رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شهرستان منوجان با قهرمانی تیم شهرداری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، لیگ برتر فوتبال منوجان با حضور تیم‌های شهرداری، سرخ پوشان ماهکنگان، جوانان متحد، شهیدسیاهی، شهیدجداوی تجدانو، شهیدکوهشهری، شهدای چشمه، نبرد، انقلاب طالقان، پرسپولیس نودژ و چاه اموزی از ۱۰ آذر ماه ۹۸ در زمین چمن شهرداری واقع در ماهکنگان این شهرستان آغاز شد.

شهرداری قهرمان لیگ برتر فوتبال منوجان شد

بدین ترتیب تیم‌های شهرداری، سرخ پوشان ماهکنگان، جوانان متحد، شهیدسیاهی، شهیدجداوی تجدانو و شهیدکوهشهری در گروه الف و شهدای چشمه، نبرد، انقلاب طالقان، پرسپولیس نودژ و چاه اموزی در گروه ب با هم به رقابت پرداختند.

شهرداری قهرمان لیگ برتر فوتبال منوجان شد

درپایان دور گروهی تیم‌های سرخپوشان ماهکنگان و شهرداری منوجان به عنوان تیم اول و دوم گروه الف و تیم‌های انقلاب طالقان و نبرد به عنوان تیم اول و دوم گروه ب به دور حذفی صعود کردند.

شهرداری قهرمان لیگ برتر فوتبال منوجان شد

در نهایت تیم سرخپوشان با شکست تیم نبرد و تیم شهرداری نیز با غلبه بر تیم انقلاب طالقان راهی دیدار فینال شدند.

فینال مسابقات به نوعی تکرار بازی گروهی دو تیم بود که در آن بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.

شهرداری قهرمان لیگ برتر فوتبال منوجان شد

دربازی فینال نیز در وقت قانونی، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، اما این تیم شهرداری بود که در ضربات پنالتی موفق ظاهر شد و بانتیجه ۳ بر صفر و در مجموع ۴ بر یک به برتری دست یابد و قهرمان مسابقات شود.

شهرداری قهرمان لیگ برتر فوتبال منوجان شد

درپایان مسابقات، نویدکریمی از تیم سرخپوشان با ۹ گل زده به عنوان آقای گلی مسابقات دست یافت، همچنین محمدحسین کوهپیما از تیم شهرداری هم بهترین بازیکن رقابت‌ها لقب گرفت.

کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم نبرد قلعه رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.