هندبال قهرمانی آسیا؛

کارشناس هندبال: صعود از گروهمان به عنوان تیم اول کار ما را آسان‌تر خواهد کرد

پروانه گفت: صعود از گروهمان به عنوان تیم اول خیلی به نفع ما است و می‌توانیم به راحتی سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم.

کارشناس هندبال: بازیکنان تیم ملی برابر نیوزلند هماهنگی خوبی داشتند/ صعود از گروه به عنوان تیم اول کار ما را اسان‌تر خواهد کردحسن پروانه کارشناس هندبال در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان برابر نیوزلند اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در بازی برابر نیولند عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند. تیم ملی در این بازی ۵۳ گل زد که آمار بسیار خوبی است و می‌تواند نوید دهنده این باشد که در صورت کسب یک تساوی برابر بحرین، با تفاضل گل خوبی که داریم، بتوانیم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم.  

کارشناس هندبال کشورمان در ادامه گفت: صعود از گروه به عنوان تیم اول خیلی به نفع ما خواهد شد و در این صورت خیلی راحت‌تر می‌توانیم به جمع ۴ تیم برتر برسیم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی مصر را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران ۵۳ - نیوزلند ۲۱ / شروع مقتدرانه شاگردان حبیبی در آسیا


پروانه افزود: باتوجه به این که در چند سال گذشته همیشه برابر بحرین بازنده بودیم، شرایط روانی بازیکنان به هم ریخته است. امیدوارم بازیکنان تا فردا به خوبی استراحت کنند و با اقدامات کادر فنی و روانشناسان تیم، بتوانیم از بحرین مساوی بگیریم یا این تیم را شکست دهیم.  

او گفت: در تیرماه سال آینده بازی‌های آسیایی جوانان برگزار می‌شود و جوانان ایران با بحرین همگروه است. در صورتی که تیم ملی بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارد، این برد می‌تواند برای ما روحیه بخش باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار