حبیبی: دروازه بانان خوبی در اختیار داریم

مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتبال امید گفت: دروازه بانان خوبی در اختیار داریم و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حبیبی، مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط تمرینات این تیم اظهار کرد: ۵ روز است که وارد تایلند شده‌ایم و طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا در استادیوم‌های مختلف در حال تمرین هستیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه شرایط آب و هوایی، تغذیه و خواب اعضای تیم کاملا تنظیم شده است.

حبیبی در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های تیم امید عنوان کرد: دروازه‌بان‌ها شرایط خیلی خوبی دارند. فقط برای معراج اسماعیلی از ناحیه همسترینگ پای چپ مشکل به وجود آمده که براساس معایناتی که پزشکان تیم به وسیله عکس MRI انجام دادند، سعی می‌کنیم او را هرچه سریعتر به شرایط خوب و بازگشت به برسانیم.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم ملی امید: یاد و خاطر سردار سلیمانی تا ابد در قلب‌ها خواهد ماند/ در مسابقات پیش رو برای نام ایران می‌جنگیم


مربی دروازه بان‌های تیم ملی در پایان گفت: اصلا نگرانی بابت دروازه نداریم، چون از روز اول دروازه‌بان‌هایی که امتحان و آزمایش کردیم، در نهایت به این سه دروازه‌بان رسیدیم. با وجود این سه دروازه‌بان هیچ مشکلی نداریم و هر کدام از آن‌ها درون دروازه قرار بگیرد با کیفیت بالا کار خواهد کرد. امیدوارم شرایط خوبی در بازی پنج شنبه مقابل ازبکستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار