اقدام عجیب راننده آمبولانس حین انتقال بیمار!

راننده آمبولانس با اقدام عجیب خود حین انتقال یک بیمار به بیمارستان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اجرای دقیق قانون مربوط به استعمال دخانیات در سال جاری در مالزی، سیگاری‌ها فقط در محل‌های تعیین شده اجازه کشیدن سیگار را دارند. با این حال کشیدن سیگار در داخل خودرو‌ها برای رانندگان غیرقانونی نیست، اما مطمئنا اگر این راننده یک راننده آمبولانس باشد قضیه کاملا فرق می‌کند، چرا که کار آن‌ها با زندگی بیمار در ارتباط است.

اقدام غیرقانونی‌ یک راننده آمبولانس مالزیایی در کشیدن سیگار حین راندن آمبولانس به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. یکی از عابران پیاده تصویری از این راننده را که در حال کشیدن سیگار در پشت فرمان آمبولانس بود تهیه و آن را در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد. در این تصویر این راننده در حالی که با دوست خود فرمان آمبولانس را گرفته در یکی از دستانش سیگار دیده می‌شود. برخی از کاربران با انتشار این تصویر در کنار تصویری که رانندگان و کارمندان اورژانس را در رستوران نشان می‌داد نوشتند چطور می‌شود آن‌ها در محل کار خود قانون عدم استعمال دخانیات را رعایت می‌کنند، اما در جایی که می‌بایست حتما این قانون رعایت شود (آمبولانس) آن را زیر پا می‌گذارند.

اقدام عجیب راننده آمبولانس حین انتقال بیمار!///

انتشار این تصویر با واکنش کاربران زیادی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « من یک راننده نیستم اما هیچ قانونی بر عیله چنین رانندگانی در کشور وجود ندارد. این رانندگان ( رانندگان آمبولانس) حق کشیدن سیگار در داخل آمبولانس را ندارند، چه در حال حمل بیمار باشند و چه بیماری در داخل آمبولانس نباشد.»

اقدام عجیب راننده آمبولانس حین انتقال بیمار!///

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
arman
۰۹:۱۹ ۲۱ دی ۱۳۹۸
حداقل اشتباهی موشک به مردم کشورش نزد
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۲۳:۱۸ ۲۱ دی ۱۳۹۸
اوناییکه قضیه هواپیمای اوکراینی رو علم میکنن اونایی هستن که :1- چشم دیدن تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی رو با اونهمه جمعیت نداشتن 2- به قبر باباشون موشک میزدی کمتر دردشون میگرفت تا به پایگاه امریکا 3- از وحدت ملت ایران و عراق و همصدایی این دوملت مسلمان وحشت دارند ... برو بشین توی طشت آب سرد یه کم داغیت برطرف بشه بدبخت ... برو تاریخ هوانوردی رو بخون ببین دهها مورد از زدن اشتباهی هواپیمای نظامی توسط پدافند رو می تونی پیدا کنی یا نه
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی جدید
۲۰:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
قریشی دقیقا زد توی برجک تو و امثال تو
آخرین اخبار