زنگنه: پیروزی مقابل مس خوشحال کننده بود

بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: پیروزی برابر مس کرمان خوشحال کننده بود، زیرا در این بازی ۲ بازیکنمان را در اختیار نداشتیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان زنگنه بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران درباره پیروزی تیمش برابر مس کرمان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار داشت: پیروزی برابر مس کرمان خوشحال کننده بود، ما در این بازی ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از جوانانمان در این بازی استفاده کنیم و خوشبختانه آن ها عملکرد خوبی داشتند و توانستیم در نهایت برنده بازی باشیم.  

او افزود: جوانان ما با عملکردی که در این بازی داشتن نشان دادند استعداد خوبی دارند و اگر به آن‌ها توجه شود در آینده می‌توانند به تیم ملی ایران نیز کمک کنند.

زنگنه درباره نظارت کادرفنی تیم ملی روی بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر نیز گفت: قطعا کادرفنی عملکرد بازیکنان در لیگ‌ها را زیر نظر دارد، سرمربی و کمک مربی تیم ملی هر ۲ با تیم‌های خود در لیگ حضور دارند و مطمئنا عملکرد نفرات مد نظرشان را بررسی می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات لیگ در سالن افراسیابی تماشاگران را به سالن مسابقات بسکتبال می‌آوردیا خیر بیان کرد: قطعا همینطور است و اگر این اتفاق رخ دهد تماشاگران زیادی به سالن‌ها خواهند آمد. البته ظاهرا اقدامات لازم صورت گرفته است و به زودی این سالن را جهت برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال تجهیز و به فدراسیون تحویل می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار