اشتغالزایی برای ۱۸ هزار خوزستانی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

کارشناس محیط زیست هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان از اشتغالزایی کارخانجات صنایع جانبی به همراه شرکت‌های ۷ گانه توسعه نیشکر برای ۱۸ هزار نفر در استان خبر داد.

امیر حریر فروش کارشناس محیط زیست هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شکر از گیاه نیشکر تولید می شود و در این مسیر ۲ پسماند وجود دارد یکی پسماند باگاس که از تفاله نیشکر تولید می‌شود دومی پسماند ملاس که از انتهای تولید شکر خام تولید می‌شود.

او افزود: ملاس در کارخانه الکل و خمیر مایع است شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مسیری در جهت رونق تولید و اشتغالزایی طی کرد که بتواند در این امر موفق عمل کند، کارخانجات صنایع جانبی به همراه شرکت‌های ۷ گانه توسعه نیشکر توانسته برای ۱۸ هزار خوزستانی اشتغالزایی کند.

حریر فروش بیان داشت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توانسته از ارزش‌های افزوده صنایع جانبی بهره برداری کند و در بحث رونق تولید استان خودنمایی کند.

کارشناس محیط زیست هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان تصریح کرد: این شرکت حدود ۴۰ درصد شکر تولیدی کشور را تامین می‌کند که باعث افتخار استان خوزستان است.   

انتهای پیام/م



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.