جزئیات جدید حمله موشکی ایران از زبان یک افسر دانمارکی+ فیلم

یک افسر دانمارکی که در زمره نیرو‌های مستقر در کنار نیرو‌های آمریکایی پایگاه عین‌الاسد بود، به بیان جزئیاتی مهم از حمله موشکی ایران به این پایگاه پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون دانمارک با یک افسر دانمارکی که در زمره نیرو‌های مستقر در کنار نیرو‌های آمریکایی پایگاه عین الاسد بود درباره انتقام موشکی ایران گفت‌وگو کرد. نیرو‌های دانمارکی به همراه سایر نیرو‌های اروپایی روز بعد از حمله ایران مستقیما به سمت کویت عقب نشینی کردند.

افسر دانمارکی در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی افتاد، جواب داد: به دنبال حمله، ما فورا به پناهگاه‌های امن و مستحکم زیرزمینی پناه بردیم و با ترس و وحشت منتظر بودیم تا این که صاعقه‌ای از آسمان نازل شد و خاک زیادی داخل پناهگاه ما ریخت تا جایی که نزدیک بود خفه شویم. همان موقع آژیر‌های خطر به صدا درآمدند.

او در ادامه درباره این که چرا آژیر‌های هشدار قبل از رسیدن موشک نخست به صدا درنیامدند، گفت: به نظر می‌رسد موشک‌ها به دستگاه‌های رادارگریز بسیار دقیقی مجهز بودند. بعد از آن حملات موشکی پیاپی ادامه یافت و تقریبا ۱۳ موشک شلیک شد.


بیشتر بخوانید: انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی


این نظامی دانمارکی گفت پناهگاه‌ها هرگز هدف حمله قرار نگرفتند و افزود: اگر چنین می‌شد فاجعه تمام عیار قرن رخ می‌داد، زیرا هزاران سرباز و افسر از تابعیت‌های مختلف در آن‌ها بودند. به نظر می‌رسد ایران به دنبال حملات کیفی و دارای مضمون و معناست نه حملاتی کمی که حاصل آن کشته شدن سربازان باشد. ضمنا به نظرم این پیامی به دنیاست با این محتوا که ایران می‌خواهد به جهان بگوید برخلاف آنچه که آمریکا به شما القا می‌کند ما مسلمان هستیم نه قاتل و اگر این طور بودیم هزاران سرباز و افسر را زیر خاک دفن می‌کردیم.

وی تاکید کرد: موشک‌ها بسیار دقیق بودند و اهداف مورد نظرشان را با دقتی عالی نشانه رفتند؛ بدون آن که حتی یک موشک سقوط کند یا از هدف منحرف شود. از اینجا می‌توان فهمید ایرانی‌ها نقشه‌های دقیقی از پایگاه هاه، مقر‌های مدیریتی، پناهگاه‌ها و آشیانه هواپیما‌ها داشتند و می‌توانستند پناهگاه‌ها را هم در حالی که در اوج آرامش و تسلط بودند بزنند.

این نظامی در ادامه به توضیح وقایع بعد از حمله پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها بعد از پایان هشدار یعنی حدود یک ساعت بعد از حمله خارج شدند. آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش نشانی به محل آمدند و وقتی ما در پناهگاه بودیم صدای بالگرد‌های نظامی و فریاد سربازان را می‌شنیدیم، ولی به دستور فرماندهان خود و از ترس حملات بیشتر خارج نشدیم. صبح که بیرون آمدیم دیدیم آتش بیش از هفت نقطه مهم را سوزانده و خودرو‌ها سوخته و ساختمان‌ها ویرانه شده اند.

وی افزود: ما از مقر‌های آمریکایی اطلاعات کمی داریم و بعضی از آن‌ها مقر‌های مشترک هستند. اما نقاطی هم هستند که ما نمی‌شناسیم و به عنوان نیرو‌های دانمارک وابسته به ائتلاف بین المللی اجازه ورود به آن‌ها را نداریم. اما آنچه قطعا می‌دانم این است که دستگاه‌های کنترل رادار‌های غول پیکر با همه تجهیزاتشان به علاوه مقر اطلاعات نظامی آمریکا به صورت کامل منهدم شدند. انبار‌های اسلحه نیز تخریب شدند و تا نیم ساعت بعد از حمله در آن‌ها انفجار رخ می‌داد. باند پروازی جنگنده‌ها و سکو‌های دیده بانی هوایی و پایگاه‌های شلیک موشک زمین به هوا به طور کامل تخریب شدند و دستگاه‌های حسگر هوایی و حرارتی هم از بین رفتند.

او درباره ادعای آمریکا مبنی بر اصابت موشکها به مواضع نیروهای عراقی گفت: باید این را اضافه کنم که ایران جناح عراقی یا پناهگاه‌ها و مراکز درمانی و خدماتی را نشانه نرفت و فقط به جناح آمریکایی و اهداف منتخب تمرکز کرد که این نشان می‌دهد ایرانی‌ها نقشه‌هایی دقیق از همه پایگاه‌های نظامی و خارجی در عراق و کل منطقه خاورمیانه دارند.

در نهایت خبرنگار از وی پرسید: پس چرا آمریکایی‌ها به حجم خسارت‌ها اعتراف نمی‌کنند؟ او پاسخ داد: این مسئله به سیاست‌ها و شرایط آن‌ها مربوط است و من نمی‌دانم چه فکری می‌کنند. شاید نمی‌خواهند مردمشان نگران شوند و این از تصمیم آن‌ها برای جلوگیری از ورود خبرنگاران به پایگاه تا به این لحظه روشن است.

آمریکا در حمله‌ای متجاوزانه و جنایتکارانه، سیزدهم دی ماه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان را در مسیر فرودگاه بغداد ترور کرد. این اقدام تروریستی آمریکا به دستور مستقیم دونالد ترامپ انجام شد. اقدامی که با انتقادات بین‌المللی روبرو شد و موجی از خشم و انزجار در ایران را به دنبال داشت. 

بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو پایگاه آمریکایی در عراق در انتقام ترور ناجوانمردانه سردار «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
لبیک،لبیک،لبیک،لبیک به سرداران عزیز سپاه ،واقعن که ماشاالله به چنین سرداران بی نضیر سپاه ایران و ایران اسلامی ،در هیچ جای از جهان هیچ کشوری چنین سرداران ی، عزیز حزب الله ی،ندارند واقعن لبیک لبیک
Iran (Islamic Republic of)
ناصر حسینی
۰۱:۴۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ببخشید مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان. این کلیپ بدون ترجمه به چه درد میخورد. شاید یک چیزهایی گفته که ما نباید بدانیم و شما یک جور دیگه ترجمه کردین
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۰:۲۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خدا سردار حاجی زاده وسلامی رو برای ما حفظ کنه ..ایول باعث اقتدار ماهستن ..اینکه خطایی رخ داده که گفتن مقصر اصلی آمریکاست طبق معمول ..هیچی از ارزشهای سپاهیانمون کم نمی کنه ..امیدوارم همه ی مخالفانشون به زودی رسوا بشن
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار حاجی زاده عزیز و هم رزمانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خوبه که آمریکا از قبل به نیرو هاش اعلام کرده بود بالاترین سطح امنیتی رو وگرنه نیرو هاش پوشکاشونو فراموش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام دشتشان درد نکند اگر سیلبریتها و ذخایر اسرائیل و وادادها ناراحت نمی شوند چون اگر جواب دندان شکن به دشمن ندهی می شود سفیر انگلیس و گستاختر
Iran (Islamic Republic of)
ملت
۲۳:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
انشالله که پدافند ارتش هم به سامانه های پیشرفته مجهز بشه که لااقل اگه جایی سپاه سهوا اشتباه کرد ارتش پوشش بده
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۱:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به این مصاحبه ها نباید اعتماد کرد آنها خودشان منتشر می کنند که بگویند ما تلفات انسانی نداشتیم . هر چند اقرار می کند که بخشهای مهمی از تأسیسات پایگاه نابود شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
امریکا رو به افول است
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
عجیب سردارانی ما داریم در جنگ سخت۸ساله و جنگ با داعش در خط مقدم بودند در جنگ نرم دشمن نیز با تمام هجمه ها در خط مقدم هستند و خودشان را فدای ملت میکنند. خدا لعنت کند آمریکا و جیره خوارانش رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
جانم فدای ایران وپاسداران آن برکف این مرزو بوم.
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۲۰:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به امید گرفتن تلفات جانی ازامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باد سپاه..زنده بادسردارحاجی زاده...فامیل منم حاجی زاده است..خوشبختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
فدای سربازان گمنام امام زمان که آبروی کشورمان راحفظ کردند وسیلی محکمی به اکریکا زدند دستشان رامی بوسم
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بههله!
Iran (Islamic Republic of)
ناب
۱۹:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اصلانیازبه‌گفتن‌نیست‌افتاب‌دلیل‌افتاب‌سلام‌برسردارحاجی‌زاده‌ونیروهای
تحت‌امرش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حالا هر سرباز که تو اون پایگاه بوده میشه دیپلمات ایران پیام مردم و عقیده ایران رو به محل زندگی شون می برن پخش می کنند .اونا فکر می کنند دارن خاطره تعریف می کنند از دوران سربازی شون در واقع پیام مردم ایران را پخش می کنند . در یک عملیات چقدر دیپلمات به دنیا تحمیل و تحویل دادیم .
Iran (Islamic Republic of)
جلالی
۱۹:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود خدا بر پاسداران عزیز و همه نیروهای مسلح که حافظان امنیت و تمامیت ارضی کشور هستند و تاسف می خورم برای آن دسته از هم وطنانی که در لباس روشنفکری اما در عین حماقت و بلاهت صرفا به خاطر ژست گرفتن مملکت رو به سمت آشوب و هرج و مرج می برن. درود خدا بر حاج قاسم عزیز که جانش را فدای وطن و ناموس ما کرد . درود خدا بر سردار حاجی زاده و دورد خدا بر همه نیروهای مسلح کشور عزیزم ایران بزرگ و ننگ باد بر آنانی که بدون هیچ تفکری و فقط از روی حماقت محض اقدام به نا امنی می کنند. بوسه بر دستان همه نیروهای مسلح عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مهری سیدی
۱۹:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سپاه زنده باااااد
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۰۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
انشالله بزودی حلوای اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چرا خودتون نمیرین تو مقر فیلم بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اونا خبرنگار و دوربینای ایرانی رو راه نمیدن فقط تنها چیزی که از ایرانی ها میتونه وارد پایگاه هاشون بشه موشکامونه
Iran (Islamic Republic of)
من انقلابی ام
۱۸:۳۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
اینکه اصلا در مورد ایران حرف نزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
فکر کنم در مورد شما حرف میزد نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز
دوست داریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۸:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
جانم فدای سپاهیان و سرداران با غیرت کشورم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بنظر من بزرگترین ضعف های کشور قانونگریزی وعدم شفافیت اکثریت دستگاه هاست و افراط در بعضی مسائل دینی ومذهبی ست وگرنه کشور الان می بایست گلستان می بود ویکی از عیب های بزرگ هم عدم استفاده ظرفیت ها وتواناییه های قشر های مختلف جامعه است همانطور از مردم در حمایت از نظام انتظار دارید باید نظام هم به درخواست های بحق مردم باسخگو باشه و زمینه عدالت واشتغال افراد جامعه روبراساس شایستگی فراهم کنه نه براساس روابط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
صوب بهخیر چه ربطی داشت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۸:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حیثیت واقتدار واشنگتن موشک باران شد
مرگ بر رژیم تروریست و جنگ طلب و دروغگوی آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باشید همه محافظین وطن،
Iran (Islamic Republic of)
میرک
۱۷:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دوردبه روح مطهر شهیدتهرانی شهیدبزرگوارجاجی قاسم سلیمانی المهدی المهندس وسایرشهدای عزیزجاجیزاده عزیزسلامی دلاورجان ناقابل مان فدای شماست به یک اشاره اقا مولایمان منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دشمنان ما فقط زبان زور را مبفهمند ،به جنجالهای انها نباید توجه کرد ساخت سلاح وافزایش قدر نظامی واقتصادی لحظه ای نبابد موشک امروز یکی از نقاط صعف دشمن توان اطلاعاتی وموشکی ماست ،کهنه سرباز شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ما مسلمان هستیم نه قاتل ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سران آمریکا از ترس و حسادت دق کنندوبمیرندبدخواهان ذلیل گردند نفهمان بفهمندوملت هوشیاهوشیارایران سر را بالا بگیرندوافتخارکنندوباخیالی راحت و آسوده زندگی کنند که چنین مدافعانی دارندضمناقدردان باشندودرعین همدردی با جان باختگان سانحه هوایی مطمئن باشند سپاهیان عزیزقدس حتماپیگیری و اقدام لازم را انجام خواهند داد پس ما هم یک خطا را گرچه بزرگ است به پای این خدمات قدرتمندانه وباعزت بگذارند
France
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به نظرم نباید با یه اشتباه فنی و ناخواسته زحمتهای بچه های نیروهای مسلح از سپاه تا ارتش و بقیه رو نادیده گرفت دم همشون گرم خدا بهتون عزت بیشتری بده همه رفتگان در هفته قبل رو چه در کرمان چه در واژگونی اتوبوس و چه این هواپیما رو خداوند از گناهانشون بگذره و رحمت کنه انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مگ سپاه اعلام نکرده ک هیچ پروازی انجام نشه چرا یه رسانه نمیگه مسیولان دستور اجرا نکردن . بنظرم فرمانده سپاه نیاید زیر بار میرفت دستگاهای دیگ مقصرند .
Iran (Islamic Republic of)
Msi.bnd.pohl
۱۶:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
Ilove you sepah iran
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۶:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
#من یه سپاهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
من نمی دونم چرامنطقه دقیق پایگاه های نظامی رو دقیق تشخیص دادند بدون اینکه اشتباهی صورت بگیره فقط نقطه های مورد نظر رو زدند ولی در رابطه با آسمان خود ایران در نزدیکی فرودگاه سامانه هواپیمای مسافربری رو با کروز تشخیص نداده و دچار خطای انسانی شده.
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۶:۴۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ای خدا یعنی میشه یه روز اعلام کنند نتانیاهو با ترامپ هردو به درک واصل شدن خدایا به حرمت خون حاج قاسم منتظریم خودت میدونی اون بنده ای وفادار به خودت بوده
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۶:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
به تمام کشور های منطقه اعلام میکنم وجود هر گونه پایگاه آمریکایی براتون هزینه داره...
یک جمله تاریخی به قول #سردار_حاجی_زاده :
این تصمیم رو بگیرید قبل از آنکه مقاومت براتون تصمیم بگیره
ایران مقتدر
سپاه مقتدر
ارتش مقتدر
مردم در لحظه های سخت همیشه در کنارتون هستن...شک نکنید...و دستتون همیشه روی ماشه باشه و نلرزه :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ممنون نظام قدرت مند وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
همین دقت موشکها امریکا را کلافه کر ده هیچ غلطی نمی توانند بکنند این امریکای خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاه و سپاهی....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
فقط تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام دوست دترم حاجی زاده عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بوسه زنم بر دستان سردار عزیزم حاجی زاده....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بنا بر سخنان این افسر ، قبل از اصابت اولین موشک انها هیچ خبری و امادگی نداشتند .
سخنان ایشان اشکار حکایت از دروغ خبرنگار سی ان ان است که گفته بود از قبل خبر داشتند و به پناهگاه ها رفته بودند .
در اینکه تلفات جانی داشتند شکی نیست اما اگر این تلفات کم باشد فقط و فقط بدلیل جوانمردی سپاه پاسدان اسلامی عزیز بود و الا ساعت خواب و نقطه زنی بسیار دقیق میتوانست تلفات انها را زیادتر کند خیلی زیاد تر از انچه اتفاق افتاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد فردی
۱۶:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود و سلام برروح پاک سردار سر افراز. ایران سردار پر افتخار شهید سلیمانی و یارانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ترامپ یه دیوانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باد نیروهای مسلح مسلمان با وحدان وباجنم .به چنین افرادی افتخار می کنم....دشمنانتان کور و دور .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ما شا اله بنازم ........
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۶:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حملات موشکی ایران فوق العاده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زیرنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
امریکایی نامرد برید به درک
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حالا چرا زیرنویس فارسی نداره؟!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ترجمش در متن خبر آمده
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۵:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی. ما مروم ودایت مدار جمهوری اسلامی با تمام قدرت و تا خون در رگ داریم پشتوانه نظام و رهبر عزیزمان و سپاه پاسداران هستیم. ب امید آن روزی که امام خامنه ای پرچم انقلاب را بدست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بدهد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
الحمدا...که خداوند متعال سپاه ما قوی کرده و دشمنان ما را زبون و سرافکنده نموده و باز شکر که دشمنان ما را ترسو و احمق آفریده.
سپاس از سپاه قوی و نیرومند همیشه پیروز باشید دلاوران
خدا پشت وپناهتان دست مولا علی علیه سلام همراهتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
الحمدا...که خداوند متعال سپاه ما قوی کرده و دشمنان ما را زبون و سرافکنده نموده و باز شکر که دشمنان ما را ترسو و احمق آفریده.
سپاس از سپاه قوی و نیرومند همیشه پیروز باشید دلاوران
خدا پشت وپناهتان دست مولا علی علیه سلام همراهتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سپاه مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خودفروخته های غربی ببیند کور شود چشمتان جانم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رهبری سید علی خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خداوند به سپاه عزت دهد که اینقدر با صلابت و قدرتمند عمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۳۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
خدا قوت.به امید اخراج امریکایها از خاورمیانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
آخه چرا زیر نویس نداره؟؟؟؟
France
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
کسی را ندارن زبان دانمارکی را ترجمه کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۱۵:۳۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ماشالله بر توان و قدرت نظامیان سپاه و ارتش ما می خواهیک که برد موشک هیمان به آمریکا هم برسد و به نوعی جو رسانه ای هم خیلی مهم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
انتقام سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
قدر جوونمردامون رو بدونیم .
با توجه به اعترافات این افسر دانمارکی ...دنیا بدانند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال گرفتن تلفات سنگین از دشمن نبود با اینکه می تونست این کار رو انجام بده. این همون مرام علی این ابیطالب علیه السلام در مقابل دشمنان هست.
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برگی زرین در تاریخ ایران به نام سپاه نوشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
برگی زرین در تاریخ ایران به نام سپاه نوشته شد.
آخرین اخبار