه «ستاد» نیز در کاهش هزینه‌های دانشگاه بسیار موثر واقع شده است.

 امینی رئیس دانشکده علوم پایه  با اشاره به بخشی از مشکلات و مسائل دانشکده علوم، بازسازی سیستم آبرسانی و برق دانشکده را ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به راه‌اندازی سیستم یکپارچه اموال و اتوماسیون جدید اداری، اطلاع‌رسانی و آموزش لازم برای استفاده از این سیستم‌ها به همکاران صورت بگیرد.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.