معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

حرکت به سمت دانشگاه فناور یک اقدام جدی و مهم است

فیروز آبادی گفت: حرکت به سمت دانشگاه فناور یک حرکت نمادین نیست بلکه اقدامی جدی و مهم است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نمایشگاه شتابدهنده‌های برگزیده کشور با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، علی وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر مسئولان و روسای این حوزه امروز ۲ بهمن ۱۳۹۸ در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان برگزار شد.

در این مراسم دهقانی فیروز آبادی معاونت فناوری دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد با دارا بودن ۴۰ درصد به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های آموزش عالی در حوزه‌های مختلف پزشکی، آموزش و پرورش و مدارس است که یک ظرفیت ملی برای کشور محسوب می‌شود.

فیروزآبادی تاکید کرد: برنامه دانشگاه آزاد حرکت واقعی و جدی به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم و اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه است که به طور جدی دانشگاه را موظف به برنامه ریزی می‌کند.

معاون فناوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه حرکتی که در دانشگاه آزاد برای تبدیل شدن به یک دانشگاه فناور انجام شده یک حرکت روتین و نمادین نیست، اظهار کرد: ما معتقدیم که در همه دنیا سازمان ها، موسسات، مدارس و بیمارستان‌های خصوصی بر نوع دولتی برتری داشته و علت آن چاوش‌هایی است که در این زمینه رخ داده است.

او افزود: ما این باور را داریم که خانواده‌ها تنها به دنبال کسب مدرک نیستند بلکه به دنبال اشتغال هستند؛ بنابراین با توجه به اینکه خصوصی هستیم باید جاذبه را ایجاد کنیم از این رو این حرکت به سمت دانشگاه فناور یک اقدام جدی و مهم است.


بیشتر بخوانید: هدف غرب از تحریم‌ها قطع ارتباط دانشگاه با صنعت


فیروزآبادی مسئله بعدی را ظرفیت دانشگاه آزاد در ایجاد این زمینه عنوان کرد و تاکید کرد: می‌توان گفت دانشگاه آزاد با دارا بودن بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی، ۷۰۰ مدرسه فنی و حرفه ای، بیش از ۱۵۰ هزار تجهیزات آزمایشگاهی، زیرساخت‌های سرزمینی و ساختمان‌هایی که بلااستفاده هستند ظرفیت بسیار بالایی دارد. ثروت اصلی دانشگاه نظام، رویکرد و افکار دانشگاهیان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر شیری
۱۸:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
مدیران فعلی دانشگاه آزاد چند صباحی در این دانشگاه حضور دارند و میروند و خرابی های آنان برای دانشگاه آزاد میماند .
Germany
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
دانشگاه آزاده کار بچه های درسخون رو هم خراب کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
لطفا ابتدا به کیفیت اموزشی و پژوهشی دانشکده های دانشگاه آزاد توجه کنید
آخرین اخبار