گزارش/

حذف گسترده برخی از سهمیه‌های کنکور به کجا رسید؟

چندی پیش وزرای علوم و بهداشت لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور را به هیأت دولت ارائه کردند که در آن بخش اعظمی از سهمیه‌ها حذف شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آذرماه سال جاری وزرای علوم و بهداشت لایحه ساماندهی سهمیه‌های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی را به هیأت دولت، ارائه کردند. در این لایحه مقرر شده که بخش اعظمی از سهمیه‌های کنکور حذف شوند. این لایحه ترکیبی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی است.

با مطرح شدن این لایحه اعلام شد که سهمیه‌هایی که لایحه مجلس را دارند باید به مجلس برای تصویب ارجاع شوند و سهمیه‌هایی که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارند باید در این شورا مورد بررسی قرار بگیرند. مدتی پس از ارجاع این لایحه، با تشخیص دبیر هیأت دولت لایحه ساماندهی سهیمه‌های کنکور در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت، ولی با این وجود باز هم مطرح شد که مصوبات مجلس باید در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نمی‌توانند مصوبات مجلس را نقض کنند و همچنین با توجه به این مسئله که بررسی این مصوبات در مجلس زمان بر است و احتمال اینکه مجلس مصوبه خود را لغو کند ضعیف است بسیاری بر این اعتقاد هستند که امکان تصویب لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور بسیار کم است و اگر هم تصویب شود بسیار زمان بر خواهد بود و حداقل به کنکور ۹۹ نمی‌رسد.

اما ابراهیم سوزنجی، معاون خط مشی گذاری ستاد نقشه جامع علمی کشور از جلسه با اعضای کمیسیون مجلس درخصوص ساماندهی سهمیه‌های کنکور خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده تمام لایحه در شورا بررسی می‌شود، امکان دارد یکی یا دو بحث را به مجلس ارجاع دهیم یا امکان دارد یک تفصیلی بر روی قانون مجلس قرار دهیم تا آنچه را که می‌خواهیم انجام دهد.

شایان ذکر است معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفته است: ساماندهی سهمیه‌ها به امسال نمی‌رسد. منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در این باره گفته است: قطعاً آنچه ما ارائه دادیم با توجه زمان ثبت نام کنکور برای کنکور ۹۹ محقق نمی‌شود لذا برای کنکور ۹۹ تغییری در سهمیه‌های مصوب نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: آزمون «سامفا» فردا برگزار می‌شود


در حالی که رئیس سازمان سنجش نظری خلاف این امر دارد و معتقد است اگر همت لازم باشد ساماندهی سهمیه‌ها به کنکور ۹۹ می‌رسد و از بین تمام این سهمیه‌ها فقط سهمیه ایثارگران مصوب مجلس شورای اسلامی است.

لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون ۹۹ می‌رسد؟

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در واکنش به این سخنان سوزنچی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست داریم لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور را به آزمون سراسری سال ۹۹ برسانند.

تب و تاب انقلاب در سهمیه‌های کنکور ۹۹

خدایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا لایحه ساماندهی سهیمه‌های کنکور به کنکور ۹۹ می‌رسد یا خیر؟ گفت: به نظر من اگر کمی همت و تلاش باشد حتما لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون سراسری ۹۹ می‌رسد و دلیلی ندارد که به تعویق بیفتد. برای تصویب یک لایحه زمان زیادی لازم نیست و حداقل کاری که می‌شود این است که مصوبات مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور ۹۹ حذف شوند.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه در پاسخ به این سوال که کدام یک از سهمیه‌های موجود در کنکور مصوبه مجلس را دارد، گفت: فقط سهمیه ایثارگران مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد و سایر سهمیه‌های مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.


بیشتر بخوانید: ۱۶ سهمیه‌ اضافی کنکور سراسری حذف شد


سخنانی که نشان از این دارد که در واقع فقط یکی از سهمیه‌ها یعنی سهمیه ایثارگران مصوب مجلس است و اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی همت لازم را داشته باشد امکان حذف سایر سهیمه‌ها وجود دارد.

در لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور کدام سهمیه‌ها حذف می‌شوند؟

مهمترین بخش این مصوبه این است: تمام قوانین و مقررات مصوب ابلاغی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیته‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای هدایت استعدادهاید درخشان در خصوص نحوه اعمال سهمیه‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (شامل بومی گزینی، قانون عدالت آموزشی، سهمیه‌های مندرج در قانون خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعد آن، قانون ورود رزمندگان به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهمیه‌های مربوط به کارگر نمونه، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن، دانشجوی نمونه کشوری، بهیاری و غیره) لغو و این قانون جایگزین آن‌ها می‌شود و پس از آن امکان ایجاد هیچ گونه سهمیه جدیدی به جز موارد مندرج در این قانون وجود ندارد.

سهمیه‌های مهمی، چون بومی گزینی، بومی منطقه‌ای، بومی قطب و بومی ناحیه‌ای به دلیل مشکلات متعددی که برای دانشگاه‌های کشور ایجاد کرده بود، در این لایحه حذف شده است.

امتیاز تسهیلات فرزندان هیئت علمی، سهمیه‌های قهرمانان، حافظان قرآن، بهیاری و کشاورزی نیز در این لایحه حذف شده است.

در سهمیه مناطق، سهمیه مناطق ۱، ۲ و ۳ به دلایلی از جمله توزیع آموزشی این مناطق و زیرساخت‌های آموزشی باقی مانده است، اما آن نیز به صورت ۵۰ درصد به نسبت شرکت کنندگان اعمال می‌شود.

سهمیه حوادث غیرمترقبه به دلیل زمان‌دار بودن و محدودیت مکانی بر قوت خود باقی است و در مورد المپیادی‌های جهانی سهمیه همچون گذشته است، اما در مورد المپیاد‌های دانش آموزی داخل کشور دارندگان مدال طلا، نقره یا برنز، حداکثر به میزان ۵ درصد ظرفیت و به صورت مازاد، صرفاً در رشته‌های مرتبط که تعیین می‌شود مورد استفاده است.

سهمیه ایثارگری به صورت ۵ درصد مازاد از ۳۰ درصد قبلی تغییر پیدا کرده است. حد نصاب ایثارگران در آزمون‌ها از ۷۰ درصد نمره آخرین نفر به ۸۵ درصد نمره آخرین نفر تغییر کرده است.

هنوز با درخواست نیامدن لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به مجلس موافقت نکرده ایم

در این رابطه همچنین میرحمایت میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه داتشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این امر که آیا مقرر شده لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور فقط در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شود؟ گفت: تعدادی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آمدند و صحبت‌هایی شد و نظرشان این بود که مجلس به این لایحه  بر اساس هماهنگی‌های که قبلا بین مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته  ورود نکند.

تب و تاب انقلاب در سهمیه‌های کنکور ۹۹

میرزاده در ادامه بیان کرد:  که اساس این است که به موضوعاتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود می‌کند مجلس ورد نکند و به موضوعاتی که شورا ورود پیدا می‌کند مجلس ورود نکند که البته از ابتدا رویه این بوده است این موضع هم یکی از این موضوعات است و درخواست اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی این بوده است که مجلس به این لایحه ورود نکند، ولی باید کمی منتظر بمانیم تا در کمیسیون درباره آن صحبت شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات ساماندهی سهمیه‌های موجود در کنکور/هیچ سهمیه دیگری به کنکور اضافه نمی‌شود


میرزاده در ادامه با بیان اینکه اگر دولت لایحه‌ای فرستاده و یا نمایندگان طرحی داده اند وظیفه ما است که آن را بررسی کنیم بیان کرد: هنوز نتیجه قطعی به شورا نداده ایم و باید در کمیسیون مطرح و بررسی شود و سپس نتیجه اعلام شود و بحث اینکه لایحه ساماندهی سهمیه های کنکور به مجلس نرود صرفا پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

تنوع سهمیه‌های کنکور فوق العاده زیاد شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با بیان اینکه تنوع سهمیه‌های کنکور فوق العاده زیاد شده است گفت: در این لایحه بحث حذف سهمیه‌های کنکور مطرح نیست بلکه مقرر است سهمیه‌ها ساماندهی شوند. این لایحه مصوبات مجلس را زیر سوال نبرده بلکه مصوباتی دستگاه‌های مختلف در این لایحه مقرر است ساماندهی شوند.

مکعب‌های کوچکی از سخنان مسئولان درباره ساماندهی سهمیه‌ها را که کنار هم بگذارید متوجه خواهید شد امکان انقلاب در سهمیه‌های کنکور ۹۹ دور از ذهن نیست چرا که تمامی سهمیه‌هایی که مقرر شده حذف شوند به جز سهمیه ایثارگران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و اینکه این لایحه از سوی دولت به این شورا ابلاغ شده است و رایزنی‌های لازم با مجلس انجام شده تا این لایحه در شورا نهایی شود و به مجلس نرود، امکان تصویب و نهایی شدن سهمیه‌هایی که مصوب شورا است برای عملیاتی شدن در کنکور ۹۹ فراهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
اول از همه بروید همین امریکا که سربازانش بخاطر منافع یک گروه خاص جانشان را بی دلیل از دست می دهند و بیند چه احترام و امتیازتی به خانواده انها میدهند دوما مرد و حرفش بفرما برو سوریه و عراق اگر جرات داری و مرد می خواهد بعد بیا بگو بچه سهمیه ای ایکاش پدر من سالم بود و این سهمیه مال شما
البته دلم میسوزه برای بعضی ها دارند اتیش می گیرند عبی نداره این قانون حذف نخواهد شد و چه حالی میده رشته پزشکی دانشگاه تهران بیاری اون با رتبه 250000 اخ اخ بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جانبازاحقوق میگیرن حقشونه جنگیدن مقابل دشمن ایستادن امااینکه به فرزنداشون سهمیه کنکوربدی کارعجیبیه ،آخه جنگ به کنکورچه ربطی داره وبعدش پدرشون جنگیده نه خودشون من این سهمیه روعیرمنطقی میدونم واین بی عدالتی آشکاره.
Iran (Islamic Republic of)
Reyhane
۰۰:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
باسلام اومدم بگم مردم ما چه قدر حسودن که به داشتن یک سهمیه جانبازی حسادت میکنن پدر من جانباز 63درصد هست و تو بدنش کلی ترکش وجود داره یک چشمش کامل نمیبینه و ریه و کبد و قسمتی از شکمش ازبین رفته توی 1 دست و 1 پاش هم ترکش وجود داره بضی مواقع داخل بیمارستان بستریه و.....
تازه 4سال داریم از حقوق و مزایای جانبازی استفاده می‌کنیم که البته همونم گاهی مواقع بهمون نمیدن واقعا درک نمیکنم چرا مردم ما آنقدر حسودن که اینطوری راجب گرفتن سهمیه حرف میزنن
منم توی اطرافیانم افرادی بودن که به خاطر داشتن سهمیه هی بهم تیکه مینداختن و میگفتن شما همه چی دارید ولی تو واقعیت این شکلی نیست شما دلتون میخواد پدرتون شبا با درد بخوابه و در عوض سهمیه داشته باشین؟ قطعا هیچ کس دلش همچین چیزی نمیخواد وواقعا گرفتن سهمیه ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
مائده فرج اللهی
۰۹:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
باسلام تورو خدا سهمیه ها رو ب ۹۹ بکشونید و این دلخوشیو ب ما بدید،ما عاشق جانبار ها و ایثارگرا هستیم ولی سهمیه دادن ب فرزنداشون نشونه درست و معقولی برای قدردانی ازشون نیست تازه باعث پایمال شدن حق خیلی ها میشه و عدالت آموزشی این نیست اگه یک سری شرایط آموزشی ویژه تر برای این خانواده های عزیز قائل بشه منطقی تر و منصفانه تر،تووووو رووو خدا ما عاجزانه از خبرگذاری ها میخوایم صدای ما کنکوریا ی ۹۹ بشن و سهمیه ها رو ب کنکور ۹۹ بکشونن،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سهمیه ی هیات علمی و سهمیه استعداد درخشان که بعضیا رو تو دانشگاه بهشون نمره ی خوب میدن چون آشنا هستن با اساتید بعد میبینی طرف یه بدرد نخوریه رفته دانشگاه تاپ ایران داره درس میخونه تو مقاطع بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۹:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اگه الان رزمندگان و ایثارگران جونشونو برای مملکت فدا نمیکردند الان ایران و ایرانی وجود نداشت. من موافق سهمیه ها هستم ولی تاثیرش نباید به حدی باشه که به عدالت لطمه بخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
من پارسال اینقدر درس خوندم که هیچ جایی برای لحظه ای شادی نداشتم و بشدت افسرده و منزوی شدم هرروزم گریه و التماس به خدا بود تمام تلاشمو برای کنکورم کردم تنها سهمیه منطقه 3 داشتم ولی انگار دروغ میگفتن هرکی به اندازه تلاشش نتیجه میگیره، ولی دانش آموز یادمه 75% سهیمه ایثارگری داشت به جان خودم یادمه اون میخوابید من میخوندم اون میرفت کافه و پارک و خوشگذرونی من میخوندم اون سرش تو گوشی بود من بیچاره میخوندم اون الان پزشکی قبول شده رفته پی کارش من نشستم عذا گرفتم هنوزم نمیتونم هضمش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
من خودم کنکوری منطقه 3 ای توی شهرستان جیرفت هستم وضعیت اموزشی مدارس تاپ اینجا به پای مدرسه های معمولی مدارس منطقه 1 کشور هم نمیرسه نه تنها اموزشی بلکه از هربعدی که ببینید بازم کمبود بشدت اشکاره
ولی من با اینحال میگم سهیمه منطقه رو باید کلاً برداشت درعوض سطح سوالای کنکور رو اون طراح عقده ای که نشسته درحد یه دانش اموز بدبخت منطقه 3 ای طرح کنه که اونم بتونه به ارزو هاش برسه
اگه دانش اموزا تلاش کنن کنکور هم سوالاتش در سطح پایین باشه نیاز به هییییچ سهمیه ای نیست به خدانیست چرا سطح سوالا رو سخت میدن اصلا این دروس دبیرستان به کجای دروس دانشگاه تابحال مربوط بوده!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
خدا رو خوش نمیاد که هم مدرسه ای من با درصد ۲۰ درصد بره پزشک بشه من با درصد ۴۰ و ۵۰ بشم یه لیسانس بیکار و یعده الکی بگن سهمیه ۵ و ۱۰ درصد تاثیر زیادی نداره پس حذفش کنید اگر بی تاثیره
Iran (Islamic Republic of)
لبیک یا حسین
۱۸:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۹
پدر من هم در جبهه بودن و دجار اسیب تنفسی و تیروئیدی و استخوانی شدن ولی سهمیه ای هم ندارن چون نرفته بودن بخاطر سهمیه که ما که فرزندش هستیم بخایم حق کسی رو در استخدامی یا کنکوری چیزی پایمال کنیم رفتن برای راحتی و آرامش ما جوانان این کشور چون برای عدالت رفتن جنگیدن بدون چشم داشت پس بهتره که سهمیه نباشه با اگر باشه در حد مالی باشه نه در سطح علمی و رقابتهای آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایثارگر
۰۸:۲۵ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام. نظرات همه دوستان مورد احترام هست
ولی لطفا احترام نگهدارید اگر همین ایتارگران نبودند شما نمیتونستی به همین راحتی درموردشون اظهار نظر کنید
منم یک فرزند ایثارگر هستم و هرجا رفتم سهمیه م رو پنهون نکردم چون همه شاهد تلاشم هستند هرچند با نیش و کنایه میگنن شما که نخونده قبولید!!! الان هم بر اساس اعتقاداتم دارم تلاش خودم رو میکنم که سهمیه تعلق گرفته حلالم بشه و البته مطمئن باشید بدون نخوندن هیچ داوطلب سهمیه ای نمره قبولی رو نمیاره
تخصص پایین رو که ماشاءالله دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی دارند به وجود میارن استادید رو زیر سوال نمی‌برم منظورم دانش آموختگان هستند که به هوای پرداخت پول دلخوش به مدرک بی تخصص هستند
برادر و خواهر عزیز که دم از سهمیه خاص می‌زنید مطمئن باشید اگر اون فرزند ایثارگر بر اساس اعتقادات درست بزرگ شده باشه سعی میکنه سهمیه رو حلالش کنه و خداروشکر دانشگاه های دولتی اساتید به این موضوع توجه ندارند و نمره مفت نمیدن و خواه ناخواه کسی که سوادش رو نداشته باشه و نتونه ادامه بده از سیستم دانشگاه حذف میشه و اخراجش میکنن
لطفا واقع بینانه نگاه کنیم
باتشکر...
به امید موفقیت روزافزون شما عزیزان
Germany
سعید
۱۳:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۹
من خودم سهمیه دارم و به شدت هم درس میخونم طوری که کارمو ول کردم کلا و درامدی ندارم الان

همه مثل هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
واسه ی خودم ناراحتم که چنسال پشت کنکور بمونم و تلاش کنم منتطر باشم کی قبول شم ولی یعده هم سهمیه پدرشون هست هم سهمیه هیات علمی همسر رو دارن درسم نمیخونن جلویه بقیه هم هستن این عدالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۳ تير ۱۳۹۹
لطفا سهمیه ها رو در آزمونها بردارین خدا شاهده پزشک هست چیزی بلد نیست و هزاران نفر رو به کشتن میده که انشالله یروز کار خودتون هم پیش اینچنین افرادی گیر بیفته تا حالیتون بشه که سهمیه نباید در آزمونهای علمی باشه ما هم انسانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
لطفا حالا که میدونیم سهمیه ها هستن اون دسته از افرادی که از خارج کشور انتقالی میگیرن میان ایران نذارین مفت برن دانشگاه چون اونجا خوشگذرونی میکنن و درسم نمیخونن فقط منتظرن دوسال بشه برگردن اگر هم این کار رو میکنید خواهشا دانشگاههای ایران رو پولی کنید تا همینجا درس بخونن با پول دیگه چه کاریه لقمه رو دور سر بچرخونی
Iran (Islamic Republic of)
محمود گودرزی
۰۸:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
خواهشمندم به خاطر ضایع نشدن حق داوطلبان کنکور سراسری سال 99 پیکیری فرمایید تا اصلاح سهمیه های کنکورقبل از برگزاری کنکور توسط مجلس محترم مشخص شود چرا که اگر این امر مهم به سال دیگه کشیده شود حق داوطلبان امسال ضایع خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۳:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام.خیلی لطف میکنید این سهمیه ها حذف بشه حق به حقدار میرس و گرنه یعده مفت میان بالا اونوقت جامع بیسوادی خواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقا پیگیری کنید لطفا کنکور که عقب افتاد حداقل حذف سهمیه ها هم به کنکور۹۹ برسه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تصویب این لایحه ۱۰۰ درصد غیرممکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نظر دوستانی که سهمیه بهشون تعلق نگرفته کاملا درست و منطقی هست اما تقصیر اون بهیاری که یکی از شروط تعلق گرفتن سهمیه سه سال سابقه ی کار بوده و الان اون سه سال رو پر کرده و الان با هزار امیدو ارزو میخاد بره دانشگاه چیه
واقعا چرا فکر میکنین ما هیچ سهمی نداریم و اینکه دانش اموزی که سه سال نشستی دروس تجربی رو خوندی میدونستی که بهیار ها هیچ کدوم از دروس تخصصی شمارو نداشتن و الان میایی از عدالت حرف میزنی کدوم عدالت ؟!اگه عدالتی بود باید یه تیکش هم به ما میرسید
Iran (Islamic Republic of)
؟
۰۰:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
اگر شما هم سهمیه داشتین این حرف هارو نمیزدین
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۰۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
باسلام
ای اونایی که میگین حقمون ضایع شده.شما ۱۰ دقیقه خودتون رو بزارین جای اون جانبازی که بدون کپسول اکسیژن نمیتونه دووم بیاره.شما خودتون رو بزارین جای او جانبازی که بخاطر اینکه الان کسی به شما ظلم نکنه رفته جنگ و الان توی خونه روی تخت دراز کشیده و ۲۴ ساعت به دیوار نگاه میکنه و حتی نمیتونه سرش رو برگردونه.
Iran (Islamic Republic of)
::::
۱۹:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
گیرم پدر من بود فاضل...از فضل پدر هم من را کنکور حاصل..هم سربازی حاصل...هم استخدام حاصل...هم وام ازدواج دو برابر حاصل...هم وام مسکن حاصل...
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۱:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بنده یه دانش اموز نظام جدیدم(تجربی) که امسال فارغ التحصیل شدم
من با کلی بدبختی و نداری تونستم عین سه سال و شاگرد اول(بدون هیچ کتاب تست و...)اما یکی از دوستام که با معلم خصوصی و... معدلش به زور به 16 هم نمیرسید تونست یه رشته خوب قبول شه
اما من که تازه سال دوازدهم تونسته بودم با کلی قرض و بدبختی اونم 6 ماه مونده به کنکور تازه کتاب تست بگیرم حتی تا نزدیک رشته مورد علاقمم نتونستم بیام
در واقع فرق من با اون فقط و فقط #سهمیه جانبازی باباش بود
#عدالت_کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
ای مردم به پیر به پیغمبر این سهمیه دادن در باب آموزش خیانت به گذشته ، حال و آینده است . چرا باید یه نفر خودشو بکشه اونقدر درس بخونه تا شاید علوم آزمایشگاه قبول بشه ولی یه نفر دیگه با روزی 1 ساعت درس خوندن پزشکی ملی قبول بشه به هرکی که میپرستید این آخر نا عدالتیه.
Iran (Islamic Republic of)
111
۱۱:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دوستان جانباز و فرزندان جانباز احترام شما واجبه اما قضیه احترام رو با یه گزینش علمی قاطی نکنید بابا چرا احتراما رو ریختین تو کنکورا؟
اقای بچه جانباز و بچه ایثارگر امیدوارم بهترین رشته و دانشگاه قبول بشی ولی زمانی که خواستی برای دانشگاه سوار هواپیما بشی به این فکر کن که من با سهمیه رفتم خلبانی خوندم حالا خلبان هواپیماتم ...جونتو میدی دسته من ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
امیدوارم این سهمیه ها که عدالت زیر سوال برده حذف بشن مگه حقوق و مزایا کم دارن که میخان با رتبه های نجومی هم با سواد کم که به ضرر کشوره برن رشته های پزشکی و تاپ بخونن واقعا خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
اخه جانبازها اين همه واسه كشور زحمت كشيدن وجونشو گذاشتن تا الان ما تو كشوري بدون استعمار درس بخونيم چطور ميتونيد اين قدر به اونا بي احترامي كنيد آيا واقعا حق فرزند يك جانباز٧٠ درصدواين است كه با جانباز 5 درصد برابري كند يا حق يك فرزند شهيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
مگه چون فرزندااااان ایثارگران هستن همشون باید وکیل و وزیر و پزشک و مهندس بشن؟؟؟؟پس بفرمایید همه برن با بدبختی و فلاکت زندگی کنن و چند نسل دایم جوابگو باشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
واقعا كهشما اصلا براي جانبازها احترام قايل نيستيد كه ميخواييد سهميه اونارو كاهش بديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
بنده خدا احترام جانباز محترم ولی ای جانباز شما مگر برای کنکور وسهمیه گرفتن به جنگ رفتید یا برای دفاع از میهن بدون چشم داشت
Iran (Islamic Republic of)
111
۱۸:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه یاران یوسف نبی نداریم؟ اجداد همسایمون اون زمان کمک کردن یوسف رو با طناب از چاه در اوردن...الان میتونه پزشکی بخونه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
آخه این سهمیه ها برای کنکور چیه مخصوصا سهمیه ایثارگران ۵ درصد برای سربازان وظیفه که اضافه شده ما چه گناهی کردیم پدران ما اون موقع سنشون کم تر بود ولی بعد که سربازی رفتن اصلا سربازی که اجباری هست نه داوطلبانه خداازشون نگذره از این همه بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
111
۱۷:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
اقا همسایمون سهمیه حضرت نوح داره..جدی میگما ...اجدادش زمان حضرت نوح توی ساخت کشتی کمک میکرده که چکش خورده رو انگشتش...این الان معتقده کلا دنیا ماله خودشونه
United States of America
yaser
۱۷:۱۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
واقعا متاسفم; می خوای انتقاد کنی انتقاد کن, این لوده بازیا چیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
تطابق شگفت انگیز فلسفه سهمیه ها با ادبیات کشورمان: از فضل پدر تو را چه حاصل ۲-هر کسی رو تو قبر خودش می ذارن ۳-نابرد رنج گنج میسر نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
ادبیات؟ هخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
ای خدا یعنی میشه امسال عدالت برقرار بشه و فرزندان آقازاده ها عوض رفتن به استخرو تفریح و گردش و ..... اونام بشینن مثل بدون سهمیه ها سه سال توخونه حبس بشن و درس بخونن و همه باهم در یک رقابت سالم و یکنواخت به آرزوهاشون برسن؟؟؟ یعنی رتبه ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ با کلی سختی به آرزوش نرسه و رتبه نجومی بره بهترین صندلی و دانشگاه بشینه و لذت ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
آقا زاده ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
چه کیفی میده امسال با۱۰۰۰۰۰ پزشکی قبول شم بعدش صاف تو چشم رتبه ۲۰۰۰ نگاه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
انصافا حوصله درس و مشقو ندارم بذارید سهمیه امسالم باشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
ما که نفهمیدیم شما سهمیه آزاد هستی؟
مشکل داری باشه حرفی نیست لاقل شعور داشته باش ایثارگرا رو خراب نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
منظورش فرزنداااااااان ایثارگران هست نه ایثارگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
هوا بس ناجوانمردانه سرد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
قابل توجه دوستان عزیز این سهمیه ها مربوط به قبولی ها می شود پس حتی بعد از کنکور هم قابلیت اجرایی داره ببینم آیا از الان اعلام شده که ظرفیت قبولی دانشگاه ها چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۱۶:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
برخلاف قانون هست ...باید از سال قبل اعلام میشده هر تغییری در کنکور ..نه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
خیر باید از ده سال قبل اعلام می شد بالاخره من کلی برنامه ریزی کردم امشب سینما داریم پس فردا استخر پس اونفردا کافه چی درس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
هیچی نگی سنگین تری
Iran (Islamic Republic of)
Sajad
۰۷:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بابا به خدا سهمیه منطقه رو دیگه نصف نکنید نباید یه شهرستان یا یه روستا با کلانشهر ی مثل تهران یا اصفهان مقایسه بشه از هرلحاظی چه امکانات وچه سطح اموزش و یادگیری غیر قابل مقایسه اند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
امیدوارم که سهمیه های مربوطه حذف بشه
از تمام مسولین خواهش میکنیم
این حرف یک میلیون کنکوریه
امیدوارم کمی به فکر آینده باشین
انتخابات...پزشکان آینده...مهندسان و...
Iran (Islamic Republic of)
nn
۰۶:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
جانبازان اون همه زحمتی ک واسه این مردم و این انقلاب کشیدن هیچ کجا معلوم نیس فقط سهمیه ای ک بچه هاشون میبرن اشکال داره بعدشم اگه قرار ب حذف باشه هیات علمی دانشگاه بایدحذف بشه ک بیشترین سهمیه رو میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ازه دقیقا حق ما ضایع شده.تو احتمالا خودت فرزند جانبازی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بخاطر همین سهمیه ها ۴سال پیش وارد رشته ای شدم بد نیس ولی خوب چیزی ک میخوام نیسسس یعد دوستامممم ک نهایی هارو بزووور قبول شدن و درصدای کنکورشون خنده دار بود الان اومده رشته هایی قبول شدن ککککک جان مردم انگار بازیچه هستش از اول نباید سهمیه میبود اصلا باید کنکور جنع کنن دانشگاه سخت کننن دانشگاه هیچ احدالناسی درس نمیخونه همه با علاقه وارد شد و اگه نتونستن بخونن اخراج شن و خیلی راحت دنبال یه استعداد دیگه برن همه ک نباید دکترا بگیرن .ولی اینم ناحقه خب مگه یه امتحان چن ساعته میتونه تمام استعداد یه ادم نشون بده حالا بیای سهمیه رمممم بهش اضافه کنیی دیگه هیچی دیگه یه بررسی بکنن ببینن کنکور با جوانان ما چه کردددد چقد مریض دازیم یین دانشجو ها و دانش اموزا چقد افسردا حتی اوناییکه ب خواسته شون میرسن هم بعدا مریض میشن چه فشاری اخه ما تحمل میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
حانبازان و ایثارگران کلی خدمت به کشور کرده اند نظرتون چیه که اصلا بدون کنکور فرزنداااانشان وارد دانشگاه شوند یا حدنصاب امتحانات دانشگاه برایشان ۴ از ۲۰ باشد به نظرتان این شیوه صحیحی است( در ضمن نگفتم حق کسی هم ضایع بشه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آخه من نمی دونم فلان رییس جمهورو اقتصاد دانو وزیر و کبیر و صغیر هم کلی خدمت به کشور کرده باید به همشون(ببخشید به فرزندااااان هشون) سهمیه داد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
وقتی جای رتبه ۲۰۰۰ رتبه ۱۰۰۰۰۰پزشکی می خونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خدا نیاره اون روزو که همین دارو های جانبازان غیور شیمیایی هم تحریم بشه اونوقت تازه بخوان بفهمند که سهمیه ها چه ضربه ای به این بزرگواران زده اونوقته که حس میشه چرا این نخبه هارو لازم داشتیم اون وقته که می فهمیمم شایسته سالاری یعنی چی خدا اون روز رو نیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دیشب به بابام گفتم آخه چرا نرفتی جنگ لاقل ۲ درصد سهمیه بگیرم بتونم دانشگاه قبول شم چپ چپ نگام کرد گفت من اون موقع ۴ سالم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
هههههههههه.خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
با همین فرمون بریم جلو باید گوش بچه نودی ها هم بگیریم هی تو چرا سال۶۰ نرفتی جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بله عمریست که به جای تلاش دارید به حق ما می خندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
از فضل پدر مرا چه حاصل شما که ماشالله سهمیه دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اگر اندکی درنگ کنیم می بینیم کم کردن سهمیه ها به نفع جانبازان و ایثار گران غیور کشورمان است چرا؟ دوستان عزیز ما در شرایط تحریم دارویی هستیم پس باید با شایسته سالاری(نه سهمیه سالاری) و ورود نخبگان به رشته هایی چون پزشکی و داروسازی امکان یک زندگی بهتر را برای این بزرگواران فراهم کنیم نه اینکه با تنبلی و درس نخواندن این شانس را برای همیشه از آن ها بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من با اسم این سهمیه ها هم مشکل دارم. سهمیه فرزنداااان ایثار گران(نه ایثارگران) سهمیه فرزندااااان هیئت علمی (نه هیئت علمی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند باید کشور در همه زمینه ها قدرتمند شود. حال سوال من از مسئولان این است آیا با نخبه کشی و دادن سهمیه کشور از جهت علمی قدرتمند می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
کاشکی اساتید از دانشجویان بپرسند بر چه اساسی وارد دانشگاه شدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
منم یه بچه جانباز هستم ولی به نظرم بهتره سهمیه ای وجود نداشته باشه همه تو یه سطح سنجیده بشن تا هر کی تو هر رشته که لیاقتش رو داره وارد بشه.حالا دولت بیاد برای جبران اینکه سهمیه رو برداشته حمایت مالی در زمینه تحصیل براشون مهیا کنه.تا یکسری همش نگن سهمیه ایثارگران داشتن راحت وارد دانشگاه شدن.
Iran (Islamic Republic of)
صآابر
۲۳:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا خندم میگیره وقتی سهمیه دارا میان میگن رو سهمیه حساب باز کردیم!پزشک ک بشی انشاالله،تو اتاق عمل رو کی یاچی حساب میکنی؟!دولت خوب میدونه چجوری عدالت رو برقرار کنه اما اینکارو نمیکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
انگار تا قبول بشه تمامه نه عزیز من نخیر اگر سواد یا علم نداشته باشه اصلا نمیتونه ترماشو پاس کنه و عمومی بگیره تخصص و جراحی پیشکش
فکر کردن تا قبول بشی تمامه نخیر اینطوریا نیست یکم دانایی و اطلاعاتتون رو بالا ببرید در ضمن کی افتاده اکر حفظیات دبیرستان خوب نباشه طرف نمیتونه دکتر خوبی باشه کی گفته؟فقط زیسته که اونم مقداری لازمه وگرنه کدام یک از دروس دبیرستان در اتاق عمل به درد میخوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این سهمیه بندی بعضا سبب می شود حقوق دانشجویان درسخوان تر و باهوش
ضایع شود و اینده کاری آنها کلا عوض شود
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۰:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه از شانس ما هم دوره بچه های مسئولین شدیم مسئولینم سهمیه دارن حتما بچهاشون برن دانشگاه سهمیه رو جمع میکنند خیالتون راحت
Iran (Islamic Republic of)
taheri
۲۰:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام
و
قبولی در دانشگاه ها ی خوب برای ما دانش آموزان منطقه ۳ آررررررزززززوووو شد عدالت آموزشی پپپپپپررررررر
دوستان شورای عالی انقلاب فرهنگی انگار یادشون رفته شعار این دهه انقلاب توسعه و عععععدددددااااااللللللتتتتت
با حذف بومی گزینی و مناطق عدالت پر شداااا
نمایندگان مردم هم ورود پیدا نمکنن چون بچه هاشون تو منطقه ۳ درس نخوندن ببینن چقدر سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا باید ایثارگران صفر بشع سهمیشون ی مشت بیسوادن ک میرن پزشکی میخونن و هیچی حالیشون نیست همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اینجور حرف نزن واقعا زشته برای شما...دولت از روز اول نباید می گذاشت این موضوع طرح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
برات متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خداوکیلی مگه رهبر نگفتن تنها راه ملت ایران قویتر شدنه با این سهمیه بازی ها میخوایم قویتر بشیم تو عرصه علم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه ایثارگران و مناطق محروم حذف نشد خیلی از بچه کارمندها تو شهرای بزرگ تو پول کرایه خانه موندن اما همون مناطق محروم شاسی بلند سوارن
مگه رهبری در اخرین فرمایشاتشون نفرمودند تنها راه ملت ایران قویتر شدن است پس بزاریدتمام بچه ها بدون سهمیه رقابت علمی کنند اینجوری بچه های ایثارگران از نظر علمی ضعیف بار میان بقیه بچه ها هم دلسرد میشن از رقابت اگرم به جایی رسیدن خودشون رو متعلق به این کشور نخواهند دانست و مهاجرت میکنن اینجوری ما تو صحنه علمی و اقتصادی و غیره قوی نخواهیم شد حالا هی بعضیا رو ضعیف بار بیارید خود دانید خیلی ها بچه ایثارگر نیستن ولی مومن وانقلابین و برعکسش عدل هرچیز را سرجای خودش قرار میدهد طبق روایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
کدوم فرزند جانبازی مهاجرت کرده الکی برای خودت حرف در نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
yjc رسیدگی کن دمت گرم امسال بیش از ۸۰۰۰۰نفر سهمیه داشتند امار خیلی وحشتناکیه البته من فقط با حذف سهمیه مناطق مخالفم با این که خودم منطقه یک ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
هشتاد هزار تفر؟ اول آمار بگیر بعد بیا جوک بگو اگر می گفتی هشت هزار باز قابل تامل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دوست من شصت پنج هزار شد با سهمیه هزار سیصد شد پزشکی اراک درس میخونه من رتبه پنج هزار پرستاری خداییش عدالته yjc پیگیری کن خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
منم همین طور :(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
آخه کی با ۶۵۰۰۰ پزشکی میاره
United States of America
به امید امیدوموفقیت
۱۳:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب ...
بابا خداییش جزوه های منطقه 3ومدرسه های داغون منطقه 3وامکانات داغون منطقه 3وبرخی معلم هایمنطقه ۳ی محروم روبا منطقه 1مقایسه می کنید بخدا ازوقتی بچه های ما شنیدن که سهمیه ما نصف شده از لحاظ روحی به هم ریختن ومیگن (هی پدر و مادر ما نه پولی دارن برای موفقیت ما ونه امکاناتی هست که مااستفاده کنیم و به بچه های منطقه ۱و۲برسیم مگه تا حالا که سهمیه بوده چه اتفاقی افتاده اصلا چرا باید زمان ما سهمیه منطقه ۳برداشته بشه این ها باید ازهمون اول یاسهمیه ی منطقه ۳رو نمی گذاشتن که ما یه فکر دیگه ای میکردیم مثلا می‌رفتیم تو یک شغل آزاد یا فنی و حرفه ای یا اصلا هرجای دیگه ای عمر که برنمی گرده که و هزاران ناگفته ی دیگر ....به امید این که سهمیه هاروبرگردونن سرجاشون ودست کاریشون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دولت داره کم کاری می‌کنه ،اگر معلم خوب وپرورش بده و پذیرش معلم ها رو از مردم منطقه خودتون بگیره مجبور نمیشه از حق یکی دیگه بگیره ،هم شکما به خواستتون می‌رسید هم خیلی ها میرن سرکار
در واقع تا حالا با دادن این سهمیه داشتن خودشون توجیح میکردن شما هم کم نیارید وحقتون بخواین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
هههه-ببخشید آیا منطقه۱ بودن به معنی دسترسی به بهترین امکانات است؟چه بسیارند دانش آموزانی که در منطقه۳غیر حضوری ثبت نان می کنند اما در تهران و تبریز و ... دنبال معجون قبولی بدون هیچ زحمتی هستند در ضمن وقتی امکانات مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و غیرانتفاعی های همین مدارس منطقه۳را با مدارس عادی مشهد و تهران و فلانجا مقایسه کنید می بینید نمی توان به این سادگی ها قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ههههه(قسمت۲)من نمی دونم چطوریه کسی می تونی با فشردن چند دکمه با فلان کس در قاره ای دیگر گپ و گفت و بازی کند اما به ساده ترین اکانات درسی دسترسی نداشته باشد آیا ادیسون و پرفوسور حسابی فول امکانات بوده اند این تلاش و همت شماست که نتیجه را مشخص می کند به دنبال پشتکار روید نه سهمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دی وی دی های آموزشی و کتب آموزشی در سرتاسر کشور وجود دارند و حتی اگر در یک جزیره کوچک و دورافتاده هم باشید به شما می رسد و هزینه دسترسی به آن ها درشهر های منطقه۱(اگر بیش تر نباشد)کمتر نیست. نبود امکانات یک توهم است از تیم فوتبال و والیبال بگیر تا اقتصاد و غیره و ذلک آیا شنیده اید کسی بگوید در امکانات کامل به سر می برم خیر انسان ها(البته بعضی)همواره توهم نبود امکانات را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
به شرفم قسم حاضرم بدون سهمیه شرافتمندانه بجنگم و کنکور قبول نشم ولی با رانت و سهمیه پزشکی نخونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیزی که دم از نبود امکانات می زنی با همین فرمونی که وارد yjc شدی می تونی بری وارد سایت های آموزشی بشی که کم کم تعدادشون داره از ستاره های آسمونم بیش تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
همینم حرفشو از چند ماه قبل میزدن آره که انصاف هست برای ۹۹ حذف کنن مگه ما به خاطر سهمیه های شما چند سال پشت کنکور نمی مونیم زجر می کشیم خب شماهم از الان بخون برای کنکور ۱۴۰۰ قبول میشی یک عمره حق ما ضایع شده شنا واسه ۴ ماه داری اعتراض میکنین که چی مگه نباید میخوندین پس نخونده بهترین دانشگاها میرین یعنی باید زودتر بگن که شما بخونین ؟؟؟؟ کجای دنیا همچین ستمی به جوانها میشه که شماها انتظار دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دقت کنید(فارغ از هر نتیجه ای) اگه از اول می گفتید منم ار اول خوب می خوندم: این یعنی کسانی فکر می کنند که سهمیه یعنی نور چشم من کم تر بخون جور نخوندناتو منطقه یکی ها می کشن. امیدوارم فهمیده باشید که بچه های بی سهمیه چه احساسی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه ها تمام جوانان مملکت روداغون و ناامید کرده درسته پدران شما رفتن که مملکت دراسایش باشه ولی نرفتن که مملکت رو تحویل فقط بچه های خودشون بدن وقتی کارنامه ها و درصد های سهمیه دارهارو نگاه میکنی متوجه میشی سهمیه داره براشون زندگی و آینده میسازه و از اون طرف زندگی و آینده بقیه رو تباه میکنه یکی با زیست ۷۰ درصد و زبان ۸۰ درصد و دینی ۹۰ درصد وفیزیک ۵۰درصد پزشکی نمیاره بعد یک سهمیه ای با زبان ۲۰ درصدو شیمی ۱۸ درصد و دینی ۳۸درصد و فیزیک ۷درصد پزشکی بیاره بخدا شهدا و جانبازان هم به خاطر نمره ی مفت شناها نرفتن اونارو هم بی اجر و منزلت نکنید این بی عدالتی رو حدف کنین اما هرچی بهشون بدین ما راضی هستیم به جز سهمیه دانشگاه من سه ساله دارم میخونم پزشکی نیاوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه اعضای هئیت علمی
سهمیه ایثارگران و...
سهمیه مناطق
نشد دانشگاه آزاد وبین الملل
هر کدومش کافیه که یکی بیاد وچیزی که شما میخواست وبگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
باید راه شهدا را ادامه داد آن ها نرفتند که ما در عرصه های جنگ اقتصادی سایبری و فرهنگی شکست بخوریم دنبال شایسته سالاری بودند نه سهمیه سالاری جنگ ادامه دارد اما با سلاح علم و دانش و نخبگان سربازان این جنگ هستند با سهمیه همرزمان کنونی شهدا را نکشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
باید سهمیه حذف شود مخصوصا سهمیه هیئت علمی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
تو رو خدا سهمیه هارو حذف کنید، با این سهمیه ها فقط یسری بی سواد تحویل جامعه میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
واویلا دیگه به جایی داریم می رسیم که باید بگیم تو رو خدا حقمونو بدید.
Iran (Islamic Republic of)
قدردان زحمت های شهیدان و جانبازان
۱۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
من یه فرد عادی هستم یکی از همسایه هامون فرزند جانباز هست ..همیشه بهش حسودیم میشد تا یه روز بهش گفتم .دستم رو گرفت برد داخل خونه با صحنه ی خیلی بدی روبه رو شدم ..برای من حتی دیدنش هم سخت بود .چه برسه به زحمت ها و سختی هاش ..اگه من جای اون بودم از پا در میومدم حتی نمی تونستم یه کلمه درس بخونیم ...واقعا از اون موقع پشیمان شدم بخاطر طرز فکرم ..لطفا شما هم یه خورده انصاف داشته باشید ...از نظر منم برخلاف قانونه که چند روز مانده تا ثبت نام چیزی عوض شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیز به نظر بعد از ورود به دانشگاه هم این دانش آموز حق داره به استادش بگه که اگه بیوشیمی منو بدی ۴ بابام که روزگاری از کشور و ناموست دفاع کرده ناراحت میشه بیا لاقل پانزدهش کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیز (که شاید می خوای در لباس افراد بدون سهمیه پنهان شوی) این بزرگواران با نخبه کشی درمان نمی شوند که هیچ امید به درمان را هم برای همیشه بدست فراموشی می سپارند بگذارید با ورود افراد شایسته به رشته هایی مانند پزشکی یا داروسازی زمینه درمان این عزیزان فراهم شود و یا با شایسته سالاری مراقبت و پرستاری از آن ها به نحو شایسته تری صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
من با حذف هر سهمیه ای مخالفم..واقعا نگاه سیل زده ها و زلزله زده ها کنین اینا میتونن درس بخونم.. فرزندان جانباز ها .برای یک ساعت برین بیمارستان جانباز ها .ببینین بچه های اونا چه دردی رو تحمل میکنن .خدایی هم در نظر بگیرید فقط فکر خودتون نباشین
-
حمید
۱۲:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اگه یه سیل زده یا فرزند جانباز بی سواد به خاطر این سهمیه ها دکتر بشه شما میرین پیشش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
یا اگه خدایی نکرده یکی از عزیزانتان به خاطر کم بودن سواد این جراح سهمیه ای فوت کند ناراحت نمی شوید و می گویید روزی پدرش خدمت بزرگی کرده است
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۱۰:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
برخلاف قانون هست .باید ازسال قبل اعلام میشد نه الان...همه رو ریختین بهم برای چی ..اصلا برخلاف قانونه که چند روز مانده تا ثبت نام بخواهد چیزی عوض بشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
نه جانم نه اشتباه نکن چه ربطی به ثبت نام داره این موضوع مربوط به اعلام نتیجه میشه(بر اساس زحمتی که هر فرد کشیده)پس حتی بعد از کنکور هم قابلیت اجرایی دارد
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۰:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
بعضی از بچه ها میگن باید به خانواده ی شهیدان و جانبازان از نظر مدرسه و اینچزا کمک بشه .به ما فقط یه سهمیه دادن که دل ما هم به همین خوشه توی زندگی...وقتی هنوز توی دوران جنگ سرکنی خیلی سخته ...من اصلا موافق نیستم از هیچ سالی یک درصد از سهمیه ی ایثارگران کم بشه ...این حق اونا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
به خداوندی خدا قسم ما هم مخالف حذف سهمیه ایثارگران هستیم(چه بهتر که بیشترم بشه) من مخالف سهمیه ی فرزنداااان ایثارگران هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
ما بدون سهمیه ایم و شما هارو فقط میسپاریم به دادگاه عدل الهی خدا بین ما داوری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۰:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
من تازه از ماجرا خبر دار شدم از سال پیش موقع آمدن جواب ها برنامه ریزی کردم و میخونم .از گوشی و این چیزا هم دور بودم تا امروز یکی از اقوام بهت گفته که شاید چیزی عوض بشه...به فاطمه ی زهرا قسم این قانون هست که چند روز مانده تا ثبت نام چیزی عوض بشه ..باید از سال قبل میگفتین ن الان ..تاجایی که ما میدانیم برخلاف قانون هست که تغییری ایجاد شود. چون باید از سال قبل اعلام شود ..والا مسخره بازی درآوردن ..هر کاری میخواهین انجام بدین بزارید از سال بعد
-
حمید
۱۲:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
مثلا اگه از سال پیش گفته بودن چکار میکردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ولی اگه یک شب مونده بود به کنکور یا حتی یک ساعت مانده بود تا اعلام نتایج و می گفتند ۱درصد به سهمیه ها اضافه کنید همه کمر می بستند که حقممممونو(نه ببخشید حق پدرمونو)بدید
Iran (Islamic Republic of)
م.ت
۰۹:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
تا وقتی که سهمیه ها حذف نشه مملکت همینجوری رو به افت پیش میره.
Germany
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اگر مردم انتخاب درست کنند آدم های درست بفرستند برای مسند داری افتی اتفاق نمیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
وقتی شما اینجوری ندیده قضاوت میکنی بله .البته که روی افت هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
چرا هست
Iran (Islamic Republic of)
ب ج
۰۱:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
توروخدااین سهمیه هاروبرداریدغیرازمنطقه چون واقعا منطقه خیلی رودرس تاثیرداره واقعا حق خیلیا توکشورماپایمال میشه مثلاالان عموی من فقط زمان جنگ سربازبوده الان شده ایثارگرخوب گناه من چیه که بابای من سنش کم بوده، به اینم فکرکنید خیلی ازباباها کارگردان وتواین کشورجون کندن اصلا اسمی ازاونا هست‌؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این سهمیه های بی خود مربوط به فرزندان هیات علمی و بقیه سهمیه ها باید در کنکور ۹۹ حذف شود تا شاهد عدالت در کنکور سراسری ۹۹ باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
اگه قرار بود حذف بشه از تابستون می گفتین تا اونایی که رو سهمیه حساب کردن جدی تر درس می خوندن الان اگه برداشته شه سهمیه دارا خیلی ضرر می کنن چون از برنامه درسی عقبن
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۱۰:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا من و دوستام هم همین نظر شما رو داریم ..مگه مسخره بازیه..ما از سال قبل موقع نتیجه ها برنامه ریزی کردیم الان خدایی برخلاف قانون هست که فقط چند روز مانده به ثبت نام چیزی بخواد عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام حذف نمیشه بشین درس بخون و هیچ استرسی هم به خودت وارد نکن سهمیه ها اگه حذف هم بشن برای ۹۹ حذف نمیشن ولی یکی مثل من که سهمیه نداره باید سردرد و استرس و همه نوع فشاری روش باشه که از تابستون تا الان با من بدبخته در آخرم به خاطر این سهمیه ها رشته خوب قبول نمیشم,فقط می خوان جو رو عوض کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
منم موافقم
اگر قرار بود برداشته بشه پشت کنکور نمیموندم
البته میدونم که به احتمال ۱۰۰ درصد سهمیه ایثارگران لاقل تا ۹۹ اتفاقی براش نمیفته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰
۲۳:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
شما اگه درسخون بودین احتیاج به سهمیه نداشتین. خیلیا هستن که بدون سهمیه هم قبول شدن.خدایی انصافه من که پارسال با رتبه خیلی خوب مجاز شم ولی تو نتیجه نهایی مردود شم و یه سال دیگه پشت کنکور بمونم و معلوم نیست کدوم سهمیه ای جای من رو تو دانشگاه اشغال کرده .من و امثال من راضی به این سهیه ها نیستیم.امسال با این امید دوباره کنکور شرکت کردم شاید سهمیه ها حذف شن.امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
شما که درسخون هستید لطفا صحبت نکنین..فقط خودت رو درنظر نگیر لطفا خیلی ها خودشان را بااین شرایط وقف دادن .اگر اتفاقی بخواهد بیفته باید ازسال قبل گفته بشه نه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
درسته باید اطلاع رسانی میشده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
آقای خدایی خواهش میکنم این سهمیه هارو برای امسال بردار من سومین سال کنکورمه هرسال قربانی این سهمیه ها شدم تورو خدا مارو یه ذره ادم حساب کنید بخدا ماهم سرنوشتمون به همین چیزا بستگی داره چرا یه ذره فکر نمیکنید ماهم سرنوشتی داریم
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۰:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
منم با سهمیه سال چهارم هست که میخوام کنکور بدم ...با سهمیه که سال اول نمیگن بفرمایید بشینید داخل دانشگاه تهران ...مابچه های ایثارگر هم داریم درس میتونیم اما با شرایط خیلی خیلی سخت ...من خیلی روزها درگیر هستم و حتی از عصبانیت حوصله ی خوندن هم نداریم ...حق هم دارین داخل این شرایط نیستید و نمی فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام تو را به خدا تمام این سهمیه ها را بردارید این سهمیه فقط و فقط حق افراد مستعد و تلاشگر را از بین می‌برد چرا که دولت باید حق خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را از خزانه پرداخت کند نه از حق افراد عادی و مستعد وباعث فرستادن یکسری افراد بیسواد به دانشگاه شود الان به خاطر این سهمیه ها اکثر پزشکان بیسواد هستند تمام افرادی که از سهمیه استفاده می کنند ومسولان که دستی در این زمینه دارند فردای قیامت باید جوابگو ی بچه های ما باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
زشته اینجور صبحت کردن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۱:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه ایثارگران ۵درصدی هم باید حداقل ۲۰ باشه که همتراز جانبازی بشه پدران ما چه گناهی کردند که شهید نشدن سهمیه ۲۵ درصدی بگیریم .؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واسه سهمیه راضی هستی بابات نباشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
اندکی تفکر لطفا
سهمیه به ضرر همه جوانان و خانواده های این مرز و بوم است،
راههای متعددی برای حمایت از عزیزان ایثارگر وجود داره، مثل اینکه در بهترین مدارس درس بخونند یا اینکه کمک هزبنه تحصیلی بگیرن، یا اینکه تحصیل رایگان در دانشگاه یا اینکه وام های بلاعوض سنگین بگیرن برای حمایت شغلی، و خلاصه همه جوره حمایت بشن، نوش جانشون ... ولی سهمیه دادن مصداق بی عدالتی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
حرف شما متین ولی هیچکدام از این ها برای ما صورت نگرفت و اگر سهمیه هم الان از ما بگیرن مصداق بیشتری از ناعدالتیه و لاقل باید تا سال ۹۹ باشد.
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۹:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
الان اینو میگین سهمیه ها برداشته شه بعدش میگین چرا به اونا وام میدین به ما نمیدن و ال و بل واقعا مث شماها زیاد دیدم
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۲۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
برخلاف قانون هست...اگر میخواستین چیزی رو عوض کنین از سال قبل میگفتین نه الان..چرا هی استرس به ماها وارد میکنین ...ما خودمون رو با شرایط الان وقف دادیم ...از روی منطق و قانون حرف بزنین .. کاشکی فقط حرف بعضی از سهمیه هارو میزدین نه سهمیه ی ایثارگران ..بخدا اگر شما در شرایط اونا بودین حتی نمیتونستین یک کلمه درس بخونین اونا همش توی بیمارستان هستن بخاطر وضعیت پدرشون..خدا ازتون نگذره که زحمت شهیدها و جانبازان رو فراموش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ممدشون
۲۰:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
ما معتقدیم باید حدنصاب را بالا ببرند تا هر بی سوادی به عذر سهمیه دار بودن دکتر و مهندس نشود،،، خیلی سخت نیست فهمیدنش
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۰:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
باسلام.این واقعا انصاف نیست که یه قشر وسیعی از دانش اموزان رو ب حال خودشون رها کنید که نه داه ادامه تحصیلی باشه و نه کار...پس بدانش اموزانی که بهیاری خوندن چی پیشه ایندشون ....یکم تامل بد نیست...بیست هزار نفر کم نیست...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
الان این متنی که گذاشتید بد تر بچه ها رو سر در گم کردید
ما ها اصلا نفهمیدیم چی میشه بالاخره
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۹:۳۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام،اگر میخواهیم برای فردای مملکتمون افراد شایسته تربیت کنیم باید کلیه ی سهمیه ها حذف بشه وگرنه این همه سهمیه وارد دانشگاه شدن و الان یکسری در سمتهای مدیریتی هستن و برخی پزشک و مهندس و...... ولی متاسفانه بار علمی در حد ابتدایی، این دست فرمون راهی جز به بیراهه و بن بست نداره، غیر از اینکه سطح علمی مملکت و پایین آورده هیچ پیامدی نداشته و نخواهد داشت، همه هم فقط چسبیدن به پزشکی و چند تا رشته های مهندسی، الباقی هم که بازار کار نداره، کما اینکه برای پزشکی و مهندسی هم بازار کار درست و حسابی نیست، باید فکر بنیادی کرد، رشته های کاربردی، پزشکهای باسواد، مهندسین دارای دانش ،ایجاد بازار کار برای رشته های دیگه و حتی جدید، در غیر اینصورت ول معطلیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
واقعا هیچی بدتر از تغییر عجله ای ودیر هنگام نیست لااقل برای سال ۱۴۰۰ از الان تصمیم گیری دقیق و کارشناسی شده بشه وازفروردین اعلام بشه
نه عجله ای یه کار ناقص وپر از ایراد صورت بگیره که کلللی انتقاد هم در ادامه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
اینکار باید قبل از مهرماه انجام میشد
یعنی میخواهید بعداز ثبت نام ها تغییر ایجاد کنید؟؟ بچه های ما روی سهمیه هاشون حساب کرده اند لااقل این امید را ازشون نگیریدکه منه رزمنده به یه درد بچه ام بخورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه با حذف شرط زبان در دکتری وزارت بهداشت رانت یک عده از هیئت علمی های بی سواد که قادر نبودن نمره بیاورند برداشته شد . امسال 90 درصد قبولی دکتری بهداشتی ، هیئت علمی های فوق لیسانس خواهند بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
خاهش میکنم همینجا تو yjc نظرات مردمو رو به گوش مسئولین برسانید
ببینید اکثر مردم با سهمیه هاا مخافن.....
همه ی سهمیه هارو بردارین .....
عدالت اموزشی رو برقرار کنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
نظر شخصی بنده اینه
طبق سخنان آقا باید کارشناسی بشه ولی باید بگم
کسی که جبهه رفته برای اعتقاداتش رفته و اینکه این چه ربطی به فرزندان داره ؟
لاقعا جزء المپیاد راهکارهای دیگری هم برای سهمیه دار شدن ما بگذارید.
چون فکر میکنم اینکارها بی فایده است
Iran (Islamic Republic of)
ی. ه
۱۵:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
امسال افراد بسیاری با این سهمیه ها وبا نمرات پایین‌تر از دیگران صندلی های دانشگاه را اشغال کردند همه کسانی که موافق این سهمیه ها هستند واز برداشتن آن ممانعت می‌کنند بدانند دانش آموزان زیادی در منطقه یتیمند که پدر ومادرانشان را در اثر تاثیرات دراز مدت جنگ ویا فقر اقتصادی ناشی از تحریم‌ها از دست داده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
هه مهم اینه خودت یتیم باشی که نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
تمام اینهایی که میگن قبل از مهر باید میگفتین سهمیه ها حذف میشه خودتونم میدونین که چند ماهه حرفش هست ولی شماها خاطرتون جمع باشه سهمیه هاتونو حذف نمیکنن این حرفا فقط واسه سرگرم کردن اذهان ما پشت کنکوریاست که بگن ما به فکر شماها هستیم وگرنه خودشون هنوز بچه هاشون نیاز دارن به سهمیه ها حذف نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
این سهمیه فقط به ضرردانش آموزانی است که سهمیه ندارند
Iran (Islamic Republic of)
صغرا
۱۴:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
با سلام چرا سهمه رزمندگان را زیاد نمکنید آنها انواع واقسام بیماری وموجی هستند ولی هیچ گاه دنبال جانبازی نرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
برای درمان این عزیزان.افراد موجی با دادن سهمیه به مشتی تنبل(ونه همه) درمان نمی شوند اما در صورت وجود شایسته سالاری(نه فرزند سالاری) و ساختن پزشکان ورزیده و آموزش دیده(نه سهمیه ای و...) می توان بع درمانشان امید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه بخاطر سهمیه، جوانان با استعداد را کنار میزنند و حقشان را به تبل های سهمیه ای میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
کاش اعمال بشه..کاش این همه ناعدالتی نشه تو حیطه ی درس.
توروخدا هر خبری که شد سریع اعلام کنید.ایشالا ک سهمیه ها برداشته میشن
۱۲