توسعه راه‌های جنوب فارس با مشارکت خیران

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: ١٠٣ کیلومتر راه ارتباطی با مشارکت خیرین در جنوب فارس درحال ساخت است.

توسعه راه‌های جنوب فارس با مشارکت خیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در جمع خیرین راهساز حوزه استحفاظی این اداره کل، گفت: در حال حاضر با مشارکت خیرین ١٠٣ کیلومتر از راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی این اداره کل در حال ساخت است که بهره برداری از این طرح‌ها نقش قابل توجهی در بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی حوزه این اداره کل دارد.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های خیر ساز جنوب کشور ساخت راه خنج کاریان به طول ٤٠ کیلومتر است، افزود: با ساخت این طرح فاصله ١٦٠ کیلومتری خنج به جهرم به ٨٠ کیلومتر کاهش می‌یابد.

باقری فرد تصریح کرد: دیگر طرح در حال اجرا، بهسازی ١٣ کیلومتر از مسیر روستای احمد محمودی است که این طرح نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و چهار و نیم کیلومتر از ورودی روستای قلات هم توسط خیرین در حال ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: ساخت ورودی روستای گلار به طول ٣ کیلومتر، ورودی روستای کاریان به طول دو و نیم کیلومتر و بهسازی راه فرعی کهنه، کوره، هیرم و بختیارویه به طول ٤٠ کیلومتر هم به صورت مشارکتی با خیران در آینده نزدیک اجرایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار