در بسته حوادث ۲۷ دی ماه بخوانید؛

از شکستن قفل انبار دپو کالای قاچاق تا جان باختن ۳ نفر در سانحه رانندگی در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلید انبار دپو کالای قاچاق به دست پلیس رسیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف انبار دپو لوازم خانگی قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، پلیس آگاهی ماهشهر، با کار اطلاعاتی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور حدود ۱۱۴ دستگاه جاروبرقی و ۸۶ عدد ماکروفر فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

جان باختن ۳ نفر در یک سانحه رانندگی در اهواز

محمدامین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر در اهواز ۳ کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت.

او افزود: در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه روز جمعه در حدفاصل منطقه چهارشیر اهواز به سمت سه راه تپه یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد.

زرگر اظهار داشت: ۲ تن از سرنشینان در دم جان باختند و یکی از آن‌ها پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، همچنین ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.