امام جمعه بوشهر:

عملیات موشکی سپاه علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی آغازین بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عملیات موشکی سپاه علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی تنها یک سیلی آغازین بود و تمام نیرو‌های منطقه آماده هستند درسی به آمریکا بدهند که در تاریخ ثبت شود.

عملیات موشکی سپاه علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا سیلی آغازین بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر بیان کرد: هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق تنها یک سیلی از سوی ایران اسلامی بود و هدف ما اخراج استکبار جهانی از منطقه خاورمیانه است.

او افزود: ترامپ گفته بود «در صورت اقدام ایران ۵۲ نقطه از این کشور را می‌زنیم»، نیروی سپاه پاسداران اقدام کرد اگر جرات دارد پاسخ حمله ایران را بدهد این تنها یک سیلی بود و اگر استکبار جهانی کوچکترین حرکتی را انجام دهد سر آن‌ها قطع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا بداند این اقدام ایران تنها یک سیلی آغازین بود و تمام نیرو‌های منطقه آماده هستند درسی به آمریکا بدهند که در تاریخ ثبت شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: ملت ایران از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق حمایت می‌کنند. 

او گفت: وجود آمریکا در منطقه خاورمیانه موجب ترور، خیانت، چپاول، غارت، دزدی، فساد و فحشا شده است و تنها راه نجات اسلام اخراج آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و کشور‌های اقماری مانند انگلیس و فرانسه که به تازگی از اقدام اخیر آمریکا حمایت کردند، از منطقه است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه کشور‌های فرانسه، انگلستان و آلمان در هشت سال دفاع مقدس سلاح به عراق می‌فروختند، بیان کرد: این کشور‌ها عددی نیستند بلکه کشور‌های عقب افتاده‌ای هستند که نیرو‌های نظامی خود را به شکل زرورقی نشان می‌دهند.

صفایی بوشهری با قدردانی از حضور مردم استان بوشهر در مراسم بزرگداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی شجاع، باتدبیر، مخلص، به شدت مراقب دین و حدود شرعی بود، اهل حزب و جناحی نبود، و حتی شهادت او نیز زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهان کشید.

او گفت:دشمن در تلاش برای فراموشی حرکت‌های سرنوشت ساز و به یاد ماندنی انقلاب اسلامی ایران است و نگذارید حرکت‌های سرنوشت سازی که بر اساس ایمان آغاز شده و برکت‌های زیادی برای کشور داشته مانند ۲۲ بهمن، ۹ دی و روز جهانی قدس به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: این روز‌های مهم، ایام الله انقلاب هستند که وقتی گرامی داشته شوند برای گروه‌های مختلف مفید است و درس‌هایی برای نسل جوان دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.