ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۷ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی نهاوند

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند گفت: تاکنون ۷ هزار و ۱۵۷ نفر از خدمات ترمیم، کشیدن دندان، جرم گیری و دیگر خدمات استفاده کرده‌اند.

ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۷ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معصومه روزبهانی، رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۸ هزار و ۵۲۳ بیمار به پزشکان درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند مراجعه کرده و از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

او با بیان اینکه مراجعه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۷ هزار و ۲۰۰ نفر بود از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار است گفت: در این مدت ۲۶۷ هزار و ۶۷۹ قلم دارو به ارزش یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند افزود: طی این مدت ۷ هزار و ۸۵ نفر به آزمایشگاه درمانگاه مراجعه کرده‌اند که برای آن‌ها ۳۴ هزار و ۵۴۱ مورد آزمایش انجام شده است.

روز بهانی اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی نیز به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود که در این رابطه ۷ هزار و ۱۵۷ نفر از خدمات ترمیم، کشیدن دندان، جرم گیری و دیگر خدمات استفاده کرده‌اند.

او از ارائه خدمات پاراکلینیکی خبر داد و افزود: در بخش‌های رادیولوژی ۴ هزار و ۷۷۵ نفر، خدمات مامایی ۵ هزار و ۵۶۳ نفر، در بخش نوار قلب و سرم تراپی نیز ۱۱ هزار و ۹۹۴ بیمار از خدمات مربوطه استفاده کرده‌اند.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند به ارائه خدمات رفاهی برای مراجعین اشاره کرد و افزود: یکی از خدمات رفاهی برای بیماران در بحث نظام ارجاع است که بر اساس آن برای بیمارانی که نیازمند حضور در بیمارستان‌های آتیه همدان، غرضی ملایر و پلی‌کلینیک شهید شهبازی هستند بدون حضور بیمار نوبت گرفته می‌شود.

روز بهانی افزود: علاوه بر این تمام معاینات متقاضیان قبل از استخدام، بررسی انواع استراحت‌های پزشکی و تائید پروتز در این مرکز انجام شده و از مراجعه به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

او گفت: به منظور تامین کادر درمان درمانگاه از ابتدای دی امسال یک پزشک عمومی نیز به کادر درمانگاه اضافه شده که بر این اساس تعداد پزشکان عمومی موجود به پنج نفر افرایش یافته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اک
۱۶:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
دندانپزشکی چه روزهایی خدمات میدهد