فرماندار ویژه خرمشهر؛

تحریم فرمانده سپاه خوزستان بیانگر عجز و ناتوانی آمریکاست

فرماندار ویژه خرمشهرگفت:تحریم فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از سوی دولت آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی رژیم مستکبر آمریکا در مقابل اراده ملت ایران است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهرشنبه با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از سوی آمریکا گفت: این اقدام بیانگر شکست پروژه فشار حداکثری است.

او با بیان اینکه تحریم فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از سوی دولت آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی رژیم مستکبر آمریکا در مقابل اراده ملت ایران  است تصریح کرد:ملت ایران با واژه تحریم بیگانه نیست، تحریم، ابزار دست دولت و رژیمی است که داعیه ابرقدرتی دارد اما در حقیقت در مقابل اراده ملت ایران زانو زده است.

فرماندار خرمشهر افزود: امروز بیش از هر زمانی هیمنه پوشالی آمریکا فروریخته و این رژیم با فهرستی از شکست های واقعی از ملت انقلابی ایران مواجه شده است.

حیدری گفت:اعتبار دولت آمریکا نزد متحدانش نیز از دست رفته و ملت مقاومت خواستار خروج آمریکا از منطقه می‌باشد.

او تصریح کرد: سپاه پاسداران خوزستان به فرماندهی سردار سرتیپ شاهوارپور و همراهی دیگر عوامل امنیتی و انتظامی، با برقراری امنیت حداکثری در استان خوزستان به عنوان بازوی توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر شده است که بغض و کینه آنان، در قالب تحریم این سردار عزیز و جهادگر نمایان شد.

فرماندار خرمشهر ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه آمریکا درتحریم فرمانده سپاه خوزستان از خدمات جهادگونه و بی دریغ این فرمانده تجلیل کرد و  اظهار داشت: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی بیش از پیش مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور استان خوزستان است.

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران دیروز جمعه اعلام کرد آمریکا نام سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان را به بهانه‌های حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.