سردار حاجی زاده:

ده‌ها نفر در حمله موشکی به عین الاسد کشته شده‌اند/ ضربات موشکی در کل منطقه ادامه خواهد داشت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ضربات موشکی در قالب عملیات شهید سلیمانی، آغاز یک عملیات بزرگ بود که درکل منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

ضربات موشکی در کل منطقه ادامه خواهد داشت/ در عملیات شهید سلیمانی دنبال ضربه زدن به ماشین نظامی دشمن بودیم

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات موشکی شهید سلیمانی بر علیه پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، گفت:  ترور حاج قاسم سلیمانی را از بزرگترین خطا‌های راهبردی آمریکا بود که به طور قطع این اقدام نابخردانه و ناشی از اوج استیصال و زبونی آمریکا برابر جریان مقاومت، مبدا آغاز تحولات بسیار وسیع در منطقه و دنیا خواهد شد.

او با بیان اینکه گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت اقدامی بود که باید انجام می‌پذیرفت گفت: هرچند به فرموده مقام معظم رهبری انتقام خون این شهدا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود، اما انجام عملیات موشکی نیروی هوافضای سپاه آغاز این فرایند بزرگ بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه اظهار کرد: عملیات‌های موشکی علیه داعش و تروریست‌ها صرفاً عملیات‌های یک طرفه بود، اما دراین عملیات تقریباً از تهاجم دشمن اطمینان داشتیم و خود را برای انجام سناریو‌های مختلفی از جمله جنگی در مقیاس وسیع و گسترده آماده کرده بودیم و به همین واسطه تمامی یگان‌های ما در بخش‌های مختلف آماده بودند تا وارد فاز‌های بعدی عملیات شویم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه در ساعات اولیه پس از ترور سردار سلیمانی پایگاه‌هایی که در این اقدام تروریستی مشارکت داشتند را شناسایی کردیم، اظهار کرد: اولین گزینه ما برای انتقام پایگاه التاجی بود، اما در ادامه هدف به پایگاه راهبردی و مهم عین الاسد تغییر یافت.

او افزود: عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی عراق به عنوان هدف حمله موشکی انتخاب شد و اهداف منتخب با تمرکز بر ضربه زدن به ماشین جنگی و مرکز کنترل و فرماندهی و یگان‌های پهپادی بالگردی و مجموعه امکانات خط پروازی آمریکا در این پایگاه بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در طراحی انجام شده یک موج به عنوان موج اول طراحی شد، اما در ادامه عملیات با توجه به نحوه اقدام دشمن ممکن بود این اقدام محدود به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در عراق یا سایر پایگاه‌ها در منطقه گردد، گفت: عین الاسد بزرگترین و دورترین پایگاه به خاک جمهوری اسلامی ایران بود و ما در این عملیات از موشک‌های فاتح ۳۱۳ تا موشک‌های قیام را برای انهدام اهداف از پیش تعیین شده استفاده کردیم.

او افزود: هرچند میتوانستیم آسایشگاه و محل استقرار نیرو‌ها را هدف قرار دهیم، اما به دنبال کشتن افراد نبودیم بلکه در صدد ضربه زدن به ماشین جنگی و مرکز فرماندهی و کنترل آن‌ها بودیم.

سردار حاجی زاده در ادامه یادآور شد: آمریکایی‌ها پس از اقدام به ترور ناجوانمردانه سردارسلیمانی در آماده باش کامل و ۱۰۰ درصدی قرار داشتند و تا قبل از انجام عملیات ۱۲ فروند هواپیمای بدون سرنشین و تعدادی هواپیمای با سرنشین از پایگاه عین الاسد مراقبت می‌کردند، اما به رغم تمامی این آمادگی‌ها، توانایی انجام هیچ واکنشی را نداشتند.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره در مباحث تبلیغاتی موضوع سپر موشکی و مقابله با پرتاب‌ها را مطرح می‌کردند، اما در واقعیت میدانی شاهد غافلگیری محض آن‌ها بودیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه بعد از عملیات موشکی سپاه علیه پایگاه متجاوزان آمریکایی حداقل ۹ سورتی پرواز مجروح به اردن و سرزمین‌های اشغالی منتقل شد و تعدادی بالگرد شینوک مجروحان را به بیمارستان آمریکا در بغداد منتقل کردند، اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته که تیری علیه آمریکا شلیک شود و کشوری مسئولیت آن را بپذیرد و این اقدام موشکی که در واکنش به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و با اجماع جمعی در همه گروه‌ها و اقشار مردم به صورت دقیق و حساب شده انجام شد برگ جدیدی را در تاریخ تحولات منطقه رقم زد.

او اراده اجرای عملیات شهید سلیمانی را مهم‌تر از خود عملیات توصیف و تصریح کرد: ۱۳ فروند موشک در این عملیات علیه پایگاه متجاوزان امریکایی شلیک شد، اما ما آمادگی شلیک چند فروند موشک به اهداف را داشتیم و حتی پیش بینی شلیک چند هزار موشک در صورت حماقت امریکایی‌ها را کرده بودیم.

سردار حاجی زاده هدف قرار دادن ۵۲ مرکز فرهنگی ایران را یک بلوف امریکایی دانست و اظهار کرد: امریکایی‌ها عمدتا با انجام عملیات روانی و رسانه‌ای و مرعوب سازی کار خود را پیش می‌برند این بار برابر اقتدار و قدرت واقعی ایران اسلامی کاری از پیش نبردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه خطاب به مردم امریکا گفت: مردم امریکا می‌بایست از وقایع اخیر درس بگیرند و به حاکمان خود فشار بیاورند تا به تجاوزگری خود پایان داده و داوطلبانه از منطقه خارج شوند ماندن آن‌ها چیزی جز مفتضح شدن و خسران بیشتر نخواهد بود.

او با توصیه به برخی کشور‌های منطقه که آمریکا از آن‌ها به عنوان نقاط حیاتی خود یاد کرده بود، گفت:آمریکایی‌ها نه تنها به خاطر منافع کشور‌های عربی وارد جنگ نمی‌شوند بلکه برای منافع خود نیز وارد جنگ نمی‌شوند؛ ملت‌های منطقه باید تصمیم بگیرند که مانند پارلمان عراق خروج امریکایی‌ها را دنبال کنند، در غیر اینصورت گروه‌های مقاومت این مهم را رقم خواهند زد.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه خون شهید سلیمانی سیل و سونامی ایجاد می‌کند که همه مخالفان را غرق خواهد کرد، گفت:سیلی ایران قرائت رمز عملیات بود و اقدامات بعدی توسط گروه‌های مقاومت رقم خواهد خورد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه در صورت تداوم حماقت امریکایی‌ها حداقل پنج هزار کشته روی دست آنان می‌گذاشتیم، گفت: اجرای این عملیات در مقایسه با خون بهای شهدا اندک است؛ خونب‌های سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است هرچند بی‌خاصیت کردن پایگاه امریکایی‌ها و شکست هیمنه آنان یک عملیات بزرگ نظامی محسوب می‌شود.

سردار حاجی زاده در ادامه به یکی از وجوه برجسته عملیات موشکی شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: ۱۵ دقیقه بعد از عملیات یک عملیات جنگ الکترونیک بزرگ انجام شد و هواپیما‌های بدون سرنشین امریکا برای لحظاتی از کنترل آن‌ها خارج شدند و این اقدام ضربه روحی بزرگی به آن‌ها زد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با بیان اینکه وجود حاج قاسم تحول و شهادتش انقلابی بزرگ در منطقه ایجاد کرد، گفت: امروز به میزانی از توانمندی و قدرت دست یافته ایم که دشمنان دیگر نمی‌توانند ما را تهدید کنند، پس با اطمینان از اقتدار و امنیت خود و با وحدت و همدلی باید در مسیر رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۸
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
زنده باد سردار حاجی زاده ،واقعا احساس غرور کردم دیشب نشست خبری گوش میکردم،الان امیال سردار حاجی زاده،سرلشکر باقری،سلامی قاانی و .....جز سرمایه های مملکت هستند باید ازشون درحد اعلامحافظت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
خیلی خیلی ضعیف و کم بود. ما خوشجال شدیم گفتیم کل پایگاه رو محو کردید.....................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ملت ایران با این سیلی کوچک و کم اصلا خوشحال نشد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
من فکر کردم کل پایگاه رو نابود کردید ولی عکسها رو که دیدم خیلی ناامید شدم.
اصلا این سیلی هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
این بود اون انتقام سخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ژنرال اول ما رو با اون وضع فجیع شهید کردند ، اون وقت 15 تا موشک زدین و چند تا سرباز کشته شده و یکم تخریب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز دارم میسوزم از شهادت سردار.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باسلام،اولا اگه امکانش باشه باید اونایی که سرداررو،بقتل رساندن، مورد هدف قرار بدیم ،درثانی باید بتونیم موشکهای قاره پیمای نکته زن مانند روسیه تولید کنیم ،واقعا سردارحیف بود،،،یه ابرمرد بود،درتاریخ مانند اوخیلی کم هستن سردارانی که چنین شجاعت وتدبیرراداشته باشن،انگشت شمارن،روحت شاد، یادونامت تاابدجاویدان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
اجرکم عندالله ما به خونخواهی سردارمان خواهان کشتن فرماندهان آمریکا حتی ترامپ نامرد نیستیم ترامپهای بسیار در آمریکا وجود دارند که به قول سید مقاومت اررشی ندارند فقط از منطقه بروند اگر ماندند توطئه های دیگری علیه ملتهای منطقه برپا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۰:۰۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
نابود باید بشه ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۰۹:۴۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
چراامروزنمیزنید.رودارشده ترامپ تهدیدتحریم نمیره ازمنطقه بازم سکوت کنیم وازهمسایه عابخاری بلندنمیشه خودمان کاررایکسره کنیم والابدون امریکامیمیرن لجنهای مرتجع زایران میترسن بزنیدتنگه راخواهشا یک ناوبره زیرآب اگه نرفتن .۱۳تاکم بود۱۰۰تامیزدین پودرمیشدوبخدامیرفتن.دیرنشده بزنیدسردارتا دیرنشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
این بود انتقام سخت؟؟؟؟؟؟ آه کجایی سردار سلیمانی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۳۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باشه!!!! پس چراقبل ازحمله به عراق هشدارداده بودید!!!! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
دها نفر !
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۰۸:۰۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
خدا حفظت کنه سردار/خدا شما رابرای ما نگه دارد/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
پس چرا اول گفتین 80نفر را کشتین
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار نهاوندی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آرزوی ما پایان وحشی گریهای گرگهای امریکایی در جهان هست. واشنگتن و کاخ ستم روز سیاهش میرسد مژده آزادی به قدس ایران سپاهش میرسد
Germany
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سردار یک نفر هم از آمریکا کشته نشده است. فقط یک باند هواپیما وسط بیابان وسیع زده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
آقای عزیز
۰۶:۴۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
پایان ابر قدرتی آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
حسم مثل حس روز بعداز قطعنامه ٥٩٨ ميمونه كارد بزنى خونم در نمياد ولى چه كنم چاره اى نيست خدايا راضيم به رضايت ان شاء الله كه خير باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز تو که گفتی انتقام سخت پس کو چی شد همین
رفع تکلیف که نبوده انشالله
این دوروز کلی سرخورده شدیم
سردار سلامی عزیز میگفت که سخت انتقام میگیریم
محکم حرف زدین ولی محکم انتقام نگرفتین و عمل نکردین
کمی مثل حاج قاسم باشین همون جور که حرف میزد عمل میکردند که خداییش راضی نیستیم برادر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سپاه قهرمان با در نظر گرفتن همه ی جوانب چنین اقدامی رو انجام داده و به همه اهداف تعیین هم رسیدن
به این عزیزان اعتماد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باید با امریکا شونه به شونه جلو رفت و گرنه پرو میشه باید مثل .... بترسه هر ضربه ای ضربه ای خواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۲۸ ۲۰ دی ۱۳۹۸
کشته ندادن حیف شد مالی ارزش نداره باید جانی داغشون میکردین که داغ دل ما رو بدونن
Iran (Islamic Republic of)
محمد از قزوین
۱۶:۲۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آخه دوست عزیز، تو چرا حرف قاتل حاج قاسم رو قبول میکنی که میگه تلفات نداشتند ولی حرف یاران حاج قاسم و سربازان ولایت رو که میگن چند ده کشته داشتن رو قبول نمیکنی؟
توقع داری ترامپ بگه 100 تا کشته دادیم ولی جرات پاسخ هم نداریم؟؟
بعضیا که میگن ما همه سردار سلیمانی هستیم لطفا خجالت بکشند. چرا؟؟؟؟ چون ایشان دریای بصیرت بود. ولی یک سری مدعیان فقط حرف میزنن و در شرایط امتحان مثل آب خوردن گول دستگاه غرب و آمریکای خبیث رو میخورند
مگه این کذابها بار اولشونه که دارند دروغ میگن و حقیقت رو وارونه جلوه میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
اونهایی که عیب وایرادمیگیرن بدونن هرچی صلاح باشه راسپاه میگه وهرچی نباشه رانمیگه اگرایمان داریم به اقاوسپاه بایدخاطری اسوده داشته باشیم اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
دوست ندارم اينو بگم ولى آمريكا بايد بيشتر از اين نوازش ميشد آقاى حاجى زاده عزيز دوستت داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ما انشااله تا خروج اخرین سرباز امریکایی از منطه ارام نخواهیم گرفت از این به سیلی ها یکی پس از دیگری به گوشتان‌نواخته خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۰:۳۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
قال الامام الصادق (ع) : الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۳:۴۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تعداد کشته ها مهم نیست. مهم اراده حمله به پایگاه امریکا در دنیا هست که ایران قادر به انجام ان هست. گرچه اگر ایران میخاست بکشه میتوانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
تعداد کشته ها مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادت رفته چه کردند با ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین عیدی
۲۳:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
از این جمله خیلی خوشم اومد ((هدف کشتن سربازان امریکایی نبود)) به دینی که دارم افتخار میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تا نادان هایی مثل ترامپ بفهمند که خون سردار خطرنکتر از جسم اوست چه قیامتی چه عظمتی چه وحدتی الله اکبر برخون شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
حاج قاسم حقش بيشتر از اين نمايش بود با اون سقوط مشكوك هواپيما، الان واقعاً نااميد شدم خيلى عصبى و ناراحتم آخه چرا يه كار رو درست و حسابى نميتونين انجام بدين
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۰۹:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
عجب!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار شما گفتید با وحدت و همدلی در مسیر رفع مشکلات گام برداریم
بخدا قسم ما 40 ساله با شما همدلیم ما رو در تشییع سردار دلها دیدید که چه کردیم ما در مشکلات اقتصادی نیروی جهادی میخوایم.
لطفا به افرادی که توانمند نیستند صلاحیت کاندید شدن ندهید. بخدا ما افرادی مثل شهید سلیمانی که از جان و دل عاشق ایران و ایرانی و اسلام و خدا و مخلص انقلاب اسلامی و رهبر هستند کم نداریم. با دقت بیشتری صلاحیت بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خداکنه ژنرالهاشون را هدف قرار بدیم وگرنه که سربازاشون ی عده بچه هستند و ترسو واقعا ادم از کشتن شون لذت نمیبره تقصیری ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
آن شاالله این جنگ الکترونیک شامل هواپیماهای غیرنظامی نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار جان بس تابوتها رو واسه چی گفتی ترامپ بخره ؟؟؟ ولی باز دمتون گرم همین که موشکها دقیق بدونه خطا به هدف خورده دنیا حرف داره افرین
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تبریک. حاج قاسم هنوز زندس، حاج قاسم هنوز در جنگ و دفاع از ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خداقوت سردار.
به این ها رحم نکنید باید.اسایشگاهشان هم میزدیند مطمئن باشید هیچ غلطی نمیتونست به.خاطر اسرائیل بکنه بااین که.ابرقدرته
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۲۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
اصلا این کارشون خوب نبود ما سردار رو دادیم نباید حداقل 1000 تا نیروی امریکایی به درک برن چرااااا اخه چرااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
بنظر من بعنوان سیلی دوم کاری کنید مردم آمریکا بفهمند که ترامپ دروغ میگه بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاهیان شیر دل اسلام مرگ بر بزدلان آمریکایی و اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
این حرفش خیلی قشنگ بود:
"هرچند میتوانستیم آسایشگاه و محل استقرار نیرو‌ها را هدف قرار دهیم، اما به دنبال کشتن افراد نبودیم بلکه در صدد ضربه زدن به ماشین جنگی و مرکز فرماندهی و کنترل آن‌ها بودیم."
اینا واقعا مردن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ان شا الله دست انتقام خدا به وسیله مقاومت
اسرائیل را نابود
و آمریکا را از منطقه بیرون میکند
خون شهید همیشه حرکت ساز و طاغوت شکن بوده و هست
آرزوی ما شهادت در این راه پر فیض است و ملحق شدن به شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز
خداوند چقدر لذت بخش است عاشق تو شدن و جهاد در راه تو
و شهادت که پل رسیدن به تو میباشد
آه که چقدر مشتاق دیدار حسین علیه السلام هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
80نفر چی شد والا باید میزدیم با خاک یکسان میکردیم سربازانشون رو اگه نزدیم واقعا ناراحتی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
دمتون گرم ولی ای وزیرا و نماینده ها که کارشون یک چیز دیگه است میان تو رسانه ها در مورد نظامی صحبت میکنن و بهشون هیچ ربطی نداره رو اعصابن برن مشکلات فاضلاب بیکاری اشتغال و درست کنن در مورد نظامی اونایی که بهشون ربط دارن از ارتش و سپاه صحبت کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
شرطکشتن نفرات باشه نه ماشین .شهید سلیمانی موشک را برای کشتن نفرات داعش استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
Aliiiii
۲۱:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ان شالله لال شود زبانی که بعد از ترور شهید سلیمانی حرف از مذاکره بزند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
اشتباه ما هم در اینجاست که نمی خواهیم دشمن را بکشیم ولی باز آمریکا درسی نمیگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
پایگاه خالی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ن..
۰۸:۰۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
جدى ميگى. پس چرا امريكايى ها نگذاشتن خبرنگارى بعد از اين عمليات از اونجا عكس و فيلم تهيه كنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
الله و اکبر ، الله واکبر ، قسمت دوم عملیات که جنگ الکترونیکی بود ، فهماند که حرکت اضافه بکنند ، خلع سلاح خواهند شد، وما مشت محکم تر را خواهیم زد. آمریکا باید تشکر کند که مشت محکم تر را نزدیم و گذاشتیم برای عکس العمل آنهاو مردم آمریکا باید بدانند که مقر نیرو ها را نزدیم تا تلفاتشان کم شود واین منت باعث فشار مردمی به آنها خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
اقا مصطفی
۲۱:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خب فیلمشم بزارین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۲۱:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
جانم به این اااااقتدار
منو باش فکر میکردم که واسه من و امثال من هم یک فرصتی پیش میاد که اگر جنگ بشه بتونیم تو جبهه های حق علیه باطل شرکت کنیم
اما زهی خیال باطل ،با این تفاسیر سپاهیان و ارتشیان دلاور ما چیزی برای بسیج مردمی باقی نمیگذارند و حتی هرکدام به تنهایی دودمان تروریستهای آمریکایی و اذنابش را به درک واصل میکنند و حتی واکس زدن پوتین رزمنده ها هم نصیب من نخواهد شد
آخه این چه وضعشه
ما اگر سهمی از پول و امکانات و تفریحات سوپرلوکس و لاکچری مسئولین ، مدیران (که بسیار نازنین و زحمتکش و مردمی هستند و به بسیار فکر آخرت مردم!!! ) و خانواده هایشان و آقازاده های ژن برترشان نداریم ،ملالی نیست
اما خدمت نظامیان عزیز عرض کنم که اصلا از حق مسلم خود که مبنی بر داشتن سهمی اندک ،در به درک واصل کردن دشمنان ،میباشد کوتاه نخواهیم آمد!!! یالا یالا سهم مارو بدید ما حق مسلممونو میخایم :-)
دردو بلای شما نظامیان ایران اسلامی بخوره تو سر مسئول بی کفایت ،دور و بی خبر از درد مردم و کسایی که هنوز خون سردار خشک نشده دم از مذاکره میزنند
علی یارتان حق نگهدارتان
ولی خدایی واسه بسیج مردمی هم یه سهم درنظر بگیرید ما هم دل داریم
؛-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
احسنت
ما به شما فرماندهان اطمینان داریم که تقاص خون شهید رو میگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار آنها سردار عزیز ما رو مستقیما به شهادت رساندن بعد شما حرف از این می زنید هدفتون کشته شدن سربازها آمریکایی نبود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
بهترین وقت برای توجیه کشورهای منطقه است برای تشکیل ائتلاف حفاظت از منافع مشترک و امنیت منطقه با تشکیل ارتشی مانند ناتو برای کشورهای اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
فرمانده اگر میخوای انتقام بگیری اول مردم ایران رو با موشک بزن بعد دشمن رو
به این دلیل که هر مدرکی بیارید آخرش یک بهانه دیگری میگیرن خلاصه اگردستت را تا ارنج بکنی توی عسل بزاری توی دهنشون آخرش باید یک نیشی بزنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
انتظار ما بیشتر از این ها بود فرمانده
ماسردار سلیمانی را ازدست دادیم
ما توی راهپیمای کشته دادیم
انتظار مردم را براورده کن
اصل این موشک ها بود که از توی خود ایران پرتاب شد
غیر مستقیم زیاد جالب فکر نکنم باشه
ای کاش خود شهید سلیمانی بو قطعا می گفت چه زمانی هیچ آمریکایی توی منطقه نیست
Germany
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
حالت خوبه ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۰:۴۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ما میگیم مرکز نظامی رو می زنیم و زدیم اونا نمیگن و می زنند و فقط افراد بی دفاع و مراکز فرهنگی رو می زنند خخخ خخخخ چرا مراکز نظامی رو نمی زنند چو نمیتونید نمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونیدنمیتونید
Iran (Islamic Republic of)
قرطو
۲۰:۲۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
با سلام و درود سردار
Hong Kong
محمد
۲۰:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ما به شما افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
حیفش قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ملت باهوش و نکته سنج علاوه بر حکمت عددهای 5 و 2 حتما مثل بنده حکمت 13 تا موشک رو فهمیدن. به نیت 13 مستعمره ی امریکایی که علیه بریتانیا قیام کردن و تو سال 1776 اعلام استقلال کردن. همون 13 تا نوار سفید و قرمز پرچم ایالات متحده امریکا. ناز شست سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ممنونیم سردار دل آقا رو شاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ای خدا هنوزم وقتی عکس و کلیپ های سردار رو تو تلویزیون یا تو شهر میبینم دلم آتیش میگیره که چه ابر مردی رو از دست دادیم صد حیف روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درکجای این مطالب گفته شده که دهها نفر از امریکایی ها کشته شده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۹:۵۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
اینبار باخاک یکسان کن ماشا الله
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۹:۴۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ان شاءالله خدا نیروهای نظامی کشور رو حفظ کنه و روز به روز به عزت و قدرت کشورمون اضافه کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام بر سپاه سلام بر رهبر سلام بر امام ره
واقعا احساس غرور کردم
Iran (Islamic Republic of)
احسان زمانی
۱۹:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام بر سپاه . چو ایران نباشد تن من مباد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد موزرمی
۱۹:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
دمت گرم سردار حاجی زاده انصافا نشون دادی آمریکا جز حرف پوچ چیزی در چنته نداره خیلی باحال بود اون جنگ الکترونیک علیه پهپادها دمت گرم عربستان باید درس عبرت بگیره ببینه که چه بلایی به سر اربابش اومد مواظب باشه زبون درازی علیه کشور بزرگ ایران نکنه اسرائیل نابود شدنی که اول کار به ترامپ قمارباز گفت ما با شما نیستیم درود بر ایرانی درود بر سردار بزرگ سپهبد سلیمانی درود بر سردار حاجی زاده درود بر رهبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۹:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام و ادب. الحمد لله.
برای من این جنگ الکترونیکی ۱۵ دقیقه پس از حملهٔ موشکی، و ضربهٔ روحی به آمریکایی‌ها، شگفت‌آور بود. هرچند پیشبینی کلی آن ساده بود، ولی عملی‌شدن آن شگفت‌انگیز. خدا همه را هدایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درود خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خدا سپاه قهرمان را در ایجاد رعب در دل دشمنان اسلام و انقلاب و در راه حفظ امنیت و اقتدار این کشور موفق و پیروز فرماید . پیش به سوی هدف و انتقام نهایی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ای کاش با کنترل پهپاد های آمریکایی خودشون رو بمباران میکردید چه حالی میداد چقدر غرور آفرین میشد. لطفا بگید چند نفر از آمریکایی ها مردند؟
Iran (Islamic Republic of)
کرم اله میرزابیگی ایلام
۱۹:۱۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درود بر تو سردار دلها حاجی زاده عزیز
چقدر مقتدرانه و با شکوه سخن گفتی اقتدار ایران در سخنان قویت نمایان بود چنان با قوت قلب سخن راندی که هیچ روانشناسی ضعفی از حرکات بدنت و سخنت نمی گیرد . جا دارد که درود بفرستم بر شما سردار دلها. اقای حاجی زاده سلیمانی دیگر است
قربونت برم سردار
از ادمین خواهشمندیم که کامنتهای مردم ایران در این خصوص را بدست سردار برسونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
زنده باشی سردارکه باعث افتخارایرانوایرانی هستی کاش درعرصه دیپلماتیک هم اینقدرقاطع عمل می کردیم تامتحمل زیان برجام بیفرجام نمی شدیم
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۹:۰۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درود و صد بدرود به پاسداران عزیز مملکتم ، بخصوص فرمانده محترم هوا فضای سپاه سردار حاجی زاده ، که وجود بابرکت شماست که ماحس آرامش و غرور داریم ، انشالله خدا همه شماها را حفظ کنه ، عمرتون با خیر وبا برکت
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
دست مریزاد سردار این پاسخ پاسخی در خور و بجا بود که اثرات مثبت آن برای منطقه روز به رور آشکارتر خواهد شد و قدرت ایران را برای همیشه تثبیت کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تا وقتی تلفات انسانی شدید بر آمریکایی ها وارد نشود آنها وادار به خروج از منطقه نمیشن
روزی ۵۰۰ هزار بشکه نفت فقط از عراق دارن میدزدن
خسارات مادی رو به راحتی جبران میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
درود سردار عزیز. کاش تا نابودی کامل امریکا و اسرائیل و سعودیها این حملات ادامه داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ایران بیشه شیران
ایران مهد دلیران
ایران همیشه جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۸:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار دقیقا کحای حرقاشون فرمودند که دها نفر تروریست امریکایی به هلاکت رسیدند؟ من که تمام متن خوندم همچین حرفی نگفته بودند. ایشالا نابودی تمام تروریست های امریکای
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
السلام علی حسین و علی علی بن الحسین.......، سلان و صلوات بر شهدای پاک اسلام الخصوص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، تو رو بخدا این عملیات رو در مقیاس وسیع ادامه میدادین، من خودم به شخصه هنوز قصه این ترور کثیف آمریکاییها رو می خورم، هنوز اقدام مهمی نکردیم اون پایگاه عین السد رو که دوباره میسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
هیمنه و غروری که شکست هم میتونن بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۸
پاینده باشید سردار همینکه هیمنه امریکای متکبر را درهم شکستید کافی است با قدرت وسرعت هرچه تمامتر با توسعه وپیشرفت وارتقا دانش بسمت نقطه ای حرکت کنید که هیچ مکانی بروی زمین واسمان کره خاکی نتواند ملت شجاع و فولادین ما را تهدید کند خداوند تمام نیروهای مسلح ما را در پناه خود حفظ کند انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
به فرموده قران باید انقدر قوی باشیم تادشمن تصورحمله هم نداشته باشدمرحبا به برادران رزمنده وشجاع ما
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
یعنی چی هدف ما کشتن آمریکایی ها نبود.این چه وضعش هست.با زدن نیرو های انسانی می تونستید ترامپ رو به قعر سیاسی بفرستید و انتقام سالها کشتار ایرانی ها توسط آمریکا رو بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
دمتون گرم گل کاشتید اونهایی که باید بفهمن چی شده فهمیدن و حساب کار دستشون اومد نگران حرف عوام نباشید خدا با شماست فقط کوتاه نیاید
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۱۸:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ما عزّت واقتدار ایران اسلامی را میخواهیم . این عملیات . باتمام اهمیتهایش . باز کم است . ما خون سردار وهم رزمهایش را فراموش نمیکنیم . باید امریکا وکل بیگانگان از منطقه فرار کنند . خون ریزی بین مسلمانها تمام میشود . حضور بیگانگان در منطقه این همه جنگ وآشوب را بپا کرده که نفت بدزدد . سلاح بفروشد . خون ما مسلمانها سرمایه بزرگی برای میلیاردر شدن . امریکاییها واروپاییها شده است .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار دلمان را شاد کردید دست شما وسپاه عزیز را میبوسم خدا حفظتان کند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام حاجی جان خدا قوت در پناه خداوند باشید سخنان شمار رو شنیدم چشام پر اشک شد احساس غرور کردم احسنت بر غیرت و اقتدار ایران و ایرانی . حاج قاسم روحت شاد. رهبر عزیزم سلامت باشند.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۸:۲۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ماتشنه انتقام هستیم به خاک و خون بکشید عزت ایران را بسازید سردار همه چیز ایران بود کمکاری در انتقام خیانتی بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
واقعا از این اقدام ناراحت بودم که کوچیک بوده وشاکی بودم که فقط همین ولی با توضیحاتشون احساس غرور کردم ..خوشحال شدم..خدا نگهدارشون باشه..خدا شهید حسن تهرانی مقدم رو رحمت کنه که برای ما امنیت و غرور ملی آورد
۱۲
آخرین اخبار