مشاور رییس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای خبرداد؛

برگزاری اولین تورنمنت بین المللی جام صلح و دوستی در خراسان شمالی

مشاور رییس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری تورنمنت چند جانبه بین المللی با عنوان جام صلح و دوستی در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای در خراسان شمالی خبر داد که اولین دوره اش در بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  امیر رضا آیرم مشاور رییس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تیم اترک خراسان شمالی به نمایندگی از این استان در این تورنمنت شرکت می‌کند.

آیرم با قدردانی از میزبانی خوب خراسان شمالی، افزود: از بدو ورودم به استان برنامه ریزی و نظم کار‌ها چه در سالن محل برگزاری مسابقات و چه در محل اسکان کاملا مشهود بود.

او اظهار کرد: فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با ۸۶ عضور در سال ۱۳۸۴ با تاکیدات مقام معظم رهبری تشکیل شد و اولین فدراسیون جهانی می‌باشد که مقر آن در ایران می‌باشد و تا کنون رشد خوبی داشته است.

او مطرح کرد: ورزش زروخانه و کشتی پهلوانی صرفا ورزش نیست بلکه موجب انتقال فرهنگ نیز می‌شود.

آیرم افزود: دور اول این مسابقات در کشور کره جنوبی با حضو ۱۱ کشور، دور دوم در کشور اندونزی با حضور ۱۷ کشور و دورم سوم آن در ایران با حضور ۲۰ کشور برگزار می‌شود که بیانگر سطح بالای کیفیت برگزاری مسابقات می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.