فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کشف بیش از ۹۰ درصد از خودر‌های مسروقه در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:باتلاش شبانه روزی پلیس استان در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۹۰ درصدسرقت خودرو‌ها و ۸۰ درصد سرقت موتورسیکلت‌ها کشف شده است.

کشف بیش از ۹۰ درصد از خودر‌های مسروقه در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: انتظامی استان ایلام با بکارگیری تمام توان خود و با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی درحوزه کشف علمی جرائم و همچنین همکاری و مشارکت خوب مردم، توانسته است در ۱۰ ماهه سال جاری گام‌های ارزنده‌ای را در تحقق امنیت پایدار در جامعه بردارد.

او  با بیان اینکه دغدغه اصلی پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش و پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت، در دستورکار قرار دارد، گفت:در ۱۰ ماهه امسال ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش دستگیری سارقان خودرو و هم چنین ۳۳ درصد افزایش دستگیری سارقان موتورسیکلت‌ها را داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با اقدامات پیشگیرانه همانند نصب سیستم‌های امنیتی و هشداری بر روی خودرو‌ها و همچنین قفل کردن مناسب موتور سیکلت‌ها فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند بیان کرد:همکاران انتظامی بصورت شبانه روزی و با استفاده از گشت‌های آشکار و پنهان و با استفاده از کارگاهان مجرب در زمینه کشف سرقت، سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود و لطمه زدن به اموال مردم ناکام می‌گذارند.

سردار یاری، افزود: امنیت و آرامش در جامعه یک تولید همگانی و نیازمند مشارکت عمومی است که می‌طلبد، شهروندان عزیز همچون گذشته پلیس را در اجرای طرح‌های انتظامی همراهی و به نکاتی همچون، عدم پارک خودرو در مناطق متروکه، فاقد روشنایی، کوچه‌های خلوت و... خود داری کنند.

او به کشف علمی جرائم و سرقت‌های خودرو و موتور سیکلت اشاره کرد و عنوان کرد:یکی از موارد علمی بودن اهداف پلیس در حوزه سرقت، استفاده از گشت‌های خودروئی پلاک خوان (نت بوک) است که بصورت شبانه روزی فعالیت و با جرائم سرقت وسائل نقلیه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.