ارسال محموله کمک‌های اوقاف کرمان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از ارسال محموله کمک‌های این اداره به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به رخداد سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان و حساسیت ساماندهی و کمک رسانی به مناطق سیل زده این استان گفت: از محل در آمد موقوفات و کمک‌های متولیان موقوفات استان محموله‌ای شامل ۱۵ هزار بسته آب معدنی برای مناطق سیل زده ارسال شد.

او افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد از محل نیات موقوفات منطبق استان به منظور کمک به تامین و خرید مواد غذایی و خوراکی مردم سیل زده در اختیار اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به کمک‌های این اداره در رخداد سیل فروردین ماه امسال در خوزستان گفت: از محل در آمد موقوفات استان بیش از ۳ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده این استان اختصاص داده شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: تمام فعالیت و اقدامات اوقاف در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش و از محل در آمد حاصل شده ازموقوفات صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: استان کرمان از لحاظ کمیت موقوفات جزو استان‌های شاخص در سطح کشور مطرح است وموقوفات این استان بیشتر مربوط به برنامه‌های عزاداریست و منابع اختصاص یافته به مناطق سیل زده کشور از محل نیات موقوفات منطبق و کمک‌های متولیان و خیران تامین شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار