مدیر پژوهشی دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد:

ایجاد بستر‌های لازم برای افزایش قرارداد‌های پژوهشی بین‌المللی

کریمی گفت: دانشگاه امیرکبیر به منظور افزایش قرارداد‌های پژوهشی بین‌المللی تیم‌های مذاکره کننده این دانشگاه را به اروپا و آسیا اعزام می‌کند.

امیرکبیربه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کریمی مدیر پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از مشکلات اساسی که دانشگاه‌ها در حوزه پژوهشی با آن مواجه هستند مربوط به تعامل صنایع بزرگ با دانشگاه می‌شود در حقیقت این تعامل گستردگی لازم را ندارد و باید در حد وسیعی افزایش یابد.

کریمی افزود: تعاملات گسترده موجب می‌شود تا تحقیقات اساسی اساتید و دانشجویان رو به سوی جهت یافتگی حرکت کند. این تعامل اکنون خیلی گسترده نیست و می‌توان آن را به عنوان بزرگترین معضل در حوزه پژوهش دانست.

مدیر پژوهشی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه اکثر قرارداد‌های بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر در حوزه آموزشی است؛ اظهار کرد: طبق این قرارداد‌ها دانشجویان خارجی در دانشگاه امیرکبیر مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قرارداد‌های بین‌المللی پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در پردیس بین‌الملل این دانشگاه به امضاء می‌رسد؛ خاطرنشان کرد: بستر‌های لازم برای افزایش قرارداد‌های پژوهشی بین‌المللی فراهم شده است به همین منظور به اعزام تیم‌های مذاکره کننده با موسسات حامی فعالیت‌های پژوهشی در اروپا و آسیا پرداختیم تا بتوانیم از این طریق میزان دریافت پروژه و قرارداد‌های پژوهشی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار