مهناز افشار و علاقه‌ای عجیب به حرف‌زدن درباره همه‌چیز حتی نادانسته‌ها/ از بی‌آبرو کردن دختر خردسال تا امنیت ملی!

مهناز افشار در توهینی آشکار به مردم ایران، خونخواهان سردار سلیمانی را «تشنه خون» نامید.

مهناز افشار و علاقه ای عجیب به حرف‌زدن درباره همه‌چیز حتی نادانسته‌ها/ از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سلبریتی (celebrity) در لغت به معنای فردی مشهور است، اشخاصی پرطرفدار که شهرت خود را مدیون رسانه‌ها هستند و از این شهرت به دست آمده برای خود موقعیت اجتماعی و ثروت قابل توجهی رقم می‌زنند.

سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش، سیاست و امروزه دنیای مجازی همگی ابزاری هستند که می‌تواند در به شهرت رسیدن فرد کمک کند؛ اما نکته قابل توجه در مورد سلبریتی‌ها این است که هر فرد زمانی که شهرتی برای خود دست و پا کرد، باید جهت حفظ محبوبیت فقط در حوزه تخصص خود اظهار نظر کند. متأسفانه این مهم در ایران خیلی مورد توجه نیست و سلبریتی‌های ایرانی در هر موضوعی به خود جرئت دخالت می‌دهند، فارغ از اینکه آن اظهار نظر چه خساراتی برای کشور به بار خواهد آورد یا نه!

گروه فرهنگ و هنر قصد دارد ضمن پرداختن به زندگی برخی سلبریتی‌ها در ایران، حاشیه‌های ایجادشده از سوی آن‌ها در خلال فعالیت‌های حقیقی و مجازی‌شان را بازخوانی کند. نخستین شماره این پرونده به مهناز افشار اختصاص دارد، یکی از سلبریتی‌های خانواده سینما که نظراتش در دنیای مجازی به تحریک اراذل و اوباش و در نهایت منجر به ریخته شدن خون بی‌گناهانی شده است.

مهناز افشار متولد ۱۳۵۶ در تهران که با شرکت در کلاس‌های حمید سمندریان و با بازی در فیلم تلویزیونی «گمشده» در سال ۷۷ وارد عرصه بازیگری شد و به دلیل شباهت چهره به یکی از خوانندگان پیش از انقلاب خیلی زود به شهرت رسید.

افشار با گرفتن دیپلم تجربی و مدرک تدوین از یک مؤسسه غیرانتفاعی از آن دسته بازیگرانی است که بدون تحصیلات آکادمیک وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و با ایفای نقش‌هایی در کنار محمدرضا گلزار به شهرت خود افزود.

با وجود پیگیری‌های اهالی رسانه هیچگاه مدرکی دال بر تحصیلات دانشگاهی مهناز افشار منتشر نشد.

یاسین رامین شروعی برای حاشیه‌ها

مهناز افشار تا پیش از ازدواج با یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت احمدی‌نژاد که به جرم واردات شیر خشکِ فاسد محکوم شد، بازیگر بی‌حاشیه‌ای بود. اتفاقاً توانسته بود با توانایی و استعدادش در بازیگری، هنر خود را به منتقدان اثبات کند و اتفاقا دهه دوم حضور او در سینمای ایران به همکاری او با کارگردان‌های نام آشنا و متفاوتی از ابراهیم حاتمی‌کیا تا محسن تنابنده و فریدون جیرانی هم همراه بود.

اما دفاع وی از همسرش که با واردات شیر خشک فاسد جان هزاران کودک بی‌گناه را به خطر انداخت و حتی برخی مدعی کور شدن تعدادی نوزاد به دلیل استفاده از این شیر خشک‌ها شدند، ابتدای ورود مهناز افشار به دنیای جنجال‌ها بود. شیر خشکی که با شکایت جمعیت هلال احمر از یاسین رامین در سال ۹۳ موجب بازداشت وی و در نهایت حکم ۱۷ سال زندان و رد مال بین یک تا ۲میلیون یورو در سال ۹۷ به سرانجام رسید.

محمدعلی نجفی، شهردار وقت تهران که هم‌اکنون به جرم قتل میترا استاد همسر دومش در زندان است، در سال ۹۵ و در قامت مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور همزمان با مطرح شدن پرونده موسوم به «شیر خشک‌های فاسد» گفته بود: «موردی نیز اخیراً مطرح شد که پسر یکی از مسئولان دولت قبل، شرکتی ایجاد کرده و واردات بخش خاص، مهم و گران‌قیمتی از دارو‌ها را به‌صورت انحصاری در دست گرفته و دارو‌هایی تقلبی یا با کیفیتی پایین وارد می‌کرده و سال‌ها مردم از آن استفاده می‌کردند. امروز مشخص شده که چندین میلیارد دلار از این طریق عاید جوانی شده که با یکی از خانم‌های هنرپیشه ازدواج کرده و یکی از املاکش را که چند ده میلیارد تومان ارزش داشته به‌عنوان مهریه تقدیم خانم کرده است.»

افشار نیز در مواجهه با این سخنان واکنش نشان داد و گفت که همسرش از آنچه او «شایعه‌پراکنی» دربارهٔ پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌داند، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

یاسین رامین از بدو شکایت هلال احمر به مدت ۷ماه و به دلیل عجز در ارائه وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی راهی زندان شد که پس از هفت ماه با قید وثیق آزاد گردید، اما ممنوع‌الخروج شد که این مورد نیز حواشی زیادی برای افشار به دنبال داشت.

حب الایران یجمعنا، ولی فی الآلمان ولادت اولادنا!

تولد دختر مهناز افشار در آلمان نیز جنجال‌های زیادی آفرید. از سویی عدم توانایی همسر وی برای تودیع وثیقه، اما توانایی در خرج و مخارج زایمان در آلمان و از سویی دیگر شعار‌ها و صحبت‌های وطن‌پرستی افشار و برعکس عمل کردن وی نسبت به صحبت‌هایش در راستای تلاش جهت گرفتن ویزای آلمان باعث گردید از طرفداران این سلبریتی کاسته شود.

حضور و فعالیت افشار در فضای مجازی به‌خصوص توئیتر و مواضع ضدایرانی وی در قبال مردم و همچنین پوشیدن ردای یک اپوزیسیون سینمایی جنجال‌های زیادی به همراه داشته است. حمایت مهناز افشار از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که حالا با کابینه‌ای پیر و خسته کشور را به حال خود رها کرده و همه حامیان وی از طیف‌های مختلف سیاسی، هنری و ورزشی در حمایت خود از دولت تدبیر و امید پشیمان هستند تا حمایت وی از لیست امید مجلس که هم اکنون دیگر در رأس امور نیست از جمله مواضعی است که افشار باید بابت آن پاسخگو باشد. اما همیشه در پاسخگویی به این موارد دست پیش را گرفته است تا از مسئولیت کارش در برابر مردم شانه خالی کند.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

تبلیغ آمپول و استناد به آماری غیر مستند

از سوی دیگر تبلیغ بدون ضابطه آمپول «نالوکسان» و استناد به آماری غیرمستند در قالب پیام ویدئویی از جمله موارد دیگری است که مهناز افشار بدون هیچگونه دانش، تخصص و نه حتی اطلاعاتی به آن دست زد و بدون توجه به خطرات و عوارض این دارو که باید صد درصد با دستور پزشک تجویز گردد، جان بسیاری از مردم را به خطر انداخت.

اما گویا قرار نیست حواشی و اقدامات ضدانسانی مهناز افشار تمام شود. این بازیگر که حالا نه چندان خوشنام است و دقیقاً مشخص نیست با چه هدفی به حوزه‌هایی که هیچگونه علمی در آن ندارد ورود می‌کند، بار دیگر جان انسانی را به خطر انداخت و متأسفانه جان‌فشانی خونین فردی را رقم زد.

مشارکت در قتل؟!

مصطفی قاسمی روحانی ۴۶ ساله همدانی در مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی به ضرب گلوله بهروز حاجیلو، یکی از نوچه‌های وحید مرادی به شهادت رسید که قاتل روز بعد، در یک عملیات تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای، شناسایی و در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد.

اما روز بعد ماجرای این قتل مشخص شد و باز هم پای مهناز افشار در میان بود. چندی پیش از این حادثه، مهناز افشار توئیتی از یک روحانی به نام «سید مصطفی حجازی» را بازنشر کرده بود که در آن توئیت خواسته شده بود تا زنان و دختران ایرانی به صیغه برادران حشدالشعبی دربیایند. افشار ضمن بازنشر این توئیت نوشته بود: «افسوس به حال اونایی که وقتی از غیرت برادر خوزستانی گفتم یقه دریدن و به من و امثال من برچسب و تهمت نژادپرستی زدن. اما حالا در مقابل چنین حقارتی ساکت موندن».

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

جالب اینکه کمی بعد مشخص شد توئیتی که افشار آن را بازنشر کرده بود، از اساس جعلی و ساختگی بوده و کسی که به اسم سید مصطفی حجازی و به نام او توئیت منتشر شده بود، ویدئویی منتشر کرد و گفت که اصلاً حسابی در توئیتر ندارد. این طلبه گفت: «بنده سید غفار دریابری هستم. فرزند سید جعفر دریابری. اهل استان مازندران، شهرستان آمل. عکسی از بنده با متنی بسیار غیراخلاقی و اسم مستعار که مصطفی حجازی است در فضای مجازی منتشر شد که اساساً دروغ محض است و ربطی به بنده ندارد. بنده اصلا توئیتر ندارم». بعد از مشخص شدن جعلی بودن این توئیت، مهناز افشار هم توئیت خود را پاک کرد.

در ادامه این ماجرا و ریخته شدن خون طلبه‌ای بی‌گناه، سید غفار دریاباری طلبه مازندرانی از مهناز افشار به اتهام نشر اکاذیب و انتشار بدون اجازه تصویر افراد، حسب مواد ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای شکایت کرد.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

ورود بی‌محابا و بدون حتی ذره‌ای اطلاعات توسط این به اصطلاح سلبریتی تاکنون جان افراد بسیار زیادی را به خطر انداخته که در مواردی باعث مرگ شده و متأسفانه در برابر هیچ یک از آنان پاسخگو نبوده است. افشار با وجود همه صحبت‌های غیرمسئولانه‌اش همیشه در قامت طلبکار از نظام در برابر دوربین‌ها ظاهر شده است.

دختری که بعد از مرگش زیر آوار بی آبرویی افشار مدفون شد

از جنجال‌های دیگر این سلبریتی حاشیه‌ساز داستان مرگ «دنیا ویسی» بود که با اظهارنظر دروغین در این مورد، آبرو و حیثیت پدر و مادر این کودک خردسال را به سخره گرفت و با انتشار مطلبی کاذب در توئیتر به این موضوع دامن زد.

کودکی ۷ساله‌ای که بر اثر ریزش دیوار مدرسه ظفر روستای گرماش سنندج جان باخت؛ اما مهناز افشار مرگ این کودک خردسال را تجاوز جنسی دانست و بدون اینکه مشخص باشد وی با اتکا به چه سند و مدرکی چنین موضوعی را عنوان کرده، هیچگونه عذرخواهی از خانواده این کودک نکرد.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام!

مهناز افشار به عنوان یک سلبریتی پرحاشیه این بار در خصوص ورود زنان به ورزشگاه موضع خود را نشان داد. موضعی که به عنوان یکی از خط قرمز‌های جمهوری اسلامی او را به یک شخصیت هنجارشکن تبدیل کرده و نشان می‌دهد سلایق شخصی‌اش را به قوانین جاری کشور ترجیح می‌دهد.

وی همچنین سر این مسئله با سحر قریشی وارد چالش شد. قریشی که از عدم علاقه‌اش برای رفتن به ورزشگاه سخن گفته بود، با واکنش تند افشار مواجه شد. مهناز افشار در توئیتی درباره ورود زنان به ورزشگاه نوشت: «نمی‌شه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد، چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره «منقلب» می‌شه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام»

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

سقوط بعدی، هم پیاله شدن با سعودی‌ها

حالا اگر از همه حواشی‌ای که مهناز افشار پیرامون خود درست کرده و از یک بازیگر خوشنام مردمی به یک وطن‌فروش غربزده تبدیلش کرده تا از هر آب گل‌آلودی برای منحرف کردن اذهان عموم ماهی بگیرد هم بگذریم؛ همکاری وی با برنامه استعدادیابی «پرشیا گات تلنت» شبکه سعودی ام‌بی‌سی پرشیا به عنوان یکی از چهار داور این برنامه در کنار «آرش» و «ابی» قابل توجیه نیست.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

وی که در مقابله با هشتگ حب الحسین یجمعنا در روز‌های منتهی به اربعین حسینی هشتگ حب الایران یجمعنا را راه اندازی کرد در گفتگو با فریدون جیرانی گفته بود: «من به وطنم به یک دلیل بزرگ برمی‌گردم. مادر من آن‌جا نفس می‌کشد، پدر من آن‌جا خاک است، از همه مهم‌تر ریشه من آن‌جاست!» در ظاهر نشان از عشق به وطن بودن را عنوان کرد، اما در عمل به شبکه‌های تحت حمایت عربستان سعودی پیوست و تا اینطور به ذهن مخاطب خطور کند که به هیچ چیز ارزشی پایبند نیست و نه تنها دغدغه مردم بلکه حتی دغدغه کشورش را در سر نداشته و تنها موردی که برای وی دارای اهمیت است فقط پول و دینار‌های سعودی است. دریافت دستمزد یک میلیون یورویی برای داوری در این مسابقه سعودی خود گویای این امر است.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

از سخنرانی برای اغتشاشات بنزینی تا سکوت برای ترور سردار

حالا یکی از تازه‌ترین واکنش‌های مهناز افشار حمایت از کشته‌های اغتشاشات بنزینی است که مورد حمایت شبکه‌های معاند قرار گرفته و ایران اینترنشنال و رویترز و... بدان دامن زدند. درست در شبی که رسانه‌های غربی_عبری_عربی سازِ جریان پنجم دی را کوک می‌کردند تا شاید بتوانند از عواطف مردم سوءاستفاده کنند و ناامنی را به خیابان‌های کشور بکشانند مهناز افشار در صفحه توئیتر خود با انتشار فیلمی در حاشیه کنسرت گوگوش گفت: «کشتن هیچ انسانی که دغدغه نان دارد عادلانه نیست.» این جمله مهناز افشار در حالی بیان شد که وی به خاطر واردات شیر خشک فاسد توسط شوهرش، تبلیغ آمپول نالوکسان و مواضع دروغین در برابر حشدالشعبی دستش به خون افراد بیگناه زیادی آلوده شده است.

چندی پیش از این واکنش، مهناز افشار در توئیتی اعلام کرده بود که فیلم «آشفته‌گی» آخرین کار وی با سینمای ایران نخواهد بود. این صحبت وی حکایت از این دارد که گویا افشار با وجود همه رفتار‌های ضد و نقیضش و همچنین همکاری با رسانه‌های عربستان سعودی، امیدی برای برگشت به میهن دارد و همچنین وی که در صفحه توئیترش مواضع ضدارزشی در خصوص حجاب اجباری داشت حالا با وجود آزادی عملی که در رسانه‌های معاند دارد، اما همچنان حجاب خود را نصفه و نیمه حفظ کرده که این موضوع خود نشانه‌ای از امید برگشت این سلبریتی به ایران است. به طور دیگر این‌گونه می‌توان معنی کرد که افشار همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و راهی برای برگشت خود گذاشته است.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

همچنین افشار در گفتگویی کوتاه اعلام کرده بود که با سینمای ایران خداحافظی نکرده است. این صحبت وی نشان از هدف برای بازگشت به کشور را دارد.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

اما خروج افشار از ایران و همکاری وی با شبکه سعودی ام‌بی‌سی پرشیا علاوه بر خشم مردم نیز واکنش‌های متفاوتی از سوی سایر سلبریتی‌ها و حتی دوستان سینمایی وی به همراه داشت.

نیوشا ضیغمی بازیگر بی‌حاشیه سینما در پشت صحنه رادیو تهران در واکنش به همکاری افشار با شبکه‌های سعودی گفت: «درباره کاری که خانم افشار انجام داده است، در حال حاضر من هیچ اطلاعی ندارم. اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده‌ام، اینجا مانده‌ام و در اینجا خواهم ماند. ترجیح می‌دهم و دوست دارم اینجا باشم. من اینجا جوانی‌ام را گذاشتم و با تلاش به این جایگاه رسیده‌ام و ترجیح می‌دهم که همین جا بمانم.»

رضا صادقی خواننده محبوب کشورمان نیز گفت: «من جای خانم افشار نیستم و نمی‌دانم ایشان در چه شرایطی این انتخاب را کرده‌اند. به نظرم قشنگ هم نیست که وقتی ما از کسی شرایطش را نمی‌شنویم، داوری کنیم. من شخصاً شدیداً و قویاً بر این باورم که اگر جایی برای من جایگاه داشته باشد، سرزمین خودم است.»

فاطمه گودرزی از بازیگران شناخته شده تلویزیون نیز اینگونه واکنش نشان داد: «من خودم علاقه‌ای به مهاجرت ندارم جوان‌ها شاید این قدرت را داشته باشند بروند آن طرف و از صفر شروع کنند، اما شغل من به نحوی نیست که جای دیگر پذیرایش باشد. منم و این آب‌و‌خاک، زبان و گویش.»

این خانم بازیگر که نسبت به کوچکترین مسائل واکنش نشان می‌داد و جنجالی درست می‌کرد و خود را حامی مردم نشان می‌داد، نسبت به ترور خصمانه قهرمان ملی ایران سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خون تمام ایرانیان و غیر ایرانیان آزاده دنیا را به جوش آورده هیچ واکنشی نشان نداده و در توئیتی به مردم ایران توهین کرده و خواسته ۸۰میلیون ایرانی برای انتقام سردار دل‌ها را «تشنگان خون» معرفی کرده است.

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

وی همچنین در جدیدترین توئیت‌های خود بدون هیچگونه تسلیتی خطاب به دختر شهید سپهبد سلیمانی، چنین نوشته است:

«مهناز»‌ی که دوست دارد درباره همه چیز حرف بزند / از واردات شیرخشک فاسد تا نظریه‌پردازی در موضوعات امنیت ملی!

در ادامه سیر نزولی افشار از محبوبیت تا منفوریت حالا باید منتظر ماند و دید این بازیگر دیپلمه که در همه امور تخصصی کشور خود را عقل کل می‌داند چه جنجال جدیدی برای خود دست و پا کرده تا آنچه را که نتوانسته در دنیای سینما برای خود حفظ کند با سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی برای خود رقم بزند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرحیم
۰۲:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
فضولی در ایران با کمال تأسف گویا نهادینه شده !!! فضولی در زندگی شاهان و خلفای صدر اسلام و مردم آن زمان و دیار و خلاصه فضولی در زندگی هر کس اعم از زنده یا مرده و فضولی در کار دولتها و ملتهای دیگر !!!بشین سر زندگیت دیگه !!! تو که نمیتونی برای خودت آماج درست کنی چرا حرف میزنی که متخصص بریدن رشته هستی ؟؟!! همین فضولی تا الان سی تریلیون دلار به ایران و ایرانی خسارت زده و آدم سالم در ایران کیمیاست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم افشار خودتو به خواب نزن ازخدابیخبر
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۰:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
برای خودم متاسفم که یه روزی فیلم های این خانومو میدیدم چرا ایران نباید انتقام سرداری رو بگیره که اگه مجاهدت ایشون نبود الان معلوم نبود داعش چه بلایی سر ما می اورد خانوم مهناز افشار اون وقت ما نمیتونستیم فرار کنیم و مجری برنامه ای بشیم که دستمزد نجومی داره و عربستان اسپانسرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
مشکل از مهناز افشار و امثال این خانم نیست. اگر این خانم در تمامی مواردی که در متن بالا ذکر شده نقش داشته باید محاکمه میشد. نه اینکه اجازه خروج از ایران بهش داده میشد. پس سیستم مقصر هست که اینگونه افراد اجازه اظهار نظر در مورد مسائلی میدهند که کمترین تخصص و مطالعه را در مورد اونها ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اگر تلاش داری واسه دیده شدن در همون سینما همین کفایت میکنه دیگه خودتوبه زحمت نداز ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
خدا مهناز افشار وهمه ی سلبریتی های وطن رو لعنت کنه که وقتی باید حرف بزنن خفه میشن و زمانی که نباید حرف میزنن و حرف مفت و سراسر کذب و تحریک کننده ی احساسات جوانان معصوم این سرزمین... خدا گلشیفته و مهناز و امثالهم رو با شمر ویزید محشور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
کاش ادمهای بی اصالت وبدبخت که عقده وکمبود دارن هیچ وقت به جایی نمیرسیدن مترسک بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
یکی نیست به این خیانتکار بگه توکه بفکر مردم هستی و خیلی ادعای ایرانی بودن میکنی و ادعای وطن پرستی میکنی و دلسوز مردمی چرا الان جایی هستی که دشمن ایران و ایرانی هستن!!!از دشمن پول میگیری و برعلیه ایران حرف میزنی!!!توکه ادعا میکنی درکنار مردمی الان کجایی!!توکه الان درکنار دشمنان ایران وایسادی،این خیانتکار هرچی دشمن بهش دیکته کرد میاد میگه وگرنه پولی گیرش نمیاد و از اونجا بیرونش میکنن،کسیکه خودش و شوهرش قاتل هزاران کودک شیرخواره بودن حالا اومده ادعای دوسداشتن مردم ایران رو میکنه و کاسه داغتر از آش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
لایک داری ❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ا.م
۰۰:۱۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
میدونین تقصیر خودمونه که این هنرپیشه های تا حد یک ادم مقدس بالا میبریم فکر میکنن کی هستن برا هر مسله ای خودشونو میندازن وسط و الکی دایه های دلسوز تر از مادر میشن اینا دردای ما رو نمیفهمن نمونه ش کیمیایی سبک یا افشار حروم خور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عاطفه
۲۲:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
دختر سردار شهید ما خواهر تو نیست . یه موی سرش می ارزه به کل هیکل تو
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلیبریتی نه . بگویید سه لیتری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خانم افشار وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
مرسی بابت این مقاله... تخت گاز و بی ترمز دو روز بود داشت میرفت رو اعصابمون... از دیروز که اینو گذاشتید خفه شده.... خدا تا ابد خفه اش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۰:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
غلط زیادی کرده زنکه عوضی پدر سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خدا لعنتت کنه مهناز افشار
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۰۹:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
جون مادرتون بی خیال شید و الکی این بی بته ها رو گنده شون نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ایشششششششش عقده ای ندید بدید تا یکم معروف شد رفت اونور ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
از همه چیز پیداست که دچار مرض خود شیفتگی شده وگرنه هر کاری کرده بماند چقدر خودشا قبول داره که به شخصیت والای دختر سردار وطن توصیه میکنه خانواده ای که کل عمرش با شخصیت های شماره یک کشورها معاشرت داشته با خانمی که اخرین مدرکش دیپلمه و افتخارش اینه که تو جونیش یک جایش شیبه گوگوش بوده اخه گوگوش کیه که تو کاش میشد مثل سگی که استخوانی را می لیسید و سگ دیگر که پشتش .........
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
متاسفانه در دنیای امروز جهل حاصل از حکومت لیبرالیستها دنبا را به سمت خونریزی وجهل بیستر وتفرقا انسانها میبرد البته توسط جرج بوش که میکفت «یا با من ویا بر علیه من» ویا ترامپ برای تلاش جهت احیای عمو سام که قاتل در زمان جنگ سردبود همان هایی که بیشترین در امد را از فروش سلاح ، حتی در کشور خودشان، دارند حال مردانی بزدل وزنانی ترسو با شعار زیبای صلح درخواست وادادگی به دزدان جامعه بشری را دارند وانتقام از ابروی یک ملت را به انتقام شخصی خون پدر تنزل داده اند در اخر از خداوند درخواست بقیرت وازادگی فکری وعملی را برای همه اتسانها خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۸:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
همیشه ازین بزدل نفرت داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خطاب به افشار
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند

جماعت مخ ماشی که تفاوت بین ظالم و مظلوم، متجاوز و مدافع، دوست و دشمن، وطن و غربت رو درک نمی کنه باید مثل گوسفندی فربه طعمه گرگ های درنده بشه...
مرگ تدریجی انسانیت و آزادگی در این آدم ها رو باید بهشون تسلیت گفت.
Iran (Islamic Republic of)
بی غم
۰۸:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بنده هم متاسفانه یا خوشبختانه به ایشان حساسیت پیدا کردم و وقتی عکس ایشان را میبینم همه جای بدنم تیر می کشد خواهش میکنم دیگر از ایشان چیزی ننویسید ممنونم .
Iran (Islamic Republic of)
ملل
۰۸:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
این خانم متاسفانه بیماره بنام قورد گرفته که از علایم اولیه آن پرخاشگردی و کم بینی خود است .........قطعا اگر بموقع درمان نشو.د به خودکشی میانجامد
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۰۷:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
قورباغه بد ترکیب.تو از سعودی های کثیف پول کثیف می گیری که کثیف زندگی کنی.کثیف هم خواهی مرد و باز با سعودی های کثیف توجهنم محشور میشی. تو کثیف اندر کثیفی.
چقد تو کثیفی آخه؛ کثیف
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سردار
۱۶:۲۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ایول خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سردار
۱۶:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
دمت گرم حرف دل مارو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
پیر شد عقلشو از دست داد...این آدم بی هویته...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
غلط کرده اونو چه به این غلط ها عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۷:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
وقتی هر کاری دوست دارن انجام میدن و هیچ کس هم کاری بهشون نداره همین میشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۶:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
به نظرم همچین اشخاصی را خود بعضی از مردم پر رو کردند با استقبالی که از فیلمهای آنها می شود و استقبالی که از صفحات آنها در شبکه های اجتماعی دارد صورت می گیرد باز هم خوبه که ادعای خدا بودن نمی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله راد
۰۵:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
حیف وقت انسانهاکه صرف خواندن این خانم بیسوادبیشخصیت کرد.فکرکنم دیگه جرات برگشتن به وطن ندارد.ضمناایشان طرفداری هم ندارد.چون یک کمی در سنین جوانی خوشگل بودتوجه بینندگان جلب کرده بود.ولی الان دیگه خریداری نداردوباپولش مست شده .شبکه ایران اینترنشنال هم حسابی مخاطب جلب کرده نمیدانم چرا.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۴:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
با پول مردم با پول ایران آدم شدند معروف شدند حرف زدن یاد گرفتن بزرگ شدن وراحت به خاک وطنشان خیانت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
متاسفانه بعضي از از هنرپيشه ها خودشان را نخود هر آشي ميكنن نه سواد درست و حسابي دارن نه عقل و شعوري كه موقعيت مملكت رو درك كنن نميدانن مملكت در جنگه بايد هر طوري شده فرصت به بيگانه ها نداد ولي اينها فكر منافع و جيب خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۲:۴۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
این کثافت و ظن فروش با این چشمای کاجش کی گفته سلبريتيه اول بره صورتش رو با ریکا بشوره بعدش بیا اظهار نظر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بدبخت، جوونیت که داره تمام میشه، وقتی پیر و از کار افتاده شدی میخوای چجوری خودتو مطرح کنی؟
اینجا تو کشور ما که جایی نداری..
اونورم تاریخ مصرفت تمام میشه چندسال دیگه.
اونی که روز به روز به عزت و اقتدار و محبوبیتش افزوده میشه پرهیزگاران هستند
مثل سردار شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی (سلام خدا بر او) و به کوری چشمت بانو زینب سلیمانی ها....
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۰۲:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خیلی منفور و ملعونی !!!! خبر نداری واقعا؟
چطوری هنوزم اعتماد به نفس داری و نظر میدی در همه چیز؟

البته این کارخداست... حسابی داری به طبقات پایین جهنم با شتاب فراوان پیش میری!!!!!

هنوز یادمون نرفته باعث شهادت اون طلبه مظلوم تو بودی!

پرونده سیاهت روز به روز داره سیاهتر میشه...

لطفا قدم نحست دیگه نذار داخل خاک پاک کشور ما...
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۰۲:۱۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
لیست افتخارات این هند جگرخوار اینقدر بلنده که با داعشی ها برابری می کنه...!!!!
قاتل کودکان شیرخوار....
قاتل بزرگسال
قاتل....
قاتل...
عیاش....
بی حیا...
بی رگ و ریشه
خائن
دروغگو
و....

ببین کی به کی میگه میگه تشنه خون!!!! کسی که هم مستقیما مسئول مرگ خیلی از ایرانی هاست( نمیگم هموطنش!!!! خدا نکنه این بشر هموطن ما باشه)
هم غیر مستقیم دستش به خون آدم های زیادی آلوده هست...

جدیدا هم که جیره مواجب بگیر از یک دولت خونخوار شده!!!!

افشار!!! تو اصل تشنگان خون مردم هستی...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
این اشغال داره به عقایدوباورهای ایران وغیرتش رودست میندازه صبرماهم حدی داره اونموقع زبان کثیفش روازحلقوم نهسش بیرون میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۰۱:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
با سلام
خداوند متعال روح حاج فرج الله سلحشور را شاد و قرین رحمتش نماید که سینمای ایران را ...خانه توصیف کردند؛ انسان با دیدن این هنرپیشه نماها وناسلبریتی های کذایی متوجه بصیرت ایشان می شود. روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
آخه قاتل وطن فروش، ازحاج قاسم سلیمانی دفاع نکنیم.ازکی بکنیم؟لابد از تو .موقعی که حاج قاسم با سربازانش که بهترین جوانان این مملکت بودند ،تن به تن داشتند با داعشیها میجنگیدند،و جونشونو گرفته بودند دستشان.تا عاقبت مظلومانه تو این راه شهید شدند،جنابعالی کجا بودید؟ حاج قاسم پرچم غیرت و شرف ما ایرانیهاست.باید ازش قدردانی کنیم.باید یادشو زنده نگه داریم.اون کسی هست که توطئه های دشمن رو نقش برآب میکرد.اگه رشادتهای این عزیزان نبود ،الان داعشیها اقیانوس خون تو ایران راه انداخته بود.باید از قاتلاش انتقام گرفت.وگرنه دشمن ضربات سخت تری به ما میزنه.دلقک دست آل سعود تو اسم ما رو گذاشتی تشنه خون.پس قاتلای حاج قاسم اسمشان چیه؟حتما از نظر تو خیلی عزیز و بزرگوارند.تو چرا لال شدی وقتی این عزیزان شهید شدند.خفه شدیِ.البته نیازی به تو وطن فروش نیست.بهت پیشنهاد میکنم پاتو تو این خاک نجیب و شریف نزاریِ.تو لیاقتت همونجاست.تو دامن ناپاک آل سعود.اینجا نیا.همه ازت متنفرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ولمون کن بازیگر لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
امید عاایشهر
۰۱:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
همین هارو شما لزرگ میکنین با این مطالبتون
Iran (Islamic Republic of)
گلنساء
۰۱:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خداوکىلى عکس اىن عفرىتھ راروساىت نگذارىدآدم چندشش مىشھ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
خیییییییییییییییلی بی شعوره
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۰۱:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چرا به سردار ودختر سردارم توهین میکنی نفهم
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چیکار زندگی شخصی مردم دارین ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این زندگی شخصی مردم نیس
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۱:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بنظرمن این نه آدمه نه حیوان بلکه یک نجاسته
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۱:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بنظرمن این نه آدمه نه حیوان بلکه یک نجاسته
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۰:۴۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
متاسفانه افراد بی ریشه در سینمای ایران به وفور پیدا شده،،، و وقتی پشت دوربین قرار میگیرن فکر میکنن هر غلطی که خواستن میتونن انجام بدن،،،،،، یه وقتی سیاسی میشن، یه وقت مدافع حقوق حیوانات و گاهی هم آتیش بیار معرکه های زد ایرانی ،، تو کانالهای تلویزیونی غربی و یا عربی،،،،،

با اینها باید بر خورد بشه،،،، اینها اگر دست خودشون باشه دور تا دور لاس وگاس طواف میکنن و بجای نماد شیطان به همدیگه سنگ میزنن،،،، به خاطر یه اقامت ناچیز،،، تو کشوری که زبونشون هم نمیفهمن،،،

چه چقدر ابله تشریف دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
مهناز دلقک سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
چه آدم مضخرفی
بی مصرف
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۳:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
ایا از منظرحقوقی نمیشه تابعیت ایشان را باطل کرد.؟
New Zealand
طاهره مدرس
۲۳:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام. خدا قوت. این سلبرید...هرچی داره از مردم وامنیت دارایران داره‌. کسی که با ال سعود همکاری مثلا هنری کنه حتما جاسوسی هم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محب
۲۳:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام اینقدر این آدمهای معلوم الحال ارزش ندارند که به آنها می پردازیدو وقت خودتان راصرف اینها نکنید.یاعلی
New Zealand
طاهره مدرس
۲۳:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
با سلام وخدا قوت. این سلبریتی باید نونشو بگردونه دور سر سردار سلیمانیها وبخوره. اگر این امنیت وجود نداشت اینا از کجا نون در میاوردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
برو ببینم فقط یاد گرفته تو هر کاری دخالت کنه بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
سردار سلیمانی
۲۳:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مهناز افشار لطفا اول برو دنبال پرونده های قضایی خودت نیاز نیست برای مردم ایران هم دردی کنی مردم ایران خودشان همدرد خودشان هستند به توسلبریتی خائن هم نیاز ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلیمانی مال بچهاش نیست که اون متلق,به کل ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
فراهان
۲۳:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اینجور افراد را(مهناز افشار) بهتره زیاد. اسمشو نیارید نادان راازهرطرف بخونی نادانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
الهی لال شی مهناز افشار.الهی دستت بشکنه نتونی پیامهای مزخرف تایپ کنی.خدا مارو راحت کنه از شر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام خانم افشار چرا حال داغدیده های اتوبوس رونمی پرسی ؟ شما که دنیای بدون کینه می خواهید لطفا الان که در یک شبکه سعودی فعال هستید پرسید ازشون زنان وکودکان یمن چه گناهی کردن این همه سال رو سرشون خمپاره می باره؟ اره ادم دیگه اگه به سعدی اعتقاد داری بنی ادم اعضا ء یک .......
Iran (Islamic Republic of)
حیدر کرار
۲۳:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خواهرم مهناز یه کم از پولهای اختلاص شیر خشک و اونایی که از عربستان گرفتی برا کمک به مردم سیل زده سیستان هم بفرستی بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
از صدقه سری مردم به شهرت رسیده بودی بدبخت وگرنه با مدرک دیپلمت میخواستی چی کار کنی فک کردی کی هستی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۰۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
باید اینا رو بگه تا ی تیکه استخون بندازن جلوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
بابا اینا دنبال نان و شهرتن موقع مردنشون زیر تابوتشون ۱۰ نفر نیستن .برا خودم متاسفم که من طرفدار اینا بودم فقط نان به نرخ روز خورند هر جا منافعشون باشه اونجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
یک لحظه به وجدان انسانی که داری لگد مال می کنی فکر کن تا از هر چه تاکنون مرتکب شده ای در حق مردم ، شرمنده بشی. وطن فروشی تاکی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
باید کار گروهی تشکیل شود و حرکات این سلبریتی ها را زیر نظر بگیرند . اینها در این موقعیت هم صدا با آمریکا شده اند و کشور را فروخته اند باید از این به بعد به هیچ وجه به اینها میدان داده نشود و زمینه انزوای آنها فراهم شود . خواست خداست اینها رسوا شوند #سلبریتی_حیاکن_دورویی_را_رهاکن
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۲:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
صلح طلبی امثال مهناز افشار دقیقاً ازجنس صلح طلبی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نیازی به توضیح آن نیست و مردم جهان و حتی مردم آمریکا با آن آشنا هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
جرا هیج مسوولی کاری نمیکنه یعنی قانونی وجود نداره تا این خانم رو محاکمه کنن؟
Belgium
حسینی
۲۲:۰۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خواهشا از اینا تو سایتهای دولت هیج صحبتی نکنید اگه پخش نکید خودبه خود فراموش میشن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۸
تو به دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم کار داری ؟ آخه به تو چه ؟ نخود هر آش ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
افشار ... تو خواهر زینب سلیمانی نیستی برو بمیر ...
Iran (Islamic Republic of)
فریال از اهواز
۲۱:۳۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
از قدیم گفتن اگه حرف زدن نقره است سکوت از طلاست کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۲۱:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
عقده سیمرغ نگرفتن پارسال، یک ساله که ایشون رو به ورطه هلاک کشونده و این روزها از اون سر دنیا برای برگزار نشدن جشنواره داره خودکشی میکنه! استوری پشت استوری، تحریک پشت تحریک، تشویق پشت تشویق، اون هم با فیلمی که بعد از یک ماه تبلیغ بی وقفه براش فروشش به پونصد میلیون هم نرسید. به زودی روسیاهی این کارش هم به کارنامه کثیفش اضافه خواهد شد. این رو هم اضافه کنم که بسیار شادیم از این که سلبریتیهای هنجار شکن دیگه هیچ وقت جشنواره نیان و با اون سر و وضع و شکل و حجاب، دل ماها رو خون نکنند. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.........................
Iran (Islamic Republic of)
sanaz
۲۱:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
دنبال شوهر میگرده. میخواد دیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
لعنت بر سلبریتی که مهناز افشار باشد
خدایی اینا چقدر ارزش دارن که خبرتون رو بهشون اختصاص میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
متاسفم براش. به قول مجری افق هرکی نمیخواد میتونه بره نه اینکه بمونه و باعث دشمن شاد شدن بشه نمیخوای راه باز جاده دراز. ما ایرانمونو دوست داریم تا پای جون هم ازش دفاع میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مرگ بر مزدور وطن فروش. آينده تاريكي در انتظارت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آدم قحطیه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خداوند متعال در قرآن کریم در وصف منافقین می‌فرماید: «إِن تُصِبكَ حَسَنَةٌ تَسُؤهُم و إِن تُصِبكَ مُصيبَةٌ.. هُم فَرِحونَ»؛ هرگاه نیکی به تو رسد، آنها را ناراحت می‌کند؛ و اگر مصیبتی به تو برسد.. خوشحال می‌شوند...
Iran (Islamic Republic of)
بی نان
۲۰:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مهناز دست از این کارات بردار . تو که دیگه چیزی برای از دست دادن نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اگه نوچه گری نکنه، نون شب هم نداره، بدبخت گدایی کنه واسه سعودیها، مهناز به اندازه ی سوسک هم ارزش نداری.. قاتتتتتتتتتتللللللللللل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اینها که به غرب تمایل دارند بایستی همه چیزشون رابدهند تاغرب اجازه ورود دهد.ازشرف،ناموس،جسم، وتوان وزبان ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
فقط برو سبزه مزبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
حالا اینم میخواد بگه یعنی منم آدمم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
آخه اینا سلبریتین... ؟
اینا نیم لیتری هم نیستن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
تو دیگه که فقط زمینه سازی میکنی برای پناهندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام متأسفم کسانی که از هترمندان این کشور محسوب می شوند از هنر واقعی مردان خدا که جهاد و نثار جان برای نجات انسان ها است. تا این اندازه بیگانه اند. کاش در کنار این همه هنر که دارید به کتاب مقدس قرآن هم رجوع می کردید و تکریم خداوند از شهیدان را می دیدید.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
پیر شده ای بشین سر جات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مهناز افشار دیگه برای همه شناخته شدست همان کسیکه پول ودلار را با هر ارزشی عوض کرد سلبریتی بیسواد وطن فروش پر ادعا ننگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست بی اعتقاد به مبانی دینی نمی تواند طرفدار نظام دینی باشد غربگرا غربگراست و اسلامگرا اسلامگرا والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
ای ول دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۰:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
وقتی اینقدر راحت این رفتارها نا دیده گرفته بشن پس انتظار تکرارش رو هم باید داشته باشیم.با کمال پررویی قصدبرگشت و بازی توسینمای ایران رو هم داره،متاسفم برای مسولین
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خیلی بدترکیبه
Germany
حامد
۲۰:۱۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من نمیدونم چرا بعضی از بازیگران بازهم میگویم بعضی از بازیگران فکر میکنن باید در مورد هرچیزی نظر بدهند بخدا شما حرف نزنید کسی به شما نمیگوید لال هستید پس برو به خوشگذرانی های اون ور آب تون بپردازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
این دیپلمه ی همه کاره رو شماهااا بزرگش کردین.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خاک تو را در اغوش گیرد وسلام
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۶:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۸
انشاالله
Netherlands
MZ
۲۰:۰۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
چرا اینقدر عکس مهناز افشار را میزنید انقدر اینو مهمه
ببینیدچقدرخوشحال میشه میگه حالا که رفتم وخیانت کردم درمورد من بیشترصحبت میکنن وعکسم رابیشتردرمعرض نمایش میذارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
این دیگه چی میگه؟...
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۶:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
صادرش میکنیم برای غربی ها امیدوارم کارش راخوب انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۹:۵۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اسم این نادان رو نیارید،خوشش میاد ازش حرف زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۹:۵۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
مهناز افشار داعشیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
خیلی از بازیگر های ایرانی مشکل های شخصیتی دارن مثلا همین خانوم افشار کسی نیست که آنقدر اظهار نظر میکنه اون روانی به تمام معناست که بازیچه دست هرکسی شده بنظرم این پولهای شبهه دار و... مغزش رو زایل کرده وهر از گاهی میاد یه چیزی می پَرونه(خدا یااصلاحش کنه با...)
اون آرامشی که ما داریم مدیون خون شهدائیم
۱۲۳