جانشین فرماندهی سپاه روح الله:

ایران آباد با گوش دادن به فرمان رهبری حاصل می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت: اگر بخواهیم ایرانی آباد داشته باشیم باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد تشییع شهدای گمنام و تجلیل از حاج قاسم سلیمانی در قورچی باشی خمین ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اگر بخواهیم ایرانی آباد داشته باشیم باید گوش به فرمان رهبری باشیم و قاسم سلیمانی با اینکه فرد شماره یک نظامی منطقه بود، اما در مقابل رهبر سر فرود می‌آورد و این رابطه سرباز و فرمانده است.

ایران آباد با گوش دادن به فرمان رهبری حاصل می‌شود

گلشن زاده افزود: راه سردار بین المللی مقاومت ادامه دارد و امروز حرف شهید قاسم سلیمانی به ما این است که منتظر فتح و پیروزی باشید، اما ایمان خود را قوی کنید.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ترور سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی ایران به مواضع امریکا گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت از سوی ایران سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار بود و باید منتظر انتقام محکمتری از ایران باشند.

او اضافه کرد: شهدای انقلاب همه هستی خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام کردند و باید امروز برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای آن‌ها نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

سرهنگ گلشن زاده ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ مقاومت در بین مردم و جوانان باید محور فعالیت‌های فرهنگی دلسوزان انقلاب اسلامی باشد.

مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد تشییع شهدای گمنام و تجلیل از حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر قورچی باشی با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.