حبیبی: برابر نیوزلند از بازیکنان جوانمان بهره بردیم/ تلاش کردیم تا هم ترکیب اصلی لو نرود و هم تفاضل خوب بگیریم

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: مقابل نیوزلند از بازیکنانی بهره بردیم که برخی از آن‌ها برای نخستین بار تیم ملی بزرگسالان را تجربه کردند.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی مقتدرانه  تیم ملی هندبال ایران برابر نیوزلند در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان  در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته آغاز شد و تیم‌های رقیب ما یعنی بحرین و نیوزلند با هم بازی کردند و ما هم از نزدیک شاهد این بازی بودیم، بحرینی‌ها در این مسابقه با نتیجه ۴۵ - ۱۶ از سد نیوزلند گذشتند و با تفاضل گل ۲۹ در صدر جدول قرار گرفتند. تیم ملی کشورمان هم امروز در ساعتی که برای مسابقه خیلی خوب  نبود، به مصاف تیم ملی نیوزلند رفت.  

او افزود: بازیکنان از صبح زود بیدار شدند و صبحانه سبکی خوردند تا آماده بازی شوند، از آن جا که مهم‌ترین بازی ما مقابل بحرین است و ترکیب ما در این رقابت‌ها هم با مسابقات انتخابی المپیک متفاوت است، سعی کردیم کاری انجام دهیم تا بحرینی‌ها نتوانند شناخت کافی از ما داشته باشند، به همین دلیل پوریا نوروزی و سجاد استکی را در این بازی استفاده نکردیم، همچنین از آن جا که سعید حیدری راد و یونس آثاری هم نیمه شب به جمع ما ملحق شدند تصمیم گرفتیم تا سعید حیدری راد را در جمع ۱۶ نفر نداشته باشیم تا برای فردا از او استفاده کنیم.  

حبیبی: برابر نیوزلند از بازیکنان جوانمان بهره بردیم / تلاش کردیم تا هم بحرینی‌ها ترکیب اصلی را نفهمند و هم تفاضل خوب بگیریم

با ترکیب متفاوتی مقابل نیوزلند به میدان رفتیم 

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان ادامه داد: یونس آثاری هم زمان کمی بازی کرد و ما تلاش کردیم تا با ترکیبی متفاوت به میدان برویم تا هم ترکیب اصلی مان را به نمایش نگذاریم و هم این که تفاضل گل لازم را کسب کنیم تا در صورت اتفاق افتادن برخی احتمالات، مانند نتیجه تساوی بتوانیم در صدر جدول قرار بگیریم.  

او ادامه داد: تلاش کردیم مقابل نیوزلند بازی سرعتی انجام دهیم و بازیکنان هم که از ترکیب جوانی تشکیل شده بودند نمایش بسیار خوبی داشتند، یونس آثاری، محمد رضا اولایی، امین فرهادی، مهران حسینی و علی مهدی زاده برای نخستین مرتبه‌ای بود که تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کردند و زمان زیادی هم در زمین حاضر بودند. آن‌ها عملکرد خوبی داشتند و با بازی سرعتی و دفاع خوب توانستیم با اختلاف ۳۴ گل نیوزلند را ببریم تا با تفاضل بالاتری نسبت به بحرین صدرنشین شویم. امیدوارم در بازی مقابل بحرین که با اهمیت است هم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. امشب هم جلسه فنی داریم تا درباره بازی فردا صحبت کنیم، خوشبختانه رئیس فدراسیون هم امروز به جمع ما اضافه شد و امیدوارم  فردا با توان مضاعف به مصاف بحرین برویم.  

حبیبی: برابر نیوزلند از بازیکنان جوانمان بهره بردیم / تلاش کردیم تا هم بحرینی‌ها ترکیب اصلی را نفهمند و هم تفاضل خوب بگیریم

کویتی‌ها برای میزبانی خوب نهایت تلاششان را به کار گرفته اند 

علیرضا حبیبی درباره میزبانی کویتی‌ها بیان داشت: کویت مدت‌ها بود که به دلیل تعلیق نمی‌توانست میزبان باشد، اما حالا می‌خواهد از گذشته اش دفاع کند و بنابراین نهایت تلاشش را به کار گرفته است، سالنی هم که مسابقات در آن برگزار می‌شود تازه تاسیس شده که سالنی ایده آل و استاندارد است. همچنین  فدراسیون کویت هم نهایت تلاشش را می‌کند تا همه چیز خوب باشد، البته در این میان برخی مشکلات هم وجود دارد که قابل رفع است.

او در پایان گفت: کویتی‌ها برای رفع مشکل ویزای ۳ نفر از اعزایمان که صادر نشده بود تلاش زیادی کردند،   متاسفانه نتوانستیم  ۲ بازیکنمان را برای چند روز در اختیار داشته باشیم  که همین مسئله موجب نگرانی ما و خودشان هم شده بود که  خوشبختانه رفع شد.  


بیشتر بخوانید:

تیم ملی هندبال ایران ۵۳ - نیوزلند ۲۱ / شروع مقتدرانه شاگردان حبیبی در آسیا

تیم ملی هندبال ایران - نیوزلند/ مصاف آسان شاگردان حبیبی در گام نخست


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار