پیروزی ارزشمند شاگردان اکبری در اصفهان / مریوانی‌ها برنده دیدار انتهای جدولی‌ها

سه دیدار معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری سه دیدار همزمان در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در یکی از مهم‌ترین این بازی ها که به میزبانی اراک برگزار شد، تیم راه یاب ملل مریوان موفق شد با نتیجه سه بر یک شهروند اراک را شکست دهد تا دومین برد خود را در رقابت‌های این فصل به دست آورد.

تیم والیبال سپاهان اصفهان امروز میزبان شهرداری ارومیه بود شاگردان محمدی راد که تاکنون تنها یک بار در رقابت‌های لیگ برتر طعم شکست را چشیده بودند، امروز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شاگردان پیمان اکبری شدند تا دومین شکست این فصل خود را تجربه کنند ارومیه ای‌ها هم با این پیروزی توانستند جایگاهشان را در جدول رده‌بندی بهتر کنند.


بیشتر بخوانید: میرحسینی: فدراسیون با تعویق زمان مسابقه مان برابر شهرداری ارومیه موافقت کرده بود / خارجی هایمان می‌توانند بازی کنند


تیم کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی هم در این هفته با نتیجه سه بر صفر از سد فولاد سیرجان ایرانیان گذشت. شاگردان عطایی همین چند روز پیش بود که توانسته بودند در مصافی بزرگ با نتیجه سه بر ۲ پیکان را شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار