هنوز رای قطعی محرومیت عروجی به مس سونگون ارسال نشده است

مسئولان تیم فوتسال مس سونگون اعلام کرده اند هنوز رای قطعی محرومیت عروجی به این باشگاه ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل استفاده از دارو‌های غیر مجاز به مدت ۴ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شده است. این خبر در حالی به بیرون درز پیدا کرده که هنوز هیچ منبع رسمی در باشگاه مس سونگون این خبر را تایید نکرده است.


بیشتر بخوانید: آقایی:حساسیت لیگ برتر فوتسال بانوان با گذشت زمان بیشتر می‌شود


یک منبع آگاه در باشگاه مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اعلام رای محرومیت ۴ ساله عروجی از تمامی میادین ورزشی اظهار داشت: این خبر که روز گذشته اعلام شد قدیمی است و همین چند ماه پیش هم چنین رایی را صادر کرده بودند. کمیته انضباطی فیفا نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرد که در آن به محرومیت ۴ ساله عروجی اشاره کرده بود و ما هم در جواب این نامه شکایت خود را به صورت ترجمه شده به این کمیته ارسال کردیم و گفتیم که او این دارو را بدون آن که بداند مواد نیروزا است، برای مصرف شخصی استفاده کرده که ربطی هم به فوتسالش ندارد و ما منتظر هستیم تا ببنیم چه جوابی به ما می‌دهند.

او افزود: این خبری که دیروز منتشر شد را به نوعی می‌توان گفت که شیطنت رسانه‌ای بوده است. گویا برخی افراد می‌خواهند بازیکن ما را از نظر روحی و روانی تخریب کنند. همان طور که گفتم هنوز هیچ نامه رسمی مبنی بر محرومیت ۴ ساله او به ما ارسال نشده و همچنان منتظر هستیم تا ببنیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درباره این که با توجه به این مسائل آیا احتمال دارد محرومیت عروجی کاهش پیدا کند بیان داشت: بر اساس تجربیات قبلی که ما در این زمینه داشتیم مستندات و مدارک خود را به صورت دقیق ارسال کرده ایم و به احتمال بسیار زیاد فیفا رای به کاهش محرومیت او بین یک تا ۲ سال را می‌دهد، زیرا در جوابی که ما به کمیته پزشکی فیفا ارسال کردیم این امید را داریم که محرومیت او چند سالی کاهش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: قلی‌زاده: باشگاه محمدسیما حامی تیم ملی فوتسال است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار