حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان

حجت الاسلام کلاته، حاج قاسم سلیمانی را خاری در چشم دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام کلاته قائم مقام مؤسسه خطابه امیربیان در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهدای جبهه مقاومت در زرندیه گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان بود.


حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان

حجت الاسلام کلاته افزود: آیندگان می‌فهمند که خون پاک سردار سلیمانی چه گره‌های باز نشدنی را باز کرده و دست دشمن را از سر همه ملت‌ها دور کرد و اگر دست داعشی‌ها قطع نمی‌شد تروریست‌ها همه عالم را فرا می‌گرفتند.

او شهادت سردار سلیمانی را موجب بیداری ملت‌ها دانست و اضافه کرد: دشمن فکر می‌کرد که با شهادت ایشان می‌تواند نفس راحتی بکشد، اما خون شهید باعث شد تا مردم حیات دوباره‌ای بگیرند وتشییع پیکر شهید سلیمانی در دو کشور ایران و عراق و چندین استان کشور برگزار شد.

قائم مقام مؤسسه خطابه امیربیان و با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی همیشه وارد میدان‌های تلاش و جهاد بود و عملی کار می‌کرد و معتقد بود که فقط نباید مردم را خطاب قرار داد، بلکه خود مردم نیز باید با حرکت انقلابی وارد میدان شوند بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی زمینه تاریخ سازی در آغاز گام دوم انقلاب است

او با بیان اینکه دشمن انقلاب به حقیقت شهادت پی نبرده است، ادامه داد: دشمن با ترور مطهری‌ها، بهشتی‌ها و احمدی روشن‌ها و سلیمانی‌ها نمی‌تواند آرمان انقلاب را نابود کند و هر قطره خون شهید باعث جوشش بیشتر مردم برای استقامت می‌شود.

حجت الاسلام کلاته با بیان اینکه شهدا عزادار نمی‌خواهند بلکه جریان ساز می‌خواهند، اضافه کرد: شهدا توقع دارند تا مردم راه آنان را ادامه دهند و دست دشمن را از خدشه وارد کردن به اسلام و انقلاب کوتاه کنند و لذا شهادت سردار سلیمانی جریان ساز شد.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم بهترین بود، اما به دست بدترین افراد به شهادت رسید، گفت: مذاکره با چنین افرادی که پایبند به هیچ قید و بند و اخلاقی نیستند فایده ندارد و باید فکری برای بیرون راندن آمریکا از منطقه کنیم.

مراسم بزرگداشت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، و شهدای جبهه مقاومت در سالن اجتماعات امام علی (ع) اداره اموزش و پرورش شهرستان زرندیه با حضور مسئولین و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.