عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از نامگذاری معبری به نام جان باختگان هواپیمای اوکراینی

نژادبهرام گفت: در دستور جلسه فردای شورای شهر تهران هیچ طرحی برای نامگذاری معبری به نام جان باختگان هواپیمای اوکراینی وجود ندارد.

برنامه‌ای برای نامگذاری معبری به نام جان باختگان هواپیمای اوکراینی در دستور کار شورا نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر نامگذاری معبری به نام جان باختگان پرواز هواپیمای اوکراینی از طرف یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر روی خروجی برخی از کانال‌ها در فضای مجازی قرار گرفت.

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: هیچ تصمیمی از سوی اعضای شورای شهر تهران برای نامگذاری معبری به نام جان باختگان هواپیمای اوکراینی اتخاذ نشده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب طرح دو فوریتی در جلسه پیشین شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر در جلسه پیشین طرحی دو فوریتی را جهت احداث یادمان جان باختگان هواپیمای اوکراینی و تبلیغات محیطی شهر تهران مرتبط با این مضمون به تصویب رساندند و آقای مسجدجامعی نیز به عنوان نماینده شورای شهر تهران در این حوزه انتخاب شد.

نژادبهرام تأکید کرد: تا به این لحظه هیچ طرحی برای نامگذاری معبری به نام جان باختگان هواپیمای اوکراینی از سوی شورای شهر تهران ارائه نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار