آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۷۸۳ زندانی در مازندران

۷۸۳ زندانی در مازندران ۹ ماهه امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بیکاری و یا نداشتن شغل مناسب را یکی از مهمترین دلایل ارتکاب جرم از سوی افراد و ورود آن‌ها به زندان دانست و گفت: نداشتن مهارت سودمند، کسب و کار و اشتغال یکی از علل مهم بزهکاری افراد و سوق آن‌ها به سمت انجام جرم و کسب مهارت برای حذف ریشه‌های مبادرت جرم و توانمندسازی زندانیان بسیار حایز اهمیت است.

او افزود: فراگیری مهارت‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای می‌تواند با ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال و اصلاح رفتار آنان را برای ورود به جامعه پس از آزادی فراهم آورد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران ادامه داد: این اداره کل با همکاری سازمان امور زندان‌ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، در ۹ ماهه امسال به ۷۸۳ نفر از زندانیان و معتادان درمان یافته آموزش‌های مهارتی را آموزش داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران فرصت‌های آموزشی فنی و مهارتی را نه تنها برای زندانیان بلکه برای جامعه سودمند دانست و گفت: رفتار مددجویان نیز به طور موثری به وسیله برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای تغییر می‌یابد زیرا این آموزش‌ها با تاکید بر مسئولیت فردی، احترام و شکیبایی نسبت به دیگران همراه می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار