معرفی ۴۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به اینکه ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸  به واحد‌های صنعتی و کشاورزی این استان پرداخت شد ، گفت: ۴۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ به بانک‌های عامل معرفی شد.

او افزود: ۳۲۰ پرونده از این تعداد برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

بهروز اسودی  ابراز داشت: ۲۶۸ واحد تولیدی این استان در بخش صنعت و معدن و کشاورزی از تسهیلات رونق تولید و اشتغال بهره‌مند شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۱۳۲ واحد تولیدی ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و ۱۳۶ واحد نیز تسهیلات مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ارزش ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

او در پایان تصریح کرد: در این جلسه درخواست تسهیلات رونق تولید ۴۵ واحد صنعتی استان به مبلغ یک هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال بررسی شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار