مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ارائه آثار به اولین جشنواره کتاب سال مازندران تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ارائه آثار به اولین جشنواره کتاب سال مازندران تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد، گفت: در جشنواره کتاب سال مازندران، همه نویسندگان و مترجمان مازندرانی می‌توانند آثارشان را با عناوین دینی، ادبیات، هنر، تاریخ، جغرافیا و همچنین کتاب‌هایی با زبان تبری و ادبیات کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او افرود: در اولین دوره از این رویداد فرهنگی، آثار منتشره سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ بررسی و در دوره‌های بعد، آثار یک سال ناشران و نویسندگان بررسی و انتخاب می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه زبان تبری بخش ویژه است که به صورت جداگانه داوری می‌شود، گفت: برای نویسندگان غیرمازندرانی که کتابی با موضوع مازندران نوشته باشند، نیز فرصت حضور در این جشنواره فراهم شده است.

زارع افزود: کتاب‌های کمک درسی کتاب سال مازندران نخواهد بود و هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی بهره گیری بیشتر جامعه از اندیشه ها، آموخته‌ها و نیز تجلیل از کوشش‌های ناشران، نویسندگان، مترجمان و مصححان مازندرانی و ناشران و نویسندگان دارای آثاری با موضوع مازندران است.

او گفت: آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال مازندران ۲۵ خرداد سال ۹۹ خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: بیش از ۲۵۰ ناشر در مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۴۳۵ عنوان کتاب با تیراژ بیش از ۶۰۰ هزار جلد منتشر کردند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.